Ajankulua juhannusta odotellessa...

Aloittaja Matti Kauppinen, 24.06.2004, 15:39:10

« edellinen - seuraava »

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 25.06.2004, 12:39:05
...vieraita odotellessa ::)

Naisvieraita tulossa vai...? ::)

Itse lähden kohtapuoliin ajelemaan kohti Hauhoa, jossa eräällä mökillä on kosteanpuoleinen ;) juhannus tiedossa. Joten palaillaan astialle ensi viikolla. Joten malttia juomisten suhteen varsinkin jos tarkoituksena on juhannuksena olla auton ratissa tai veneen ruorissa. ;)  Toivotan hauskaa jussia itse kullekin säädylle.... :beer: :thumb:

Timo Lehtinen

Hyvää juhannusta jokaiselle! Olkaahan  kiltisti että näätte ens jussinkin!  :D
Kaikki paitsi merivalvonta on turhaa! -Jenkkimenttaliteettiviranomaisbyrokratian sisäistänyt henkilö-


http://s100.photobucket.com/albums/m26/timolehtinen/

Wirrankosken Rami

No selvittiinhän siitäkin jussista. Ja hyvin selvittiinkin. :D
Onneksi ei edes päätä kivistä, taitaakos kaikki sanoa samaa? 8)

Sami Koskinen

Pöh. Mä olin limulinjalla.. eli ei kivistä päätä.
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Miran Hamidulla

Ihan yliarvostettu juttu koko juhannus...  Varsinkin kun... ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Pekka Lappalainen

50 metriin pääsin. Mitenköhän jos tuota peliä yrittäisi pelata hieman nauttineena ??? ;D :beer:
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Heikki Helen

Jussi meni M/S Ailalla (lähes) selvinpäin... join päivän/illan aikana 5 tai 6 olutta... mutta ilta oli silti kiva... lähdimme juuri tuolloin Antwerpenistä ja vastaan tuli laivoja jonossa siihen tahtiin, etten ehtinyt edes merkkailla, mitä tuli kuvattua. Lisäksi ko. illan aikana grillailimme makkaraa Ailan peräkannella... tosin oli aika väsähtänyt olo kun mulla oli työvuoro perämiehen apulaisena sinä yönä klo 00-04... olin joutunu oleen koko päivän satamassa ollessa töissä ja se päivä alkoi klo 08.00 ja päätty joskus klo 19.00 ja sitten kun ei tullut ees nukuttua siinä illalla, kun tuli juotua muutama olut...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org