Silja Operan ontuva alku

Aloittaja Jaakko Ahti, 02.07.2002, 15:42:14

« edellinen - seuraava »

Jüri Lehtonen

Kyseistä porrassysteemiä käyttää henkilökunta ja siivoojat. Maksavat asiakkaat pääsevät kätevästi putkea pitkin ilman suurempia ponnisteluja. Itse olen Operalla risteillyt jo kolmesti. Yhden Visbyn reissun ja kaksi 21h risteilyä. Visbyn reissu oli melkoista sähläämistä johtuen siitä, että laiva oli täynnä. Upea reissu silti. 21h risteilyillä laivalla tuskin oli kummallakaan reisulla yli 600 matkustajaa. Silloin palvelu pelasi ja tilaa riitti joka paikassa. SuperStar Tauruksen aikana laiva otti n. 1000 (taisi olla 950?) matkustajaa ja nyt n. 1400. Vaikka reisussa on välillä noinkin paljon enemmän matkustajia, niin ravintolapaikkoja ei ole lisätty. Taitaa olla päinvastoin. Buffén noutopöydät on varmaankin vieneet muutaman asiakaspaikan. Tosin siellä on ne kaksi kattausta... Oli miten oli, risteilen mielummin vuorokauden Silja Operalla kuin Cinderellalla. Itse olen valmis maksamaan hyvästä ja ystävällisestä palvelusta. Sitä en kahdella viimeisimmällä Cinderellan reisulla todellakaan ole saanut.

Toni Vainio

Minulla (15-17.7) Visbyyssä käyneellä ei ole Silja Operasta ja palvelusta mitään muuta kuin kehumista ja uudelleen laivalle lähden heti kun siihen vain mahdollisuus tulee. Ainoa "ongelma" mikä laivalla oli niin hytin suihkussa ei oikein vesi tahtonut laskea mutta se ei minua haitannut. Olympiaterminaalissa on Silja Operaan kaksi sisään käyntiä, toisessa oli nämä mainitut portaat ja toinen putki johti aivan suoraan vitos kannelle, missä oli vielä maininta että sisäänkäyntejä vielä rakennetaan! Toivottavasti Silja Opera risteilee itämerellä vielä pitkään ;D PS. Se aurinko kansi on ihan kuningas paikka 8)
No nyt on sitten nimi vaihdettu