St. Peter Linen liikenne

Aloittaja Jussi Lampinen, 18.01.2010, 09:38:38

« edellinen - seuraava »

Jani Nousiainen

Suurin osa kuvista on suoraan laivalta, mutta muutamia kuvia on lainailtu muista aluksista.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Kalevi Lehto

Joo, täytyypä käydä "koeajamassa", jos mahdollista. Toivottavasti pysyisi vain tuo pulju pystyssä edes kesäkuun (jolloin meikäläisellä on kesäloma) yli. Aika lyhyeenhän ovat nuo yritykset ainakin tähän asti päättyneet :-[
Laivamatkailua Suomen Turusta jo vuodesta 1964

Toni Redsven

Nyt vaan kun hommaa tehdään enemmän rajan takaa niin voi olla toiminta mahdollisuudet toisenlaiset. Eli sinänsä sikäläiset tuskin torpedoi hommaa ihan pystyyn. Jotain ylimääräistä venäläis tyylistä rahastusta saattaa tulla. Bussi ajelu saattaa maksaa paljon rahaa ja ilman sitä ei pääse maihin ja laivalta pitää poistua tms naapurimaan tapaista vedätystä.

Kari Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Kalevi Lehto - 25.01.2010, 20:13:16
Joo, täytyypä käydä "koeajamassa", jos mahdollista. Toivottavasti pysyisi vain tuo pulju pystyssä edes kesäkuun (jolloin meikäläisellä on kesäloma) yli. Aika lyhyeenhän ovat nuo yritykset ainakin tähän asti päättyneet :-[
Niin täytyy ja samalla verestää vähän muistoja, Finlandialla menty aikoinaan muutaman kerran.
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).

Hannu Ukkonen

Pulju on edelleen ilman laivaa,näköjään voi pistää nettiin vaikka minkälaista kuva-ja mainosmateriaalia tahansa,DFDS ei ole ilmoittanut mitään mistään myynnistä tai vuokrauksesta joten luulen että tämä on vain yritys kartoittaa mahdollisia markkinoita.

Timo Tuomivirta

Lainaus käyttäjältä: Hannu Ukkonen - 25.01.2010, 21:01:32
Pulju on edelleen ilman laivaa,näköjään voi pistää nettiin vaikka minkälaista kuva-ja mainosmateriaalia tahansa,DFDS ei ole ilmoittanut mitään mistään myynnistä tai vuokrauksesta joten luulen että tämä on vain yritys kartoittaa mahdollisia markkinoita.

Eiköhän ala olemaan semmoiset merkit ilmassa, että kyllä tuolle linjalle joku alus ainakin tulee (ainakin hetkeksi)

Ihan nätit sivut ovat väsännääet, ainakin omasta mielestä siistimmät kun esim. Julian rahankeräs sivut.

Onkohan tuo Kotkasta kyytiin hyppääminen halvempaa kun Hesasta?

Kävikös muuten monikin matka messuilla kurkkaamassa Stpeter linen osaston? Oli suhteellisen iso ja pari kolme ihmistä näytti siellä olevan töissä, sähkötkin heidän osastolla oli joten ei ollut ihan ilmaista lystiä.

Samoin nuo kotisivujen väsääminen ja esitteet on jo jonkun pennin maksanut. Kukahan rahoittaa toimintaa tällähetkellä??

Sain lisäksi tämmöisen fylerin matkamessuilta. Tässä takakannella lukee Inflot ja Official Port Agency "C&C Port Agency Finland"

Henry Fordin katu 5C

Jonkun tämmöisen sivun löysin netistä http://www.portagency.fi/?Contacts  mikäs tämän firman funktio on tässä kuviossa?

Toni Redsven

Mutta, vaikka tässä olisikin jonkunlainen rahastus yritys niin ei tuossa mahdollisella huijaajalla vielä paljoa rahaa ole mennyt. Joku tonni messuille ja satanen tai kaksi sivuihin. Eli jos tämä osoittautuisikin vain rahastukseksi, on rahastaja saamassa melko varmasti hyvin katetta sijoittamalleen kymppitonnille tai parille korkeintaan.

Tosin toivon edelleen että ko systeemi toteutuu ja siellä on sitä suomenkieltäkin tarjolla.

Juho Jäppilä

asian sivusta niin on vaan kaunis laiva :)
Silja Line - On Enemmän

Joonas Vähämäki

Lainaus käyttäjältä: Juho Jäppilä - 26.01.2010, 09:25:04
asian sivusta niin on vaan kaunis laiva :)
Kyllä, yksi kauneimmista koskaan. Perinteisen laivan ylväyttä, pois ne pahat puheet laatikkomaisista muodoista.

Raine Taponen

Lainaus käyttäjältä: Toni Redsven - 26.01.2010, 08:59:32

Tosin toivon edelleen että ko systeemi toteutuu ja siellä on sitä suomenkieltäkin tarjolla.

Riski tuossa yrityksessä on suuri. Linjassa Pietari-Helsinki-Pietari ei ole mitään vikaa. Tuleva markkinointi- ja palveluntaso tulee ratkaisemaan jatkuvuuden. Vodka-turismilla tuota ei saa kylläkään toimimaan. Uivia sikaloita on jo liiaksi itämeren liikeenteessä.

Seuraan mielenkiinnolla aihetta.

Terveisin R.T
INFO HELSINKI: VR-transpoint / TURKU: MKK-Pori:SPC Finland / RIIHIMÄKI: R.T

Timo Tuomivirta

#55
Lainaus käyttäjältä: Raine Taponen - 26.01.2010, 10:57:31
Riski tuossa yrityksessä on suuri. Linjassa Pietari-Helsinki-Pietari ei ole mitään vikaa. Tuleva markkinointi- ja palveluntaso tulee ratkaisemaan jatkuvuuden. Vodka-turismilla tuota ei saa kylläkään toimimaan. Uivia sikaloita on jo liiaksi itämeren liikeenteessä.

Seuraan mielenkiinnolla aihetta.

Terveisin R.T

Olisi kyllä kiva kun tulisi jotakin itämaisen omaperäistä, esim. menut saisi olla kyllä ihan Venäjän omia juttuja. Toisaalta Venäläiset varmaan tykkäisi varmaan suomalaisista perinneruuista.

Tarkoitan, että toivottavasti saisivat luotua sellaisen ilmapiirin positiivisessa mielessä, joka ei olisi vain kopio ruotsinlaivoista.

Niin noh, kyllähän tuo viina ja tupakki on niin halpaa, että varmasti osa ihmisistä lähtee tuonne ihan, vain ja ainoastaan viinaostoksille. Se, että miten ne pahimmat tapaukset saisi blokattua pois jo satamassa on ihan hyvä kysymys.

..Voi olla, että ne lapsiperheet jää kotiin jos laivalla on hmm.. maine.

Juhani Gronlund

Lainaus käyttäjältä: Timo Tuomivirta - 26.01.2010, 12:21:07
Olisi kyllä kiva kun tulisi jotakin itämaisen omaperäistä, esim. menut saisi olla kyllä ihan Venäjän omia juttuja. Toisaalta Venäläiset varmaan tykkäisi varmaan suomalaisista perinneruuista.


Suomalaisen perinneruuan vetovoimaan en kyllä itse usko,eihän sitä Italian pääministerikään arvosta. Uudeksi suomalaiseksi perinneruuaksi kutsuttua pizzaakaan ei saatu venäjällä menemään kaupaksi Kotipizza ketjun toimesta. Toisaaltaan suomalaisen elintarviketeollisuuden einekset ovat venäläisten mukaan hyviä ja laadukkaita eli buffetista varmaan tulee löytymään suomalaisen elintarviketeollisuuden tuoteita .Venäläinen perinneruoka taas mielestäni ihan hyvä idea tai ainakin parempii vaihtoehto kuin  perinteiset suomaiset klippisopat,talkkunavellit ja mämmi viritelmät.

Timo Tuomivirta

#57
Scvetski table on ainakin se mistä Venäläiset tykkää eli seisovan pöydän buffet.

..Tai näin ainakin Google translaattori on antanut ymmärtää Uudenvuoden risteilyjen keskusteluista :)


Hannu Ukkonen

Lankun mukaan kukaan DFDS:n pääkonttorissa ei vahvista laivan myynyiä tai vuokraamista.

Teijo Niemelä

Lainaus käyttäjältä: Hannu Ukkonen - 26.01.2010, 15:01:17
Lankun mukaan kukaan DFDS:n pääkonttorissa ei vahvista laivan myynyiä tai vuokraamista.

Ellei ole jossakin jo ollut, laiva olisi bareboat-chartrattu DFDS:lta viideksi vuodeksi. Varustamon kotipaikka on Kypros ja aluksen lippuvaltio olisi Malta.

Helsingissa laiturina olisi ainakin aluksi Nordic Jet Linen entinen terminaali, sitten myohemmin Olympiaterminaali (tiettyja ongelmia ramppien kaytossa). Lastiliikennetta laivalle ei olla ottamassa. Yhtena myyntivalttina on ideoitu suurta kasinoa, silla juuri vuodenvaihteessahan kasinotoimintaa rajoitettiin tuntuvasti Venajalla.
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.