Minkä kännykän omistat?

Aloittaja Kenny Leong, 09.12.2003, 11:29:11

« edellinen - seuraava »

Minkä merkkisen känän omistat?

Nokia
176 (65.9%)
Siemens
13 (4.9%)
Sony Ericsson
22 (8.2%)
Motorola
0 (0%)
Joku muu, mikä?
55 (20.6%)
En omista kännykkää.
1 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 219

Markus Nieminen

Minulla on ollut nokiaa enimmäksee.
Perusmalleja lähinnä nyt on joku nokian 3 alkava kännykkä.
Sitten n ollut nokian 6600 ja yms... ei mitään hienoa.

Museo kamaa nää Minunkin kännykät lähinnä ovat. 8)
Queen is legendary rock!

Joonas Rautio

Nyt myös Nokia 5300 Xpresmusic
Allekirjoitus

Markus Myllymäki


Hannu Haikkala

samsung       erittäin kestävä!!

Joonas Rautio

#214
Jos jollaki olisi N73 joka on rikki..Niin voisi ilmotella mulle..Nii voisin kysellä hintaa..myös HALVOISTA kommunikaattoreista voisi pistää yv..!

Allekirjoitus

Joonas Viita

Nykyään on puhelimena Sony Ericsson K530i

                       

Markus Nieminen

juu nyt ostin / hankin koska näitä ei enää tehdä.
Eli N 70 olis kyseessä.
ihan mukavan oloinen puhelin, ja tykkään siitä hämärä tunnisteesta.
Queen is legendary rock!

Marko_Laitamaa

Sony Ericsson Idou/Satio on pantu tilaukseen.  :thumb:

Rontti

Nokia N95. Toimii mutta ollut paljon vikoja ja häiriöitä.
Paras ikinä Nokia 5410i. Kestävä ja pestävä.
Eikä Nokian 2110 ollut sekään huono. Putosi jopa kerran n12m taskusta katolla hirsikasaan eikä hajonnut.
Surkein ikinä oli Bosch....joku Motorolan microtackin klooni vuodelta 1993 putosi kädestä paksulle kokolattiamatolle ja hajosi for good.

Elias Jahnukainen

LOL

Tuomas Kivi

Mulla on puolivahingossa käyttööni päätynyt Nokian 5800, josta en pidä lainkaan, joten saatan vaihtaa tohon "vanhaan" Nokian 5000-malliin. En suosittele tätä klähmänokiaa kenellekään, ite en tästä onneksi mitään maksanut. Ei ole hintansa arvoinen, hidas ja kankea ja Applen vastaavassa sormitunnistus toimii, mutta tää mohlo vaati melkeenpä ton kynän jos jotain haluaa virheettömästi kirjottaa..
Que?

Kenny Leong

Lainaus käyttäjältä: Tuomas Kivi - 31.05.2009, 14:33:10 Mulla on puolivahingossa käyttööni päätynyt Nokian 5800, josta en pidä lainkaan..

Olin itse aika skeptinen kun vaihdoin Sony Ericson C905:sta Nokia 5800:een. Kun olin kaupasta tämän tuubin hakenut niin mietin hetken että mitä olenkaan tehnyt No kaikkeen tottuu niin kuin sanotaan...

Oletko kenties päivittänyt puhelimen ohjelmistoversion uusimpaan v21.0.025 ? Uusin ohjelmisto nopeuttaa puhelinta aikalailla ja luuri sai "uuden luonteen". Myöskin viestien kirjoitus oli aluksi vaikeaa kun ei tuntenut sormenpäillä näppäimiä mutta muutaman päivän jälkeen tähänkin tottui.


Ville Taavitsainen

tällä hetkellä 2 vuotta vanha nokia N95, mutta varmaan tuossa heinäkuussa vaihdan Nokian uuteen N97:aan. nyt kun vaan keksis kelle myy tuon vanhan. ei mikään huono sekään. todella viaton ollut koko ajan. ja vielä sitäkin myydään joissakin paikoissa yli 300 eurolla.
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Joonas Rautio

ville mitäs hintaaa pidät N95.:selle?
Allekirjoitus

Mikko Lantta

Nykyään omistan Nokian E63 -kapulan. Aikaisempi varsin tuore N85 levisi eräänä vesisateisena syysyönä viime syksynä.
Nykyinen luuri on hyvin pelittänyt.