Uttena jasenena.............

Aloittaja Hannu Strom, 05.01.2004, 04:19:36

« edellinen - seuraava »

Hannu Strom

alan kanssa heti tiedustelemaan, teidan vanhojen konkareiden kuva-arkistoja. Olen aikoinaan seilannut sellaisissa Suomalaisissa yhtioissa, jotka ovat menneet konkkaan jo ajat sitten.  Niin ollen on vaikea netista loytaa noita vanhojen tramppien kuvia.  

Yhden olen loytanyt Kreikan rekisterista. "Finnboard "   nykyinen   "Socrates".
Haussa on edelleenkin Wihurin, "Wiiri" ja "Wihuri" ja  "Wasa Leader ".  Muistaisin etta ainakin Wiiri myytiin kanssa Kreikkaan, mutta en ole loytanyt  mistaan rekisterista.    

Pistakaa ystavallisesti tietoa jos noita Wihurin, AL:n ja Lundqvistin laivojen kuvia loytyy jostain rekistereista.  Niin ja tietenkin vanhoja 60-70 luvun muitakin laivoja.

Saatiedoitus: Kello 13.12 lampotila 34.1+ C  ja  lauhkea merituuli ,kuin lehman henkays. Meriveden lampotila 28+C ja tuulen nopeus 1.3m/sek

:beer: :beer: :beer:  Cheers  terv. HE

Jasper Kaarna

#1
     Tarkoitatko sitä Wihuria, joka oli näitä Suomen Tankkilaiva OY:n jotain ainaisia W:llä alkavia. Jossain olen nähnyt Erkki Riimalan öljyvärimaalauksen ko. laivasta. Olisiko ollut sellainen kirja, kuin Navis Fennica 2. ::) Jollain foorumilaisella saattaisi löytyä se kirja kotoa, mutta ei minulta. :-\ Joten joku voi ehkä skannata sen jä lähettää.
    http://www.slhy-laiva.net/laivakuvia.html <-- Tonne voi myös kait ottaa yhteyttä..

    Ps. Täällä Suomessa lämpötila n. -5' ´ja hyvin tyyntä. Meri ohuen jäähileen peittämänä. ;D
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta