Fiiliksiä?

Aloittaja Jasper Kaarna, 22.08.2003, 21:34:38

« edellinen - seuraava »

Jasper Kaarna

     taas varmaan ihan turha, järjetön, tyhmä ja naurettava topicci, mutta kyllä tämä kai on aivan sääntöjen mukaista.  :deal:
    Eli tänne voi aina kirjoittaa, et onko rentoo 8), vai kurjaa :(... (Kuulostaa minulta taannoin loppuneen rippileirin jokapäiväiseltä kysynnältä.)
    Eli nyt on perjantai-ilta! 8) ja on ihan rentoo. Odotan vain lokakuun loppua, koska silloin luultavasti tapahtuu viimeistään seuraava risteily. (Voi teitä melkeen kaikkia muita foorumilaisia, kun ootte siinä asiassa niin onnekkaita, että kun on rahaa ja aikaa lähtee laivalle, niin that's it! Pääsette yksin laivalle. Minun risteilyni vaativat taas aina isäni ja isobroidini kiinnostuksen ja hyväksynnän. :(mutsia ei kiinosta lähtee laivalle).
    Any way, tylsää mut rentoo. entä teillä?
    (Naurakaa rauhassa, ku on niin tyhmä threadi.) ;) Ja Arttu voi vaikka tuhota tämän Topicin, jos on niin tyhmä topicci...
   
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Sami

Ihan hyvät fiilikset tällä hetkellä on. Tulin just firman tarjoamalta kannustepalkkio-illalliseltä, ruoka oli hyvää mutta annokset oli tyyliin: pieni lihanpala, kastiketippoja reunalla + pari porkkanaa ristissä... Viiniäkin ois voinut tarjota enemmän...  :beer: :beer: :beer: Mutta kivaa oli kun sai viettää rennon illan kolleegojen kanssa. Jaksaa taas koittaa tehdä tulosta loppuvuoden. Työmotivaatiokin kohosi, paitsi kun täytyy mennä sunnuntaina töihin  :(, toisaalta saa sunnutaikorvauksen  :D

Kim Granlund

vähän kyllä on v-mäinen olo.Just tulin prkl duuniin.Ei oo heteroiden hommaa tulla lauantai-aamuna klo 9.00 töihin.Ja sit pitäs lähtee vielä ajelee illalla jonnekin muijan landelle viettää sen mummin synttäreitä.Ei siinä mitään ,mut mä en jaksa ku kaikki tulee kyselee et kukas v***u sä oot? ja jotain elämänkertaa pitäs siinä ruveta tuhertaa.No kai sitä jaksaa yhen päivän ...

Kervisen Lauri

Vähän speciaali topic kyllä...

Mitäs tässä nyt sanoisi?

No, lauantaiaamu- :), vesisade  :(  nuha  >:( koulu  :-[

Joni Huopana

Kieltämättä tällä hetkellä tuntuu aivan hyvältä. Lapuallakin avattiin torstaina Lidl ja muuta mukavaa. ;D

Matti Kauppinen

#5
Lidlistä puheen ollen minunkin pitäisi jaksaa lähteä käymään Lidlissä, joka sijaitsee Kaarinassa asti ja ulkona sataa vettä, lisäksi keittiössä odottaa julmetun iso tiskivuori ja pitäisi vielä siivotakin, joten voisi sanoa että tällä hetkellä fiilis on aika syvältä. >:( :finger: >:(

Kim Granlund

prkl..nyt vituttaa.Tietenki se tavanomainen maanantai-vitutus ja sit viel muija selittää jostain breikistä jotain..ei nähä ku ens sunnuntaina..alamäki on alkanut ja jarrut on paskana..  >:(

Sara Koskela

 ;D Erittäin hyvät Fiilikset!! Kesäloma meneillään ja vielä viikko jäljellä!  8)  Huomenna laivalle juhlimaan 2v hääpäivää.
Symphony 15.6.  Se on jo ihmeellistä sattumaa...

Kervisen Lauri

Lainaus käyttäjältä: Sara Koskela - 25.08.2003, 13:38:19
;D Erittäin hyvät Fiilikset!! Kesäloma meneillään ja vielä viikko jäljellä!  8)  Huomenna laivalle juhlimaan 2v hääpäivää.

Hyvä että edes jollakulla on hyvät fiilikset!!! ;)

Itse kävin piiitkästä aikaa Lidlissä viimeksi lauantaina, jolloin tuli ostettua mm. filmiä kameraan ja totta kai, astianpesuaineelle (Miranin erikoisalaa ;) )maistuvaa FreeWay Lemonia...

Sami

Fiilikset tällä hetkellä ovat hyvät, mitä nyt vähän väsyttää töiden jälkeen...   :P
tämä ja ens viikko töitä ja sitten olis vielä viikko kesälomaa jäljellä...  ;D

Kim Granlund

noniin..nyt voi puhua vähän paremmista fiiliksistä ....maanantai duunin osalta on paketissa ja voi mennä kauppaan ostamaan paketillisen kaljaa ;)...

Kervisen Lauri

No nyt täälläkin tuntuu paremmalta... ;D

Tulin Eltsusta (mikäs se on?) harjoittelemasta ja juoksin itselleni uuden ennätyksen 400 metrille.  ;D

Lisäksi kehitin tänään uusia piirteitä kervinismiin

ja mikä parasta, enää neljä päivää ennen VIIKONLOPPUA!!!! :D ;D

Kim Granlund

stna..Nyt risoo..Piti olla tänään iltavuoro ja ajattelin eilen illalla sit ottaa pari bisseä saunan ja leffan ohessa..kah.. tänään aamulla 8.45 pomo soittaa ja kysyy et voisinks mä tulla duuniin jo nyt..Täällä sitä sit ollaan ja vitutus on maksimaalisissa mitoissa ja norjan alkeiskurssikin on suhteellisen lähellä  >:(

Kim Granlund

ja sit rupes vituttaa oikeen urakalla  >:( >:( >:( ...Miksei noi mun avatarit toimi.Oli osoite sit mikä tahansa ni ei skulaa..ei sitten millään..Enkä mä saa sitä mun vanhaa avataria takasin...auttaakee minnuu pliis.

Kim Granlund

nyt ei vituta enää  :) ...se toimii sittenkin ..sille  :beer: ja ärrä cupille  :beer: