Merenkulku > Muu merenkulku

Tallink vaisuna, ainakin Suomessa!

(1/6) > >>

Marko Mälkiä:
Miksi uutta laivaa ei markkinoida vielä täysillä? Aloittivatko muut laivayhtiöt uusien laivojen markkinoimisen aikaisemmin esim. (Silja) Europan?

Mikko-Oskari Koski:
Eipä noita uudisaluksia yleensä hirveästi aikaisemmin ole alettu esitellä. Pari-kolme kuukautta etukäteen riittää, koska ihmisten markkinointimusiti on niin kovin lyhyt. Sama pätee kaikkeen muuhunkin mainontaan, eihän mistään erinomaisesta kannata kertoa ennenkuin se erinomainen on kaikkien saavutettavissa.

Sama ilmiö pätee myös kääntäen, ihmiset jopa äänestävät sellaisia puolueita, joiden aiemman toiminnan takia ovat itse joutuneet vaikeuksiin (kuten kepun). Kun poliittisen muistin, eli ikävien asioiden mielessäpysymisen sanotaan olevan kolme kuukautta, niin myönteisten osalta tämäkin luku kannattaa puolittaa.

Eikä kukaan alan ammattilainen kuitenkaan ole vielä unohtanut, miten Silja tempaisi aikanaan Vikingin ennakkomainonnalla houkuttelemia asiakkaita Europalle...

Miran Hamidulla:
Ei Vikinkään mielestäni mainostanut Europaa kovin paljon uutta Tallinkkia enempää mainostanut. Sillä silläkin oli vain pelkkä kuva laivasta pitkään sen esitteessä. Ja lisäksi yhtiö oli painattanut esitteen laivasta. Tallinkiltahan kuulemman löytyy joku esitteen tapainen uudisrakennuksestaan Viron kotisivuilla mutta se vaatii toimiakseen jonkun ohjelman.

Petri Lindqvist:
Löytyykö keltään vikingin europasta tekemää esitettä? Millanen se on?

wirrankoski:
Löytyyhän toki: semmoinen laajennettu sivulta aukeava A4:nen, 22 sivua + kannet, joista takakansi aukeaa vielä haitarina esitellen kansikartat. Kaikki (paitsi takakannen muutama hyttivalokuva) kuvatovat maalauksia, tai akvarelleja. Laivan tilat esitellään kuvien yhteydessä kohtalaisesti. Ihan upea esite!

Rami

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta