GTS Finnjetin tavarat

Aloittaja Reima Rintamäki, 17.02.2009, 19:37:27

« edellinen - seuraava »

Reima Rintamäki

Muistan lukeneeni täältä jo ketjua jossa käsitellään samaa aihetta mutten löytänyt sitä.
Eli Finnjettiähän oli muutamakin instanssi pelastamassa, eikö nyt alkaisi olla jo aikas kiire jos esim. tahdottaisiin Suomeen esim. finnjetin komentosillalla olevia tavaroita?
Kuten tv-dokumentista (jonka tietysti nauhoitin) näkyi niin siellä oli mm. metritolkulla kansioita, ei nyt luulisi että nuo paljoa maksaisi kun ne päätyvät katukauppiaille.
Eikä maailman huutoneti/ebay tms. näytä liikaa olevan Finnjetin tavaraa myynnissä.
Pitäisi vaan olla sitkeä instanssi hoitamaan noita tavaroita Suomeen ja keräilijöille, itse lähetin emailia mutta _tietysti_ turhaan tuonne intiaan  :-[
-Genesis Forever Young

Teijo Niemelä

Lainaus käyttäjältä: Reima Rintamäki - 17.02.2009, 19:37:27
Muistan lukeneeni täältä jo ketjua jossa käsitellään samaa aihetta mutten löytänyt sitä.
Eli Finnjettiähän oli muutamakin instanssi pelastamassa, eikö nyt alkaisi olla jo aikas kiire jos esim. tahdottaisiin Suomeen esim. finnjetin komentosillalla olevia tavaroita?
Kuten tv-dokumentista (jonka tietysti nauhoitin) näkyi niin siellä oli mm. metritolkulla kansioita, ei nyt luulisi että nuo paljoa maksaisi kun ne päätyvät katukauppiaille.
Eikä maailman huutoneti/ebay tms. näytä liikaa olevan Finnjetin tavaraa myynnissä.
Pitäisi vaan olla sitkeä instanssi hoitamaan noita tavaroita Suomeen ja keräilijöille, itse lähetin emailia mutta _tietysti_ turhaan tuonne intiaan  :-[


Peter Knego kavi hiljattain (tai muutama kuukausi sitten) katsomassa Finnjettia, ja kertoi, etta kaikki sen alkuperaiset tavarat olivat niin ryostohinnoiteltuja, ettei niita kannattanut ostaa. Han teki tarjouksen muutamasta esineesta, mutta tuli lopulta takaisin tyhjin kasin.

Idea olisi ollut pelastaa nuo ennen aluksen paatymista Intiaan.
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.

Reima Rintamäki

Ahaa, että meinaavat oikein rikastua kunnolla noilla tavaroilla, ahkeus näyttää olevan maailmanlaajuista  :-\
Olisipa tuonkin tiennyt kun Finnjetti oli Jenkeissä tulva-hotellina. miten ne kehtaavatkin pitää ryöstöhintoja kun kerran rupiankin kurssi on niin alhainen?
Pitää vain toivoa että jotkut rikkaat keksivät tuon paikan ja saavat tavarat jaetuksi ympäri maailmaa, parempi sekin kuin että ne homehtuvat tuonne intian slummi-toreille.
-Genesis Forever Young

Mikko-Oskari Koski

No, mulla on se Finnjetin kaulaliina, joka muuten ei ole myytävänä...
Ko.aluksellahan en itse koskaan ehtinyt reissata, joten kaulaliinakin on isoäidin aikanaan Saksan risteilyltä tuoma tuliainen.
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Joonas Vähämäki

Avopuolisokin löysi tuossa viime vuoden lopulla kirpputorilta Finnjetin pienen putkilaukun eurolla, erittäin hyvässä kunnossa  :thumb:

Teijo Niemelä

Kahvikuppi tuli kerran ostettua. Se on edelleen ahkerassa kaytossa kaydessani Suomessa.
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.

Mikko Pätäri

Ja ennen kuin kaiken hankitun matkamuistokrääsän listauksessa edetään kovin pitkälle niin todettakoon, että tässä threadissa taisi olla enemmänkin kyseessä laivan oma irtaimisto...

Todella sääli, jos kaikki rompe jää makaamaan Alangiin romuttajan rahanahneuden takia...

Reima Rintamäki

Juuh ja kuten aiemmin jo mainitsin niin otin yhteyttä tufon purkufirmaan ja mainitsin että olisin kiinnostunut joistain Finnjetin tavaroista mutta eivät edes vaivautuneet
vastaamaan eli se kertoo jo minulle tarpeeksi  ???
-Genesis Forever Young

Miia

Mulla on 2 Finnjetin pelastusliiviä ja muutama sisäkuva vuoden 95-matkalta.


Peter Nielsen

On romuraudalla kilohintaa.

Lasse Kaila

Eipä ole vissiin vieläkään mennyt kaupaksi, ihmekö tuo...

Ainakin hesari nappasi tästä "uutisen":

http://www.hs.fi/kotimaa/a1305980594987