Vikingin laivojen kuvaaminen Tegelviksplanilta

Aloittaja jonas, 29.06.2003, 22:59:51

« edellinen - seuraava »

jonas

Jep. Mut ainahan noi feikit näyttää ihan hirveiltä ennen kun mainoskuviin saadaan oikeita. Mä meen Amorellalla Tukholmasta Turkuun 6.9. kun  tuun Euroopasta ja voisin olla vähän aiemmin satamassa että ehtis kuvaan Cinderellan kun se lähtee uusilla värillä Tukholmasta klo 18.  Tiedättekö onko se Vikingin terminaalin viereinen laituri Tegelviksplanilla ihan vapaata käyskentelyaluetta että sais hyviä kuvia. Oon nähnyt siitä otettuja kuvia Vikingin botskeista mutten ole ikinä itse eksynyt alueelle.

Miran Hamidulla

#1
Itse oon kuvannut siltä laiturilta Isabellan viime vuoden pääsiäisenä, ja aamulla siitä kohtaa sai upeita kuvia. Samaan aikaan kanssani silloin kuvaamassa ollut ruotsalaisbåtologi sai nimittäin tälläisen otoksen: http://ferryguide.crosswinds.net/palles/bilder_sma/7juni2002/isadimma2.jpg Alueelle pääsi kulkemaan ihan vapaasti.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

jonas

Loistavaa. Isabella ja Mariella tulee varmaan sit kuvattua menomatkalla ja Gabbe, Cinderella sekä Amorella tullessa.. Se on vaan vähän kypsää töröttää aina kolme tuntia laiturilla ja odotella...Mutta toisaalta osa nautintoa.  :P