Viking Glory (oli: Viking tilaa uuden aluksen Kiinasta)

Aloittaja Mikko Salmela, 22.11.2016, 20:17:14

« edellinen - seuraava »

Kalle Id

Muistan olleeni aikanaan ihan pirun pettynyt Viking Gracen nimikilpailun ehdotuksiin, mutta ne olivat kyllä ihan luovaa neroutta tähän 80-lukuhenkiseen kattaukseen verrattuna. Komppaan Tuomasta siinä, että kaikki ovat huonoja; pienen arpomisen jälkeen päädyin itse kuitenkin antamaan ääneni Stellalle ainoana ella-päätteisenä vaihtoehtona. Voittajaksi veikkaan silti minäkin Viking Gloryä. (Olkoonkin, että nämä banaaliuspippalot ansaitsisivat voittajaksi Viking Vistan, joka olisi sekä tylsä että risteilylaivojen nimien kopiointia).

Petri Isomäki

Homma soundaa hivenen valmiiksi päätetyltä. Annetaan 10 vaihtoehtoa, joista 9 on kamalia.
Itse olisin tykännyt nimen kierrätyksestä kuten "Viking Saga" tjms.

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Petri Isomäki - 08.05.2019, 18:43:52
Homma soundaa hivenen valmiiksi päätetyltä. Annetaan 10 vaihtoehtoa, joista 9 on kamalia.
Mikä noista ei ole kamala? :o

Heikka Hirvonen


Kimmo Rantanen

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 08.05.2019, 11:10:12
Voittajaksi veikkaan silti minäkin Viking Gloryä. (Olkoonkin, että nämä banaaliuspippalot ansaitsisivat voittajaksi Viking Vistan, joka olisi sekä tylsä että risteilylaivojen nimien kopiointia).


Vista kääntyisi liian helposti Viking Visvaksi ihan niin kuin Viking Grace Greisiksi...

Mikko-Oskari Koski

Jos aluksen toimenkuvana on Tukholman risteilytarjonnan tyydyttäminen, lienee Estelle se valittava nimi. Toivottavasti sentään muodossa Estelle Viking, Victoria kummina.
Itse kannatin luonnollisesti Stellaa, koska ei (Savolaisen ja FinFerriesin jälkeen) toista kolmannetta... 8)
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Marko Mäkelä

Lainaus käyttäjältä: Mikko-Oskari Koski - 09.05.2019, 19:10:48
Jos aluksen toimenkuvana on Tukholman risteilytarjonnan tyydyttäminen, lienee Estelle se valittava nimi. Toivottavasti sentään muodossa Estelle Viking, Victoria kummina.
Itse kannatin luonnollisesti Stellaa, koska ei (Savolaisen ja FinFerriesin jälkeen) toista kolmannetta... 8)
Itse äänestin Estelle nimeä,se kun tuntuu sopivalta nimeltä. Victoria kummina ei ole hullumpi ajatus. Siinä laivassa ei varmaankaan snorkkelihyttejä ole.

Kai Heino

Sjöfartissa tiedettiin, että köli lasketaan 3.6.2019
Luonto suosii turhanpäiväistä kokeilijaa.

Joonas Vähämäki

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 08.05.2019, 11:10:12 Voittajaksi veikkaan silti minäkin Viking Gloryä.

Oikeassa olit. Onneksi olkoon :D

Kalle Id

Olisi pitänyt alkujaankin ehdottaa sitä, niin olisi voinut voittaakin jotain.

Ville Taavitsainen

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 27.05.2019, 10:14:41
Olisi pitänyt alkujaankin ehdottaa sitä, niin olisi voinut voittaakin jotain.

mähän voin sit jotain voittaakin
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Ville Taavitsainen

Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Marko Mäkelä

Lainaus käyttäjältä: Ville Taavitsainen - 27.05.2019, 12:32:25
Tuo kuvahan oli jo otsikoitu oikein
Villellä on kolmas aisti tai voima vahvana. No ei vaan vaikka Estelleä äänestin niin kyllä tuo Glory ihan hyvälle kuulostaa. Nyt vaan sitten valmistumista ja tänne Turkuun saapumista odotellen.

Ilpo Kuivanen

Lainaus käyttäjältä: Marko Mäkelä - 27.05.2019, 15:03:16
Villellä on kolmas aisti tai voima vahvana. No ei vaan vaikka Estelleä äänestin niin kyllä tuo Glory ihan hyvälle kuulostaa. Nyt vaan sitten valmistumista ja tänne Turkuun saapumista odotellen.

Näin jälkeenpäin ajatellen koko lista oli täynnä niin tylsiä sekä epäloogisia nimiä, että olikohan todellisuudessa Viikkarilla jo päätettu nimetä ko. laiva Gloryksi? Varmistukseksi pidettiin "äänestys". Ei mitään, minusta Glory on hyvä valinta. Sehän toimii Gracen kanssa hyvin...

Tuomas Romu

All information and details given in good faith but not guaranteed!