Fiiliksiä, episodi X

Aloittaja Miran Hamidulla, 19.12.2003, 17:49:38

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Avataas taas uusi otsikko, ja otetaan näin aluksi tämä Kimin viesti talteen mahdollisten krapulaedittien varalta:

Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 19.12.2003, 02:55:10
Miran hei..Joo,joo.Hyvä meininki.Kello on mitä on.V-ttu...Hyväs meiningeis(lue:kännis) ollaann täl hetkel.. Maarianhaminaan joku pari ´tuntii...Ja Lauantaina hävettää ihan vitusti.Mut ootte oikeesti hyviä jätkiä. ja muijia.mita,mita,mita sina sanoa...Pizza enrico..mä lähen syömään.... keskustelkaa te mitä jaksatte...mä tuun sit lauantaina avautuu...toivottavasti jaksatte Kimin juttuja  ;D ... ku on vähän tiettekö te  :beer: :beer: :beer:
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Jasper Kaarna

#1
     Näitä fiilisketjuja alkaa olla niin monta, että ne alkavat varmaan olla jo pian ongelma. :-\
    Itselläni muuten ihan hyvät fiilikset :D, mutta v***ttaa, sanonko kuinka paljon! >:( Kun latasin erästä peliä tunti tolkulla ja sitten menin Ships & shipsiin ja Pop up -ikkunoita alkoi vain sadella ja tulla ja tulla. Kun downloadaa jotain ja lataus on aivan lopussa, niin sitten se hyppää tuohon ruutuun, näyttämään viimeiset silaukset. Se sattuikin sitten hyppäämään juuri silloin, kun jouduin oikein urakalla sulkemaan niitä tunkeilevia mainoksia ja se lataus meni sitten siinä samalla, joten....... Jätänpäs sanomatta... >:( Mutta oma moka ja ei voi mitään.
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Kervisen Lauri

Kannattaa Jasper tuollaisten tilanteiden ehkäisemiseksi hankkia joku jokin kelpo Pop-up:in "torjuntaohjelma", löytyy esim Googlesta hakemalla 'pop-up killer'...
Toinen vaihtoehto on että lataat maanmainion Opera-selaimen, joka osaa ihan itse torjua ponnahdusikkunat.  ::) www.opera.com

Kim Granlund

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 19.12.2003, 17:49:38
Avataas taas uusi otsikko, ja otetaan näin aluksi tämä Kimin viesti talteen mahdollisten krapulaedittien varalta:

heiheihei...Ei ruveta tallettelee mitään juttuja.Tulos ollaan.Krapula-edittiä tulee varmasti.Seasidecafe system on jees...Hyvä meininki.Huomen taas hävettää ihan sikana ku lukee näit juttuja perkele.
Kaikille terveisiä kaljatuoppi kädessä.Hyvältä näyttää..Ehkä täältä irtoo mullekin.Miran vois sit poistaa mun viestit eilisestä.Sä oot Miran niin sairas jätkä ,että huhhuh.Huumoria löytyy  niin paljon ,että oksat pois ja kaljaa naamaan... ;D ;D ;D :beer: :beer:...

OI helsinki,oi Helsinki,OI HELSINKI ,Oi helsinki,Oi Helsinki on mahtava ,siel on pilluu viinaa ja IFK...
IFK,IFK,IFK,IFK,IFK...
taistelin parin Tappara-fanin kanssa siitä et onks Tappara parempi ku IFK...Ei OOOOOOOOOOOOOO..
hyvää illan jatkoa teille ja mulle.  ;D ..

Miran Hamidulla

#4
Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 19.12.2003, 23:14:14
heiheihei...Ei ruveta tallettelee mitään juttuja.Tulos ollaan.Krapula-edittiä tulee varmasti.Seasidecafe system on jees...Hyvä meininki.Huomen taas hävettää ihan sikana ku lukee näit juttuja perkele.
Kaikille terveisiä kaljatuoppi kädessä.Hyvältä näyttää..Ehkä täältä irtoo mullekin.Miran vois sit poistaa mun viestit eilisestä.Sä oot Miran niin sairas jätkä ,että huhhuh.Huumoria löytyy  niin paljon ,että oksat pois ja kaljaa naamaan... ;D ;D ;D :beer: :beer:...

