Rumimmat laivat

Aloittaja Gallet, 06.12.2004, 22:05:26

« edellinen - seuraava »

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 07.12.2004, 17:45:58
Ei. Mielestäni vain kaikki rumin/kaunein/paras/huonoin jokin asia keskustelut ovat enemmän tai vähemmän järjettömiä.
Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 07.12.2004, 17:56:57
Sehän onkin asian ydin. :) Kauneus ja rumuushan ovat juuri asioita, joiden kanssa järkiperusteilla ei ole paljoakaan tekemistä.
Vaikka tämä ohittaa aiheen, niin ajauduin tuossa muutama päivä sitten selaamaan yhtä sellaista foorumia, jossa kaikki tällaiset paras/huonoin/kaunein/rumin > ns. päättymättömät listaustopicit oli kokonaan kielletty. Pisti mieleen se ja paikallisten modejen nopea reagointi sellaiseen lukitsemalla ne ketjut. Olisiko tällä menettelyllä aihetta tälle foorumille?  ???
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jasper Kaarna

#16
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 07.12.2004, 18:42:12
ajauduin tuossa muutama päivä sitten selaamaan yhtä sellaista foorumia, jossa kaikki tällaiset paras/huonoin/kaunein/rumin > ns. päättymättömät listaustopicit oli kokonaan kielletty. Pisti mieleen se ja paikallisten modejen nopea reagointi sellaiseen lukitsemalla ne ketjut. Olisiko tällä menettelyllä aihetta tälle foorumille?  ???

Oliko ko. foorumi kovinkin suosittu, eli tuliko sinne koko ajan hirveästi uusia viestejä ja topiceja? Ajattelin vain, että jos serveri on joka hetki vaarassa mennä tukkoon, niin ehkä silloin tällaiselle toiminnalle olisi aihetta, tuollaiset gallupit kun tuovat niitä uusia viestejä suhteellisen paljon (riippuen tietenkin jäsenten ja innokkaiden sellaisten määrästä).

Muuten en itse näe minkäänlaista aihetta tuollaiselle toiminnalle. Ymmärrän jos tulisi joku ''päättymätön tarina''-ketju, jossa olisi yhtäkkiä kymmeniä ja taas kymmeniä täysin asiaan kuulumattomia/järjettömiä viestejä, mutta tällaiset ''paras/tylsin/hienoin/rumin''-topicit kuitenkin liittyvät foorumin aiheeseen. Vähemmän järkevinä pidän näitä ''onnittelut!''-ketjuja, joissa jokainen kirjoittaa vain viestin jossa lukee aina se sama asia, muutamalla lauseella, muutamalla synonyymillä tai yhdellä hymiöllä.

Jos jotain ei gallup-tyyliset topicit satu kiinnostamaan, niin kuka niitä pakottaa lukemaan? Myönnän itsekin joskus ajatelleeni joistain gallupeista (en halua loukata ketään, joten jätän yksityiskohdat mainitsematta), että ne ovat melko älyttömiä, mutta täytyy muistaa, että jotain ne kuitenkin ehkä kiinnostavat, enkä ole maailman ainoa ihminen. Jokainen saa lukea niitä topiceja, jotka kiinnostavat ja osallistua tarpeensa mukaan keskusteluun. Laivat ovat kuitenkin yllättävän laaja aihepiiri, joten jokaiselle jotakin. :)

Tämä siis minun kantani.

Ps. Jos näin monta viestiä menee ohi otsikon, niin lienee ehkä viisainta luoda oma topic tälle aiheelle?
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Aleksi Viskari

#17
eikös toi mun postaama kuva ole sama kuin minkä Sami postas...  ???

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Aleksi Viskari - 07.12.2004, 19:44:07
eikös toi mun postaama kuva ole sama kuin minkä Sami postas...  ???

Kukahan sen voisikaan tietää, kun itse olet ko. kuvan postannut ja Samin postauksesta on linkki laivan tietoihin ja isoihin kuviin. ::)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Aleksi Viskari

#19
Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 07.12.2004, 20:24:41
Kukahan sen voisikaan tietää, kun itse olet ko. kuvan postannut ja Samin postauksesta on linkki laivan tietoihin ja isoihin kuviin. ::)
siis se mun postaama alus on P&O:n ex.Pride of Cherbourg... ::)

edit:missä se Samin postaama linkki laivan tietoihin ja kuviin on.. ???

Ville Taavitsainen

Lainaus käyttäjältä: Aleksi Viskari - 07.12.2004, 20:44:36
edit:missä se Samin postaama linkki laivan tietoihin ja kuviin on.. ???

täällä:

Lainaus käyttäjältä: Sami Koskinen - 07.12.2004, 01:05:54 http://www.faktaomfartyg.com/pride_of_al_salam_2_1975_b_3.htm


kyllä minunkin mielestä nuo entiset ja jotkut nykyisetkin P&O:n alukset on aika erikoisen näköisiä. Ylipäätään kaikki alukset joita on jälkeenpäin muuteltu on oudon näköisiä, koska niitä ei välttämättä ole suunniteltu alunperin näyttämään sellaisilta, kuin niistä on tullut muutosten jälkeen.
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Aleksi Viskari


Mikko Pätäri

Lainaa
Nuo korotetut P&O:t ovat kyllä kaikkein rumimpia autolauttoja!

http://www.faktaomfartyg.com/pride_of_al_salam_2_1975_b_3.htm

Vaan mitäs mieltä olette tästä hyvin samankaltaisesta hirviöstä: http://www.faktaomfartyg.com/pride_of_al_salam_95_1972_bild_2.htm

Tuo merisika jaksaa järkyttää joka kerta yhtä pahasti.... :o :P :finger:

Miran Hamidulla

Ruoppaajien lisäksi myöskään öljynporauslautat eivät silmiä hivele olivat ne sitten minkä nimisiä tai näköisiä tahansa... ::)

Esimerkiksi käyköön öljynporauslautta Troll



http://www.beinliniss.homestead.com/Troll.html
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Wirrankosken Rami

Voi teidän kanssanne! ::)

Mutta MIRAN! Tuo öljynporauslautta, siis uppotorni....äh...miksikä sitä nyt kutsutaankaan, tuohan on UPEA ilmestys! Jotain massiivista maskuliinisuutta...kait?

Esa Elo

Oon kyllä samaa mieltä että toi öljynporauslautta on jotenki hieno,  tai ainakin toi kuva  ;)
Takana loistava tulevaisuus

Miran Hamidulla

Noh ehkä se vielä siirrettäessä ennen upotusta näyttää hienolta, mutta asemapaikassaan en menisi enää kehumaan sitä...

Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Jani Nousiainen

Tässä olisi varsinainen kaunotar joukkoon ;D

Andrew J. Barberi



(c) Cruise & Ferries Net
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Kenny Leong

#28
Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 08.12.2004, 20:52:13
Tässä olisi varsinainen kaunotar joukkoon ;D

Tuosta tulee kieltämäti mieleen...  
Helsingin Kaupungin Liikennelaitoksen METRO ;D


Mutta tässä minun löytöni... ::) ...eihän tuo laiva enään ole vaan Kiinankiikku.

Jani Nousiainen

Löyty vielä tälläinen desing tuote joukkoon.




© 2004, Overseas Cruise Maniacs
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8