Carnival Spirit --->Vuosaareen..(?)

Aloittaja Kenny Leong, 15.03.2001, 18:45:42

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Eli eikös se siirretä nyt 20 päivä sinne Hietalahdesta Vuosaareen???

Minä päivänä joku Teistä menee kuvaamaan sinne.

Voitais tavata porukalla jossain tms. ja mennä ryhmässä kuvaamaan....siis erillään toisistamme mutta ryhmässä

;D
Heittäkäähän ehdotuksia....

Heikki Helen

#1
Aion tulla 20. päivä käymään vuosaaressa, mutta olen hakenut töihin erääseen firmaan ja jos pääsen sinne työt alkaa 20. päivä. Jos joudun töihin tuun sinne varmaankin illalla. Tosin ois kiva tietää mihin aikaan se laiva tulee sinne telakalle.
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Antti Ruusu

#2
Mä en oo varma... meen sinne varmaan Artun kanssa, joka ei pääse tiistaina, joten meen varmaan keskiviikkona. Voisin teitenkin käydä yksinkin, mutta se on aika tylsää....

Arttu Laaksonen

#3
Niinpä, tosin kylläkin jos se viipyy siellä vain tiistain, niin toki aion mennä sinne silloin, mutta en tiedä yhtään mihin aikaan, mulla on tennis tiistaisin heti koulun jälkeen ja en oikein viitsis olla poiskaan kun en ole kahtena viime viikkona ollu siellä.
.: FAQ :.

Heikki Helen

#4
Voisin mä tulla keskiviikkonakin, mutta haluan ottaa kuvan siitä silloin kun se on tulossa sinne telakalle (mikäli se on mahdollista). Sen takia meen varmaan tiistaina sinne. Tosin jos pääsen töihin voisin tulla sinne useampanakin päivänä.
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

laivat

#5
Masa-Yardsilta sanottiin tänä aamuna, että Carnival Spirit siirretään Vuosaareen perjantaina klo 12.00, ja matkan on arvioitu kestävän noin kahdeksan tuntia. Vuosaaressa laiva on viikon, eikä sisään pääse kuvamaan :(

Kenny Leong

#6
Perjantaina (23.3??)....fuck(anteeksi)

Pääsen siis sitä kuvaamaan vasta talvilomaviikollani eli ensi viikon torstaina....
Tämän viikon perjantaista ensi viikon keskiviikkoon asti olen laivoilla...damn.  

Antti Ruusu

#7
Aika jynssiä meininkiä :) Matka kestää noin 8 tuntia :o siis senhän kävelis nopeemmin...
Harmi ettei sinne sisälle pääse. :(

Heikki Helen

#8
Olen lopulta päättänyt, että tulen perjantaina Helsinkiin. Aion kuvata hernesaaresta käsin Carnival Spiritin lähdön, pörrään aikani hesan keskustassa ja siirryn myöhemmin vuosaaren telakalle, kattoo jos siellä pystyy ottaa jotain kuvia. Kuinka hyvin vuokin telakka on valaistu iltaisin?

P.S. Seura kelpaisi. Mulle voi soittaa, jos on tulossa mukaan. Puh. 050-3507376
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Arttu Laaksonen

#9
Mä olen luultavasti menossa kuvaamaan sitä perjantaina, en tosin tiedä minne ja tuo koko kuvaaminen ei ole vielä aivan varmaa.

Tuosta Vuokin iltavalaistuksesta mulla ei kyllä ole mitään tietoa, ei ole tullut siellä pimeällä pyörittyä, mutta kyllä siellä sellaisia valotorneja (muistaakseni) on.
.: FAQ :.

Aleksi Lindström

#10
Luulisi siellä jotain pikkuvalaistusta olevan, jos siellä pitäis jotain työtäkin tehdä, esim fiksata laivoja. Ei ne duunarit siellä mitään klo 12-16 työpäiviä tee, yöllä tehään myös duunia.

Kenny Leong

#11
Joka aamu kun tulen töihin niin näen Carnival Spiritin ---->tänään aamulla klo.08.50 aikaan menin siitä ohi taas töihin niin joitakin pikku hinaajia oli laivan peräosassa ilmeisesti valmiina lähtöön Vuokkiin.
Voisi päätellä että jos alus lähtee 09.30 ja matka kestää 8 tuntia eli se olisi Vuokissa ennen klo. 18.00.

Aleksi Lindström

#12
Carnival Spirit lähti hinauksessa Masalta noin klo 12.15 ja oli ulkona Länsi-Satamasta yhden jälkeen. Eli se on luultavasti ysin maissa Vuokissa.
Siellä se on viikon, jonka jälkeen se tuodaan Hernesaaren risteilijälaituriin. CS:ää oli kuvaamassa n.40 tyyppiä, mm. Tero Söderholm, minä, Arttu, Antti ja Petri Sipilä. Eka kuva siitä on jo bongattu netistä, Tero Söderholmin ottama, digikameralla. CS:ää oli hinaamassa 4 Alfons Håkansin hinaajaa, Neptun, Protector, Pegasos ja Poseidon.

Arttu Laaksonen

#13
Pakko vielä korjata mahdollinen väärinkäsitys, että tämä Antti ei siis ollut laivat.cjb.netin Antti.
.: FAQ :.

Aleksi Lindström

#14
Arttu, okeip, luulin että se oli laivat.cjb-net:in Antti, no sitten se oli joku muu Antti  :)