Sisäkuvia Carnival Spiritistä, kuvattu tänään

Aloittaja Aleksi Lindström, 07.04.2001, 02:52:23

« edellinen - seuraava »

Aleksi Lindström

Tänään sain mahtavan tilaisuuden käydä kuvaamassa CS:n sisätiloja, olin laivalla noin 2½ tuntia uuden ystäväni, Michael Storarin kanssa. Hän kuljetti minua ensin julkisissa tiloissa ja sen jälkeen menimme mm. konehuoneeseen.
Jos kuvat kiinnostavat niin:

http://shiplover2.virtualave.net/Spirit/interior.html


Eerik Laine

#1
Arvaa meninkö kateudesta vihreeks kun luin ton äskösen  :o  ;)

Pekka Ruponen

#2
Todella hyvin onnistuneita kuvia!

Mutta jälleem kerran ei voi muuta kuin ihmetellä amerikkalaisten makua. Verratkaapa vaikkaa Spiritin sisarpuoleen Costa Atlanticaan, jonka sisäkuvia löytyy mm. KMY:n sivuilta. Eli jos joskus on tarpeeksi rahaa ja aikaa lähteä risteilemään, niin valitsen kyllä eurooppalaiseen tyyliin sisustetun laivan.
Pekka Ruponen

laivat

#3
Hienoja kuvia. Varsin persoonallisesti (ymmärrättäneen kyllä, kun alus on suunniteltu amerikkalaisille) sisustettu laiva, kuten kaikki muutkin Carnivalin risteilijät, mutta hieno joka tapauksessa.

heesu72

#4
no joo, uskon et sisäkuvat on hienoja, en tosin jaksa odotella niitte latautumista.

älkää nyt koko ajan valittako jostaki asiast, jos laivat on menos jenkkien markkinoil ni tuskin niit sisustetaan eurooppalaiseen tyyliin.

ja jos joku laiva sisustettais meidän laiva harrastajien makuun ni se firma olis konkurssis alta aika yksikön.

joten lakatkaa valittamasta. joka asiast pitää kitistä

Aleksi Lindström

#5
Niin, mä oon vaan ihan sillä periaatteella jättäny noi kuvat ton kokosiks, että oletan etä pikku hiljaa kaikilla rupeaa olemaan sellaset nettiyhteydet ettei oo mitään ongelmia.

Suomessa vallitsee myös sananvapaus, joten jokainen saa valittaa/sanoa oman mielipteensä niin suoraan kuin haluaa. Että sillai!

Eerik Laine

#6
Heikki: On se hienompi välillä kitistäkki ettei koko ajan vaa oo samaa mieltä kaikkien kanssa. Keskusteluun tulee eloa  8)

Heikki Helen

#7
Siinä määrin olen kaimani kanssa samaa mieltä, ettei noitten kuvien latautumista jaksa odotella... kestää nääs liian kauan...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Aleksi Lindström

#8
Blääh: hankkikaa ADSL!!!

Heikki Helen

#9
Jos maksat niin vaikka heti...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Miran Hamidulla

#10
Aleksi: Tosi kaksinaamaista käskee mua kuuntelee käyttäjien mielipidettä ja suurentamaan kuviani, kun ite vaa käsket porukan hankkimaan ADSL:n, kun ne valittaa sulle sun kuviesi hitaasta latautumisesta. Jos mä suurennan kuviani, niin sä saat kyllä tehdä jotain sivujesi nopeudelle. Ei kaikki oo mitää ökyrikkaita porhoja från Munknäs joilla on varaa hankkii jotain sairaan kalliita ADSL liittymiä.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

laivat

#11
Miran: Nykyään lähes joka taloudessa on nopea Internet liittymä. Sitäpaitsi ethän sinä niitä kuvia joudu suurentamaan, vaan minä. Olen muuten jo aloittanut "The Ship Worldin kuvien suurennos projektin". Kuvista tulee suurin piirtein saman kokoiset, kuin Artun kuvat, ja ne on kyllä selvempiä, kuin TSW:n nykyiset "kirppukuvat".

Miran Hamidulla

#12
No onhan täällä minä ja Heikki joilla on ilmeisesti hidas liittymä. Ja ulkomailla tuskin on niinkään paljon nopeita liittymiä kuin täällä. Tuskinpa noita Aleksin sivuja on pelkille suomalaisille tarkoitettu kun tekstitkin on englanniksi.

No mulle asia on sinänsä se ja sama mutta ärsyttää vaa ku ruvetaan neuvomaan muita kuuntelemaan käyttäjiä, ja ei sitten kuitenkaan itse viitsitä kuunnella.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Aleksi Lindström

#13
Täähän menee ihan suoranaiseksi vittuiluksi niin sanoakseni. Aion pitää Spiritin kuvat just sellasina kun ne on, niitä sairaan isoja on vaan kolmisenkymmentä, sun sivuilla on liian pieniä kuvia satoja, että revi siitä ja mieti vähän ennen kun puhut mistään ökyrikkauksista yhtään mitää. Mä en tietsä oo valinnu vanhempiani, sori vitusti! Ja mua on muutenkin ruvennu ärsyttään se, että ne sun sivus etenee niin vitun hitaasti, periaatteella "kuva per viikko", kun sulla mun käsittääkseni on niitä aika paljon varastossa.
Hasta la vista!

Kenny Leong

#14
No niin!! STOP!! FINITO!!

Mikään ei ole täydellistä...älkeet nyt hemmetissä aloittako sotimaan täällä >:(


"...okei mä en tiiä mitään..."  :D ;D ;)