Ei ole kesää ilman...

Aloittaja Kenny Leong, 13.08.2003, 11:55:58

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

...lakritsijäätelöä!!! 8) Muutenkin on tullut juotua Jaffaa enemmän tänä kesänä kuin koskaan eläessäni ;)

Eiks olekin hyvä threadi :D ;D Kommentoikaa ::)

Kim Granlund

lakritsijäätelö on kyl ihan hyvää ,mut vaniljamansikkapehmis on parasta  ;D...Ja jaffaa oon kyllä mäkin juonu tänä kesänä aivan prkleesti johtuen ehkä useista krapulatiloista...
tästä threadist en tiiä onks täs pointtii mut mukavaa se on jauhaa läpiä päähänsä  8)

Joni Huopana

On hyvä thread joo. ;D

Mielestäni kesään kuuluvat erottamattomasti viileähköt juomat, ulkoilu, turistien seuraaminen (vaikkei niitä liiemmin näykään täällä Lapualla). ::)

Jaffa on ihan jees, mutta jäätelöä enemmän tykkään suklaapatukoista. :P Näin loppukesästä suosittelen myöskin mansikoista ja varsinkin vadelmia kermavaahdon kera.

Kenny Leong

Mansikat on muuten julmetun kalliita tänä kesänä. Varmasti niitäkin olisin syönyt paljon enemmän mikäli hinta olisi ollut alhaisempi :) mutta pakkohan se on maksaa ittensa joskus kipeeksi jostakin hyvästä niin kuin mansikoista jotka kuuluvat kesään ehdottomasti :thumb:

Marko_L

Kenny: Tarjoa mullekki niitä mansikoita!!! :P

Kenny Leong

Lainaus käyttäjältä: Marko Laitamaa - 13.08.2003, 12:31:06
Kenny: Tarjoa mullekki niitä mansikoita!!! :P

No ei mulla niitä just nytte ole  ;D

Matti Kauppinen

.....kylmiä juomia, olutterasseja ja kauniita naisia. :beer:

Kervisen Lauri

Lakritsijäätelö on hyvää, mutta niin on myös vanhanajan mustikkajäätelö ja kunnon suklaajätski.

Jaffa on hyvää, mutta pidän ehkä enemmän Spritestä tai Lidlin ammoniakille maistuvasta Freeway Lemonista.

:) :D  ;D ;D ;D :o

Mikko-Oskari Koski

Olen lakritsia syönyt viimeksi syksyllä 1994, kun olin Viirus-teatterissa katsomassa Jouko Turkan näytelmää Att hyra en Kändis. Siinä Marika Parkkomäki tuli lavalle pelkkään lakritsiin kietoutuneena ja kutsui miespuoliset katsojat luokseen sanomalla: Och nu, alla män, kom och ät mej! ::)
Kutsua noudatti lisäkseni muutama muukin mieskatsoja ja jo ensipuraisulla lakritsit poistuivat jakkaralla seisseen näyttelijättären ympäriltä. Palasimme lievästi yllätettyinä katsomoon kuullaksemme neljän pääkirjansivun mittaisen monologin siitä, miten julkisuuden henkilön on kyettävä nimenomaan rakastamaan vihollisiaan (vaikka tuskinpa siinä hirveästi sitä tekstiä tuli seurattua...).

Tämän jälkeen en ole tosiaan syönyt lakritsia, enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan, sillä tämä juttu tulee kuitenkin aina ko.mausta mieleen...ja kerrotuksi... ;D
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Sami

Fantaa & Murueskimoita on työpaikalla tullut nautittua kesän aikana ja vapaa-ajalla lonkeroa & olutta  :beer:.

Jasper Kaarna

     Joo! Lakritsijäätelölle :thumb: Kuitenkin mangon ja meloonin makunen on vielä parempaa! ;D
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Vesa Vepsäläinen

Oma suosikki on kyllä mansikkapehmis.  ;)

Pekka Laakso

Lakritsijäätelö on nii p****stä ku voi olla, se pilaa täysin jäätelön. Oon ollut jo 6-7 vuotiaasta saakka tota mieltä.  :finger: :finger:
Suklaajäätelö on parasta...
Jaffa on ihan hyvää, tosin Lidlin aidot appelsiinimehut maistuu nykyään paremmilta. No, Jaffaa en kyllä paljoa juo, ku siitä tulee pientä allergista reaktiota. :-\
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Antti V - 17.08.2003, 22:08:05
> Lakritsijäätelö on nii p****stä ku voi olla,   by: Pekka Laakso

Juuh, yhdyn Peksiin. Lakritsijäätelö on evil! Baka baka!
Mangomeloni ruleksii, mut on mansikkakin ihan ok! Purittyy....^^

Ei se nyt niin pahaa voi olla!
Se oli pienenä minun mielijäätelöni ja on se edelleenkin ihan hyvää, mutta ei vedä vertoja päärynäjäätelölle  ;D  ;D  ;D

Miran Hamidulla

Itse tykkään sotkea jäätelön pirtelöksi tehosekoittimella(weird?) ja empiirisissä tutkimuksissa olen havainnut suklaajäätelön parhaaksi tähän tarkoitukseen. Myöskin ruåtsalaisen polkagriser(oikaiskaa jos kirjoitin tuon väärin) karkin makuinen jäätelö on osoittautunut hyväksi pirtelön raaka-aineeksi. Jäätelökioskilta ostaessahan ei ole niin merkittävää se mitä ostaa, vaan se minkänäköinen henkilö jäätelöä myy. Eikö totta? ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar