Merenkulku > Matkustaja-autolautat

Itämerelle tulevat Superfastin laivat

(1/6) > >>

Timo Selkälä:
Hei!
Sain kuulla kasin olevan aikataulussaan. Jos kaikki menee kuten pitää, niin se lähtee juhannuksen jälkeen koeajoille. Joka tapauksessa, luovutus pitäisi olla noin viikkoa ennen liikenteen aloittamista. Sain kuulla pääseväni alusta hakemaan telakalta, joten pääsen uuteen työpaikkaani jo silloin kuin se vielä on "tuore" - eli ei ihan valmis. Kiinnostava alus, kuitenkin.

Timo

wirrankoski:
Ei tartte mennä Hankooooseen saakka. Seiska on huomenna 15.5. Hesassa, Katajanokalla. Joudun itse menemään sinne johonkin "coctail-kutsu-tilaisuuteen", ;-)
En tiedä tarkalleen milloin laiva tulee, mutta on koko illan satamassa...

t. Wirrankosken Rami

Markus:
Miten se on mahdollista? Ainakin superfastin esitteen mukaan sen pitäis lähtee huomen Rostockista.Onks tullu joku muutos vai enks mä oo lukenu/kuullu jotain mist selviäis paremmin? Vai onko peräti pääsy käymään nii etten mä ymmärtäis jotakin? Mihin aikaan ne "coctail-kutsut" alkaa?

Markus:
Ei tartte selittää mitään. Tän päivän hesaris olevassa superfastin mainokses sanottii et liikennöinti alkaa 18.5 Hangosta. Joten kaikki selvis mulle nyt.

laivat:
Minä kävin tänään kuvaamassa tuota Superfast VII:ää, jat täytyy sanoa, että se oli todella upea. Finnjet, Silja Serenade ja Superfast VII järjestivät hienon "sumutorvi shown" Finnjetin saapuessa Helsinkiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta