Kristina Cruises osti The Iriksen

Aloittaja J-P Miettinen, 11.12.2009, 14:35:07

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Rouva Katarina näyttää erittäin hyvältä. Sisustus on omaan silmääni hillityn tyylikästä. Mielenkiintoinen alus! Jäin kuitenkin kaipaamaan sisäkuvia itse sisääntuloaulasta... :-\

Petri Moilanen

Lainaus käyttäjältä: Lassi Liikanen - 14.08.2010, 13:13:46
En kai mistään valtiovierailuista ole puhunutkaan, mutta epäilemättä ihmisille syntyy parempi mielikuva Suomesta, mikäli näkevät tuollaisen kohtalaisen hyväkuntoisen suomalaisen risteilylaivan, kuin jonkun vanhan ja pienen sardiinipurkin.  :D

Omasta mielestä tollaisella pikkuisella risteilypurkilla (vaikka hienoksi onkin rempattu) ei ole mitään merkitystä minkään suomi-kuvan kanssa, ahterissa liehuva lippu kun ei kiinnosta ketään muuta kuin merimies-unionia ja suomalaisia eläkeläisiä. Välimeren maisemissa (mikä lienee katariinan pääasiallinen liikennöintialue) noita laivoja löytyy joka lähtöön eikä siellä yksi katariina-laiva hetkauta ketään mihinkään suuntaan.

Jani Nousiainen

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 15.08.2010, 00:37:44
Rouva Katarina näyttää erittäin hyvältä. Sisustus on omaan silmääni hillityn tyylikästä. Mielenkiintoinen alus! Jäin kuitenkin kaipaamaan sisäkuvia itse sisääntuloaulasta... :-\

Vajaa pari viikkoa niin niitä on nähtävillä  ;)  Tyylikäs mutta tylsä sisustus on saatu alukseen, mutta itse kyllä pidän parempana sekä Baltic Linen ja Manon aikaista sisustaa.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Kenny Leong

Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 18.08.2010, 19:57:46 Vajaa pari viikkoa niin niitä on nähtävillä  ;)

Tai ehkä jopa jo aiemmin  ;)

Pekka Laakso

Ja nyt KK on lähtenyt koeajolle. Näyttäisi tulevan huomenna päivällä takaisin.
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kimmo Rantanen

#155
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 25.08.2010, 17:42:52
Ja nyt KK on lähtenyt koeajolle.

Niinpä.. ;)

Tässä pari kuvaa: KLIK & KLAK

Ja enemmän kuvia Kristina Katarinan lähdöstä Kristina Reginan Kotkaan saapumisen jatkoksi tuolla: http://s51.photobucket.com/albums/f361/KimmoRantanen/Kristina%20Regina/

Tero Söderholm

Kiitos Kimmo kuvista.
Vaan ei tuo Katariina mikään kaunotar ole, itse asiassa melko kolho.
Jossain aiemmin sanoin, ettei Kristina Katarina tule herättämään samanlaista reagointia ulkomaiden satamissa, kuin mitä Regina.
Onneksi Regina jää nyt kotiin, olkoon se sitten vaikka Turku.
Laivakuviani Marinetrafficin galleriassa:
http://marinetraffic.com/ais/showallthumbs.aspx?copyright=Tero%20Soderholm

Kaikki paitsi torvisoitto on turhaa....eikä sekään  niin tärkeää ole.

Miia

Nimen omaan eihän se Katarina ulkosta kauneuskisaa voittaskaan mut mitä sisäkuvia on nähny niin sisältä näyttää aikas hienolta.
Lainaus käyttäjältä: Tero Söderholm - 25.08.2010, 23:09:43

Onneksi Regina jää nyt kotiin, olkoon se sitten vaikka Turku.

Se on nimenomaan Turku se Boren kotikaupunki. ;)

Tero Söderholm

No, erinäköinen ja modernimpi myös sisältä.
Kotkalaisille laiva tullee varmaan aina olemaan Kristiina Regina, turkulaisille taas Bore.
Minulle espoolaisena aivan sama.
Illoitsen kun säilyi Suomessa.... suren, kun en koskaan ihaillut kuin rannalta.
Laivakuviani Marinetrafficin galleriassa:
http://marinetraffic.com/ais/showallthumbs.aspx?copyright=Tero%20Soderholm

Kaikki paitsi torvisoitto on turhaa....eikä sekään  niin tärkeää ole.