Kameran raahaamisesta

Aloittaja Joni Huopana, 14.10.2003, 12:55:27

« edellinen - seuraava »

Joni Huopana

Kuvaamisessa on usein se ongelma, että jokapäiväisistä tutuista kohteista ja tilanteista ei kovin helposti tule otettua kuvia. Mutta kokemukseni mukaan siihenkin oppii, joten ei muuta kuin kamera käteen ja harjoituksia, niin hyvä tulee - myös koululaivojen ja kastajaisten kohdalla!

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 14.10.2003, 12:55:27
jokapäiväisistä tutuista tilanteista ei kovin helposti tule otettua kuvia. oppii, joten ei muuta kuin kamera  kastajaisten kohdalla!
Kastaminenko jokapäiväistä? ;)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kenny Leong

Hahahahahahahehehehehe.... :D

Joo itse olen tottunut pitämään kameraa mukanani missä liikunkin. Ja välillä on sitten saanut jänniä kuvia  ::)

Oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja voit esim. rikastua kuviesi kautta...parempi tuuri kuin lottoominen 8) ;)

Väyrysen Antti

#3
Kyllä! Kameran raahaaminen mukana kannattaa ehdottomasti!

Se tuli huomattua viimeksi eilen. Ruoholahden kohdalla kuulin korvi raastavaa kiljuntaa ja kun käänsin pääni, näin kaksi Falck Securitaksen vartijaa raahaamassa kirkuvaa -friikahtavavasti pukeutunutta- kettutyttöhihhulihippiä ulos Ruoholahden City-Marketista. Tytöllä oli tempperamenttia vaikka muille jakaa ja niillä volilla oltaisiin saatu murrettua vaikka useampiakin Jerikonmuureja. Vaikka vaatteiden repeäminen näytti toisinaan olevan enemmän kuin lähellä, ei sekään häirinnyt tytön riuhtomisintoa

Aluksi luulin tuntevani hänet, mutta se luulo osoittutui pian vääräksi.

Kaikesta huolimatta kaivoin nopeasti kamerani repusta ja annoin filmin palaa.

Securitakselle ja vartijatoiminnan tarjoamille kuvauskohteille :beer:
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 14.10.2003, 14:45:34
Hahahahahahahehehehehe.... :D

Joo itse olen tottunut pitämään kameraa mukanani missä liikunkin. Ja välillä on sitten saanut jänniä kuvia  ::)

Oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja voit esim. rikastua kuviesi kautta...parempi tuuri kuin lottoominen 8) ;)

    Näin on ja sen olen oppinut kantapään kautta. (Vaikka vieläkään en aina kanna kameraa mukana - ei sitä voi aina muistaa...) Itse olen monessa tilanteessa, kun olen ollut jossain, kaivannut niin kameraa että... Mutta ei ole ollut ja hyvä kuvauskohde onkin mennyt aivan... ...Hukkaan!
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta