Luksus-hyteissä matkustaminen

Aloittaja Marko Mälkiä, 17.03.2001, 18:54:39

« edellinen - seuraava »

Juuso Anttila

Lainaus käyttäjältä: Andreas Lindström - 10.04.2011, 23:40:19
Kumpaa suosittelette noista Gabriellan hyteistä LXA vai LUX? Varmaan tuossa Heinäkuussa lähdössä merelle niin jompikumpi näistä olisi tarkoitus varata. 

Kesällä toki LUX. Syksyn ja talven kylminä iltoina LXA sen sijaan on kivempi. :)

Andreas Lindström

Tuli sitten tänään varattua matka Gabriellan LUX hytissä Heinäkuulle. Toivottavasti saadaan yhtä kaunis ja lämmin kesä kuin viimekin vuonna niin saa kaiken ilon irti parvekkeellisesta hytistä :)


Juuso Anttila

Lainaus käyttäjältä: Andreas Lindström - 12.04.2011, 15:46:09
Tuli sitten tänään varattua matka Gabriellan LUX hytissä Heinäkuulle. Toivottavasti saadaan yhtä kaunis ja lämmin kesä kuin viimekin vuonna niin saa kaiken ilon irti parvekkeellisesta hytistä :)



LUX on hyvä valinta! Itse olen vain kerran ollut LUXissa (parvekkeellisessa Commossa toki useammin), ja tuo yksi kerta osui maaliskuulle. Silloin oli vielä vähän viileää olla siellä parvekkeella, mutta siltikin se oli mahtava lisä hytissä. Eli vaikka kesä nyt ei NIIN lämmin olisikaan ja vaikka vettä sataisi, niin ei kyllä varmasti risteilyä pilaa, on se LUX sen verran tilava ja mukava hytti joka tapauksessa. Ja plussaa siitä, että ne ovat omalla osastollaan. :)

Jesse.

Lainaus käyttäjältä: Joonas Vähämäki - 08.04.2011, 15:42:21
Olikos se juuri näitä Atlantiksen yläpuolella olevia, jonne kuuluu yökerhon melu?
Jos haluaa varata Luksus-kokoushytin, pitääkö varaus tehdä silloin kokous- ja ryhmämyynnistä, vai pystyykö varauksen tekemään normaalisti yksittäisasiakkaiden myyntipalvelussa?

Jarkko Sydänmaanlakka

Lainaus käyttäjältä: Jesse Raassina - 15.04.2011, 15:39:00
Jos haluaa varata Luksus-kokoushytin, pitääkö varaus tehdä silloin kokous- ja ryhmämyynnistä, vai pystyykö varauksen tekemään normaalisti yksittäisasiakkaiden myyntipalvelussa?


Yksityishenkilö saa varata noita deluxe conference hyttejä kaksi viikkoa ennen matkaa jos hyttiä ei ole varattu kokouskäyttöön.
Ei kuvia allekirjoitukseen. -ylläpito

Tupi

Onko Serella ja Sympalla osassa commodore hyttejä,ni ikkunat eteenpäin muistatteko?Itsellä sellainen mielikuva et 11 kannella olis jokunen koppi missä on,vai muistanko väärin....

Mikko_Tuominen

#456
Lainaus käyttäjältä: Tuomas Ikävalko - 18.05.2011, 07:02:47
Onko Serella ja Sympalla osassa commodore hyttejä,ni ikkunat eteenpäin muistatteko?Itsellä sellainen mielikuva et 11 kannella olis jokunen koppi missä on,vai muistanko väärin....
Kyllä, muistat täysin oikein. Kannella 11 on kaksi Commodore-hyttiä, joista avautuu näköala eteenpäin. Kyseiset hytit ovat siis parvekkeettomia.

Lainaus käyttäjältä: Jarkko Sydänmaanlakka - 15.04.2011, 23:50:08
Yksityishenkilö saa varata noita deluxe conference hyttejä kaksi viikkoa ennen matkaa jos hyttiä ei ole varattu kokouskäyttöön.
Itsekin olen joskus suunnitellut varaavani tuollaisen hytin, tosin niitä on varmaan aika vaikea varata kahta viikkoa ennakkoon. Mistä näitä Deluxe Conference -hyttejä voi varata? Voiko niitä yksityishenkilö varata esim. puhelinmyynnistä, sillä ainakaan online-varauspalvelussa se ei ole mahdollista...

Jarkko Sydänmaanlakka

Kyllä vaan, puhelimitse pitää noi conffa deluxet varata.
Ei kuvia allekirjoitukseen. -ylläpito

MATKAILIJA

Mä oon matkustanu Silja Symphonyn ja Silja Serenaden commodore hyteissä varmaan 10 kertaa.Kerran olin Seren sviitissä.Silja Europalla oon ollut deluxessa ja sviitissä useita kertoja.Tallink Baltic Princesin parvekkeellisessä sviitissä ja deluxessa muutamia kertoja.Tallink Baltic Queenin deluxessa.Galaxyn sviitissä kerran.Jonkun verran tullut matkusteltua ;D

Jani Kuoppala

Tarkoitus olisi varata sviitti Europalta. Mitä suosittelette. Näköala mieluiten eteen, ja muistaakseni safari on jo testattu. Onko jossain esim. pohjakarttaa näistä sviiteistä?

MATKAILIJA

classic ja empire ovat hyviä,niissä näköala eteen ja paljon ikkunoita.Empiressä on olohuoneessa kaksi ikkunaa,En muista onko makkarissa.Classicssa olohuoneessa yksi ikkuna ja makkarissa yksi ikkuna,Kumpikin on aika isoja.siljan sivuilta löytyy pohjapiirros.ITSE PIDÄN ENEMMÄN CLASSIC-SVIITISTÄ ;D

Esa Aarimaa

Mä tykkään Owner's suitesta, ku on ikkunallinen sauna :-)

MATKAILIJA

Mulle on oikeestaan ihan sama mikä sviiteistä tulee kun kaikki on hyviä ;)

Juha Lampinen

Minun korkein tasoni hyteissä on serellä ja sympillä ja europalla deluxe on nekin mainioita hyttejä :)

Esa Aarimaa

Joskus kun on vähän ylimäärästä nii Seren/Sympan sviitti pitää kyl koklata  ;)