Fiiliksiä osa 1000436,00001

Aloittaja Oksanen, 10.02.2005, 17:41:49

« edellinen - seuraava »

Oksanen

 :) Nyt on ihan hyvät fiilikset, ollu jo viikon, koska olen sen tytön kaa täl hetkel kaveri ja ei siis muuta ku kavereita, että sellaiset fiilikset ja 20 päivää M/s Gabriella risteilyyn  :D

Pekka Laakso

#1
Lainaus käyttäjältä: Joni Oksanen - 10.02.2005, 17:41:49
:) Nyt on ihan hyvät fiilikset, ollu jo viikon, koska olen sen tytön kaa täl hetkel kaveri ja ei siis muuta ku kavereita, että sellaiset fiilikset ja
Kiva kuulla pitkästä aikaa jotain asian tiimoilta. Kyseessä siis sama tyttö, josta puhit silloin muinoin, varmaan?  ;)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Oksanen

 ;) Joo... sama tyttö, mutta kaveri pohjalta  :)

Pekka Laakso

Ei sotketa digikameratopiccia huonoilla kamerafiiliksillä vaan laitanpa tänne:

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 11.02.2005, 16:37:09
Hanki vaikka kahdet paristot(yht.8kpl) eli toiset ovat kamerassa ja toiset varalla taskussa kun olet kuvauskeikalla. Kaupassa myyvät kätevänä pakkauksena jossa : 4kpl uudelleen ladattavia akkuparistoja +laturi ja kuvauskeikka voi alkaa :beer:
Tänään kuvaamassa kävi näin: Olin täysin varma, että ladattavissani akkuparistoissa olisi virtaa jäljellä viime kerran jälkeen, sillä olin muistaakseni kuvannut vain kahtena päivänä niiden lataamisen jälkeen. Mutta näinpä ei ollut, vaan paristot olivat tyhjentyneet niin täysin, etteivät edes saaneet kameran näyttöön mitään kuvaa kun avasi kameran, pelkkää sohjoa näytössä. No, olipa mukana myös vara-akut, mutta olin jättänyt ne tarkoituksella lataamatta, sillä olen ollut sitä mieltä, ettei näin pimeää vuodenaikaan tule paljoa kuvattua. Lisäksi olin lähes tyhjentänyt nuo vara-akut korvalappucd-soittimessani. Mutta pieneksi onneksi niissä olikin vielä virtaa jäljellä, että pystyin ottamaan kuvia kahdesta laivasta. Vaikka jälkimmäistä kuvatessa se virta loppui niistäkin. :-\
Siispä ei mitään kovin hyviä fiiliksiä tällä kertaa. Mutta opinpahan ensi kertaa varten lataamaan myös vara-akut, vaikka olisi kuinka huonoa säätä/pimeää haittaamassa kuvaamista.  ::) Pitää lisäksi vielä selvittää, ovatko nuo käyttämäni akut jo tulleet tiensä päähän, sillä tuota sohjoa näytössä ongelmaa ei ole esiintynyt koskaan aiemmin. ???

Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Mikko Tuominen

Fiilikset joo, mitäs tässä. Yllättäen ahkeruus palkitaan ja paukahti viikko ylimääräistä lomaa  :beer: ei paha. Huomenna pitäis lähtee kattelemaan onko europalla mitään "äksönii". Ja rahaa menee niin että hirvittää eikä töistä mitään tietoa... niin ja tulipahan tänään huomattua taas kevätautoilun kivat puolet. On kyllä uskomattoman kivaa ajaa täysin vasta-aurinkoon tossa iltapäivällä kolmen tienoilla jolloin arska on suunnilleen puitten latvojen korkeudella. Näkee joo. Ois ollu näillä ->  8) käyttöä...

Wirrankosken Rami

Flunssa pitäisi lailla kieltää....Miksi valtiovalta EI TEE MITÄÄN asian hyväksi?

Pekka Lappalainen

Viikon taistelu taukosi tänään ja nyt pitää lähteä nollaamaan tilanne. Kyllä kurssilla on kivaa  ;D
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Esa Elo

Puhhuh mikäs tässä ny ollessa, keikka alkaa tossa muutaman tunnin päästä, hyvää aikaa mennä viel vaikka nukkumaan  ;) Jännityksestä ei tietoakaan, kai sitä vähän sitte ilmenee ennenku pitää nousta lauteille, mutta siihen auttaa kummasti pari  :beer: Lomakin sais tulla jo et pääsis laivalle.. Noh sohva kutsuu
Takana loistava tulevaisuus

Mikko Tuominen

Europan reissu takana, hyvä keikka oli. Saatiin ahvenanmerelle vähän keliäkin  :thumb: kivasti vesi lensi, astiat kolisi, matkustajat valitti ja papenburgin rauta kumisi  :beer: niin ja päästiin tukholmaan edellämainituista syistä ja turkuun tultiin puol tuntia myöhässä. Harvoin osuu myräkkää kohille, nyt osu! Siis rukouksiini on vastattu  ;D vieläkin tuntuu että talo keinuu  ;D säälittävät tuliaiset, sixpäkki smirreä...

Jouni Rusanen

^Joillakin se vaan onnistaa ...  :D
Fiilikset: Perus maanantai

Mikko Tuominen

Fiilikset, perus keskiviikko  :-\ sauna yhdistettynä huurteisella teki terää  :beer: vois kattoo jos sais raahattuu perseensä huomenna ruissaloon kuvaamaan, vaan ans kattoo jaksaako lähteä. Voi olla siinä ja siinä  ??? Jännää huomata että foorumilla on toinenkin samanniminen henkilö kuin minä. Maailma on pieni  :deal:

Mikko Tuominen

Mitähän mahtoi liikkua sen transpointin rekkakuskin päässä kun 80 vauhdissa roikkui metrin päässä takapuskuristani ja keltasten sulkuviivojen kohdalla lähti vielä ohittamaan! V***n HULLU!  :finger: ei uskalla ees aatella mitä ois käyny jos oisin joutunu tekemään jonkin äkkijarrutuksen tms. Ammattiautoilijan pitäis näyttää esimerkkiä liikenteessä ja tajuta mikä vastuu on hallitessa tommosta ei niin kevyttä kulkupeliä  :deal: kortti pois tollaselta mulkulta ja postin polkupyörälähetiks. Rekkari on muistissa. Vähän tekis mieli lähettää ko.firmalle palautetta... mahtoiko olla edes rajoittimet päällä tai ylipäätään olemassa. Sen verran reippaasti se paineli horisonttiin häviten ainakin 100 lasissa. niin ja ne sulkuviivat kyllä näky selvästi, eivät olleet lumen peitossa, mutta minä en sitten nähnytkään mitään seuraavaan minuuttiin siellä lumipöllyn keskellä  :-[

Aleksi Viskari

Lainaus käyttäjältä: Mikko Tuominen - 17.02.2005, 14:45:06
Ammattiautoilijan pitäis näyttää esimerkkiä liikenteessä ja tajuta mikä vastuu on hallitessa tommosta ei niin kevyttä kulkupeliä 
kyllähän ammattikuskeistakin löytyy varsinaisia palikoita,et ei toi mitään uutta ole ainakaan mulle... ::)

Esa Elo

Kyllä on taas tuuria, huomen pitäs lähtee Sympille ja pukkas sitte kuumetta päälle  >:( Mut kais se siittä ku vetää vaan tarpeeks nappia naamaan mut ei ois taas voinu huonompaan kohtaan osuu prkl!!
Takana loistava tulevaisuus

Aleksi Viskari

fiilikset ihan hyvät....illalla Mariellalla Tukholmaan... :thumb: