Pitäisikö rekisteröityneet, mutta koskaan ei paikalla olleet poistaa listalta?

Aloittaja x25, 16.12.2006, 16:39:29

« edellinen - seuraava »

x25

Mitä mieltä itse olette? Ainakin itse kannatan tätä, koska listalla on hirveästi sellaisia jotka ovat rekisteröityneet mutta eivät ole olleet koskaan paikalla. :deal: :finger:

als

Hyvä pointti Eki! No, Arttu päättäköön...

Voitaisiin lähettää e-mail ilmoitus niille jäsenille, jotka ollaan poistamassa

Kalle Id

Olisi todennäköisesti aika työlästä. Näkeekä mistään muuten sitä onko käyttäjä koskaan ollut paikalla? Koska itse löydän vai ntiedon siit' onko käyttäjä kirjoittanut mitään, mikä ei taas todista mitään sillä se ettei ole koskaan osallistunut keskusteluun ei tarkoita etteikö kyseinen käyttäjä silti seuraisi foorumeita. Eikä se myöskään tarkoita että kyseinen käyttäjä ei koskaan kirjoittaisi mitään, jos vain kokee ettei ole ollut keskusteluja joihin olisi jotain annettavaa. Itsekontrolli turhuuksien puhumista vastaan on pikemminkin ihailtavaa, itse en sitä ainakaan osaa.

Väyrysen Antti

Älkää tehkö sitä!

Kallen esimerkkien lisäksi poistamattomuuden puolesta puhuu vielä privaviestikeskustelut, joiden avulla "foorumille ei-kirjoittavat kirjautuneet" vaihtavat tietoa muiden jäsenten kanssa!

Sisäänkirjautumisen kanssa oli jotain häslää. :<
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

als

Kalle, kyllähän kun katsoo jonkun "henkilökohtaisia tietoja", näkee kuinka monta tuntia käyttäjä on ollut foorumilla. Siinä lukee sitten "0 minuuttia", jos k.o käyttäjä ei ole ollut minuuttiakaan paikalla.  ??? Niin ainakin käsitin

No, jos joku on ehtinyt lukea foorumin alle minuutissa läpi... ;D

OT: Foorumin haku-toiminto on muuttunut vähän kummalliseksi... :-X Siis tässä "oletus-profiilissa" En osaa enää käyttää

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 16.12.2006, 19:44:34
Kalle, kyllähän kun katsoo jonkun "henkilökohtaisia tietoja", näkee kuinka monta tuntia käyttäjä on ollut foorumilla. Siinä lukee sitten "0 minuuttia", jos k.o käyttäjä ei ole ollut minuuttiakaan paikalla.  ??? Niin ainakin käsitin
Hmm, olin jotenkin onnistunut unohtamaan tuon funktion olemassaolon. Myönnetään että käyttäjillä jotka eivät koskaan ole olleet paikalla ei sinällään ole mitään funktiota. Tosin niiden postaminen olisi silti minusta turhaa mutta eipä asia sinällään minulle kuulu.

Arttu Laaksonen

Kyllä paikalla olemisenkin näkee, mutta eipä niiden jäsenten poistamiseen vielä välttämättä ole syytä... lähinnä olen poistanut jäseniä jotka eivät ole koskaan edes vahvistaneet liittymistään klikkaamalla sähköpostitse saatavaa linkkiä...
.: FAQ :.

x25

Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 17.12.2006, 04:52:45
Kyllä paikalla olemisenkin näkee, mutta eipä niiden jäsenten poistamiseen vielä välttämättä ole syytä... lähinnä olen poistanut jäseniä jotka eivät ole koskaan edes vahvistaneet liittymistään klikkaamalla sähköpostitse saatavaa linkkiä...
Siinä olis se hyvä puoli et näkis kuin monta "oikeasti" rekisteröinyttä paikalla on. Paikalla olemattomat lisäävät rekisteröityneiden määrää turhaan.

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 17.12.2006, 01:15:12
Myönnetään että käyttäjillä jotka eivät koskaan ole olleet paikalla ei sinällään ole mitään funktiota.
Funktiota ei ole, mutta jos katsoo profiilista "Viimeksi paikalla" kohtaa, ja siinä lukee "ei koskaan". Tässä esimerkki profiilista, joka ei ole ollut näemmä koskaan paikalla, ja rekisteröitynytkin jo kolme vuotta sitten. Toisaalta, eipä ole minun asiani, että halutaanko tällaiset jäset poistoon vai annetaanko olla...
Copyright © 2024 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 17.12.2006, 16:42:15
Funktiota ei ole, mutta jos katsoo profiilista "Viimeksi paikalla" kohtaa, ja siinä lukee "ei koskaan". Tässä esimerkki profiilista, joka ei ole ollut näemmä koskaan paikalla, ja rekisteröitynytkin jo kolme vuotta sitten. Toisaalta, eipä ole minun asiani, että halutaanko tällaiset jäset poistoon vai annetaanko olla...

Onhan siinä pointtinsa kyllä, että kai nuo voisi yhtä hyvin poistaa... 35 tuollaista jäsentä tällä hetkellä löytyy.

x25

Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 17.12.2006, 17:52:20
Onhan siinä pointtinsa kyllä, että kai nuo voisi yhtä hyvin poistaa... 35 tuollaista jäsentä tällä hetkellä löytyy.
poista vaan

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Tommi Aro - 17.12.2006, 21:04:37
Tai kenties mailin lisäksi myös privalla voisi tiedustella käyvätkö "nämä henkilöt" foorumilla, mikäli käyvät todennäköisesti myös vastaavat.
Siis häh? Että lähettää YV:n jäsenelle, joka ei ole koskaan rekisteröitymisensä jälkeen käynyt foorumilla. Mahdollisen vastauksen saaminen saattaa kestää melko pitkään... ::)
Copyright © 2024 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

x25

Eli jos ny nämä "turhat" rekisteröityneet poistetaan, niin milloin heidät poistettaisiin?

Sami Koskinen

Eihän näistä kirjoittamattomista jäsenistä ole mitään haittaa? Heidän tunnustensa olemassaolo tuskin lihottaa liiaksi foorumin tietokantaa, ja muita haittoja en keksi. Tilastojen vääristyminen nyt on ongelmista huomaamattomin.
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 18.12.2006, 20:35:58
Eli jos ny nämä "turhat" ekisteröityneet poistetaan, niin milloin heidät poistettaisiin?

Poistetaan kun jaksetaan...