Laivoihin liittyvät unet

Aloittaja Juha-Matti Harjumäki, 07.09.2006, 14:02:05

« edellinen - seuraava »

Juha-Matti Harjumäki

Toissa yönä näin suht jännää ja samalla kamalaa unta.
Uni alkoi silleen että hypin Mariellan ja Serenadelta toiselle. (Siis silleen että äskön olin Marilla mut yhtäkkiä Serellä.)
Gabriella oli kanavaterminaalin paikalla. Ja näin Isan aivan hirveessä ruosteessa, Isabella oli aivan täynnä porukkaa.
Ja sitten tuli Fennia Siljan puvussa. Sere ajo veneen yli jossa oli kaksi kalastajaa, ne kuolivat.



Että semmoinen uni  ;D :o ::) :-\
2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9

x25

#1
Joo, näin kerran sellast unta et olin Silja Europassa, joka oli telakalla ja sit putosin ulkokannelta... sit heräsin hätkähtäen

Niko Viirret

Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 07.09.2006, 14:21:00
Joo, näin kerran sellast unta et olin Silja Europassa, joka oli telakalla ja sit putosin ulkokannelta... sit heräsinkin lattialta

Mä meinasin oikeasti pudota 5 vuotiaana Europan 13 kannelta.

x25

Lainaus käyttäjältä: Niko Viirret - 08.09.2006, 18:10:02
Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 07.09.2006, 14:21:00
Joo, näin kerran sellast unta et olin Silja Europassa, joka oli telakalla ja sit putosin ulkokannelta... sit heräsinkin lattialta

Mä meinasin oikeasti pudota 5 vuotiaana Europan 13 kannelta.
Millä tavalla?

Mikko_Tuominen

Itse näen aika usein unta, että olen laivan sisätiloissa. Joskus olen kävellyt unessa Promenadea pitkin  :D . Juskus pääsen unissani käymään laivoilla semmoisissa paikoissa, missä ei oikeasti pääsisi käymään. Milloinkohan näen seuraavan laivaunen?

Aleksi Lindström

Yllättävän harvoin olen nähnyt laivoista unia vaikka ne vievätkin 75% vapaa-ajasta että siinä suhteessa. Joskus Pireuksesta jotain ja sitten joskus jotain sellasta että tulee hieno laiva eikä p****le ole kameraa mukana! Joo ja nyt lisää :beer:

Niko Viirret

Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 08.09.2006, 19:43:07
Lainaus käyttäjältä: Niko Viirret - 08.09.2006, 18:10:02
Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 07.09.2006, 14:21:00
Joo, näin kerran sellast unta et olin Silja Europassa, joka oli telakalla ja sit putosin ulkokannelta... sit heräsinkin lattialta

Mä meinasin oikeasti pudota 5 vuotiaana Europan 13 kannelta.
Millä tavalla?

Kiipesin kaiteelle ja olisin varmasti pudonnut jos ei yksi mies olis nostanut pois.

Juha Heinonen

Olin Serenaden Commodore loungessa ja näin tiskillä uunituoreita tuoksuvia korvapuusteja ja olin ottamassa muutamia lautaselle, niin commodore emäntä sanoi että yksi maksaa 2€.   ::) :)

Juha-Matti Harjumäki

Nyt on tultu nähtyä ålandsfärjanin korvaajan. Ihan hieno oli. Mutta "vanhanaikainen" ulkokuori.
2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9

als

#9
Tässä viikko sitten, kun olin piirrellyt koko illan pohjapiirrustuksia Tallinkilleni ja kuunnelut Ice Cubea. Yöllä heräsin hourailemaan laivoja, ja päässä pyöri koko ajan Ice Cuben musiikki! Se oli kummalinen tunne, en "pystynyt" ajattelemaan mitään muuta, kun laivojen pohjapiirrustuksia, tai musiikkia! :o Ehkä kannataisi pitää pientä hermolomaa laivoista hetken aikaa... ;D (Ice Cuben musiikki on aika vaarallista, se jää aina pyörimään päähän!)

P.S: Sama tapahtui kesällä 2005, kun olin Pärnussa.. :-X Pelottavaa! Juha: Onko sulla kertoa lisää yksityiskohtia siitä Ålandsfärjanin korvaajasta..? ;)

Kalle Id

Muistui tässä mieleen sellainen uni jonka näin jonkun aikaa sitten... siinä olin kavereitteni kanssa Vikingillä Tukholmassa, mutta Tukholmaan oli ilmestynyt pitkä Gamla Stanista lähtevä niemeke (betonilla päällystettyä satama-aluetta) jonka päässä oli Vikingin terminaali. Laiturissa oli yhtä aikaa Mariella (jolla itse olin) ja epäilyttävästi superfastiä muituttanut toinen viikkari. Välillä unessa käveltiin Tukhomassa, mutta kun tuli takaisinlähdön aika myöshästyimme laivasta ja lähdimme uimaan sen perään. Uimista jatkui pitkän aikaa, pysyimme laivan perässä mutta emme kuitenkaan saaneet sitä kiinni. Lopulta uni sitten päättyi.

Mielenkiintoista tässä on se että olen niin huono uimari että täyspitkän altaan päästä päähän uiminen tuottaa vaikeuksia...

Joppelis

Yleensä laival ollessa tulee sellasia mukavia unia et, onkoha se perhana twistlocki jääny auki, ja pakko lähtee tarkastamaan.Tai jokin venttiili joka pitänyt sulkea tai avata.Ei ollenkaan mukavaa.  :-\

Juha-Matti Harjumäki

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 27.11.2006, 21:08:13
Onko sulla kertoa lisää yksityiskohtia siitä Ålandsfärjanin korvaajasta..? ;)
Se oli laatikkomainen 6-7 kerrosta, nykyisen korsteenin muoto. Brygaa en muista. Näin vain ulkopuolelta.
2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9

Santeri Lehti

Moro!

Mä näin tässä kerran sellaista, että olin Galaxyllä, ja sieltä tuli molemmat Linda Linen laivat vastaan, molemmilta puolilta.
Toinen taisi olla siinä ihan edessä, ja Galaxy alkoi kääntymään, mutta ei kerennyt kääntyä vaan upotti Lindan toisen aluksen. =(
Ennen törmäystä lähdin juoksemaan hyttiin kertoakeen mummulle, että me törmäämme.

Joulun odotuksia!

als

Pari päivää sitten näin sellaista, että Viva La Bamin Ryan Dunn oli ryöstänyt auto-perävaunu yhdistelmän lähellä Nynashamnia, ja ajoi sitten Nynashamnin satamaan ja suoraan Brittany Ferriesin Bretagneen. Sitten Bretagne lähti Ruotsin rannikkoa pitkin kohti Norjaa... ;D Minä olin äitini kanssa Nynashamin satamassa lähdössä Helsinkiin Norlandialla. Yritin ottaa Norlandista kuvaa, mutta Baltic Jetin piti ensin lähteä pois tieltä.. :-X

SickNess!