Carnival Spirit

Aloittaja Miran Hamidulla, 04.02.2001, 15:06:37

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Kun tuolla chatissa aina silloin tällöin kysytään sitä milloin Carnival Spirit valmistuu eikä kukaan ole osannut siihen vastata, niin nyt olen vihdoin löytänyt asiasta "mustaa valkoisella". Sillä lauantain (3.2.2001) Iltalehden b-osassa oli Martin Saarikankaan haastattelu, jossa sanottiin, että laiva valmistuu pääsiäiseksi. Tosin tarkka valmistumispäivä puuttuu edelleen, mutta eiköhän sekin pian selviä.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Antti Ruusu

#1
No hyvä... täytyy mennä sitä ennen kuvaamaan sitä, en oo meinaa vielä käyny

Heikki Helen

#2
Mä taisin jo tuolla "Carnival Spiritin kuvaamisesta" osastossa mainita sen, että tv-uutisten mukaan se luovutettaisiin pääsiäisenä. Tosin LR:n cd:n mukaan laivan pitäisi valmistua maaliskuussa 2001, joten ota nyt siitä sitte selvää... Ai niin ja Carnivalin sivujen mukaan laivan neitsytristeily on joskus huhtikuussa.
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Kenny Leong

#3
C<rnival Spiritissä on oikeen makee vesikouru yläkannella laivan takaosassa.

Kävin tänään tsekkaamassa ja näkyi jo kaukaa makee kiemurteleva vesikouru....Oispahan Tallinkin laivoissakin sellaiset =)

Kenny Leong

#4
Tarkennus edelliseen....siis vesikouru uima-altaaseen

laivat

#5
Oliko tuo Carnival Spiritin vesiliukumäki niiden kahden valkoisen "tolpan" välissä? Tietääkö kukaan mitä ne "tolpat" Carnival Spiritin perässä on? Samanlaiset "tolpat" on myös Costa Atlanticassa. Tietääkö kukaan Carnival Spiritin tarkkaa luovutuspäivää?

Kenny Leong

#6
Joo se vesiliukumäki oli just noitten kahden tolpan välissä.
Itse en tiedä mikä merkitys niillä kahdella tolpalla on.
Joistakin vanhemmista laivoista ne ovat jotenkin tuttuja...onkohan se vaan joku "glamour" -juttu tms.
Ei ne ainakaan kovin pahannäköisiä ole.

Pekka Ruponen

#7
Kenny! Se vesikouru ei muuten pääty uima-altaaseen. Se yksinkertaisesti vain loivenee niin, että vauhti pysähtyy. Näin siis ainakin Costa Atlanticalla.
Pekka Ruponen

Kenny Leong

#8
Täh? Ai se ei sitten päädykään uima-altaaseen???

No ei väkisin:) Alhaalta päin kun ei näje;D:D