OI helsinki,oi Helsinki,OI HELSINKI ,Oi helsinki,Oi Helsinki on mahtava ,siel on pilluu viinaa ja IFK...
IFK,IFK,IFK,IFK,IFK...
taistelin parin Tappara-fanin kanssa siitä et onks Tappara parempi ku IFK...Ei OOOOOOOOOOOOOO..
hyvää illan jatkoa teille ja mulle.  ;D ..
Eittämättä krapulaedittiä tulossa aamulla, joten otetaanpa talteen... ;D

Edit: Tuplavarmistus: http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/i/miranhamidulla/1071883462662.jpeg ;D ;D ;D joo Kimi oot oikeessa, oon sairas ;D ;D ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kervisen Lauri

LainaaEi ruveta tallettelee mitään juttuja.
Pitäähän sitä nyt kantaa vastuuta siitä, mitä sanoo!  :D  :deal:

;D ;D ;D

Kim Granlund

jaahas.Nyt pääsin nettiin.Ei täällä mitää editoitu.Aika vähän oon tullu sähläämään tänne.Näköjään.Lompakosta löytynyt kuittipino oli taas mielenkiintoista luettavaa..
esim.Gabriella Seaside cafe 20.12.2003 klo 02.57 ostettu kalja ja pizzaslice.Aha.Just joo.

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 21.12.2003, 15:43:42
Lompakosta löytynyt kuittipino oli taas mielenkiintoista luettavaa..
Jotenkin kuulostaa tuokin tutulta. It's a strange mystery! ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Miki

#8
Kaikista suurimmat naurut sai viime Operan risteilyllä kun aamulla löytyi kuitti missä luki että olin yöllä tilannut TEEN ja SALAATIN Roberts Coffeesta!!!  ::) Ei muuten mitään mutta minut tuntien niin nuo eivät juurikaan kuulu ruokavalioihin varsinkaan yöllä "koomassa"  ;D ;)

Sami Korppi

Nyt alkaa jo pelottaa... Varasin juur Tukholmanristeilyn lähtien 2.1. Pitänee pysytellä tarkasti erossa kaikista mahdollisista nettiyhteydellisistä koneista etten joudu kokemaan Kimin kohtaloa  ;)

Tomppir

Lainaus käyttäjältä: Sami Korppi - 21.12.2003, 17:38:34
Nyt alkaa jo pelottaa... Varasin juur Tukholmanristeilyn lähtien 2.1. Pitänee pysytellä tarkasti erossa kaikista mahdollisista nettiyhteydellisistä koneista etten joudu kokemaan Kimin kohtaloa  ;)

nåå...jos olette menos siljan symppiksellä tai serellä niin ette pääse nettiin klo.21 jälkeen koska nettiyhteys löytyy ainoastaan Conference-aulassa.
Viimeks olis varmaan tullu aika "pahaa" tekstiä tänne jos oltais broidin kanssa päästy nettiin klo.21 jälkeenkin.  ;)

Sami Korppi

Lainaus käyttäjältä: Tomas Rönnback - 22.12.2003, 09:16:30
nåå...jos olette menos siljan symppiksellä tai serellä niin ette pääse nettiin klo.21 jälkeen koska nettiyhteys löytyy ainoastaan Conference-aulassa.
Viimeks olis varmaan tullu aika "pahaa" tekstiä tänne jos oltais broidin kanssa päästy nettiin klo.21 jälkeenkin.  ;)

Tällä kertaa Mariellalla. Tosin reisuun lähden kauniimman puoliskon kanssa, joten meno saattaa olla vähän rauhallisempaa kuin esim. viime viikon Riian matkalla (ja hyvä niin :) )

Kim Granlund

Lainaus käyttäjältä: Sami Korppi - 21.12.2003, 17:38:34
joudu kokemaan Kimin kohtaloa  ;)

¨mitä kohtaloa?  ;D .Mukavaa oli.Nyt vois ruveta kattelee uutta risteilyä tossa uudenvuoden jälkeen.Toi perjantai 2.1 Mariellalla vois kuullostaa aika hyvältä. ;D ;D

LainaaJotenkin kuulostaa tuokin tutulta. It's a strange mystery!  

niin.Muutenki vähä rupee kelailee kun tulee laivalta ,että mitäs sitä on tullut tehtyä.  :D

Sami Korppi

Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 22.12.2003, 13:05:50
¨mitä kohtaloa?  ;D .Mukavaa oli.Nyt vois ruveta kattelee uutta risteilyä tossa uudenvuoden jälkeen.Toi perjantai 2.1 Mariellalla vois kuullostaa aika hyvältä. ;D ;D
...

Sinne vaan kaikki! Viking clubilaisille (joita kaikki tietysti on) hinnat alkaen 30e hytti.

Kim Granlund

Lainaus käyttäjältä: Sami Korppi - 22.12.2003, 13:52:47
Sinne vaan kaikki! Viking clubilaisille (joita kaikki tietysti on) hinnat alkaen 30e hytti.

30 erkkiä hytti?Perjantai-lähdöllä.Tukka pois mitä hintoja.se tekee mun laskuopin mukaan 7,5 eeroa per pers..eikun naama jos on neljä(4) samassa hytissä.