testaa kuinka nopea olet!

Aloittaja Kim Granlund, 13.09.2003, 12:27:15

« edellinen - seuraava »

Kim Granlund

eli.Tarkoitus tässä testissä on testata oma kymmensormijärjestelmän hallinta ..ite olin 250 kohdalla kun soi duunipuhelin eikä paljon jäänyt valinnan varaa..eli 250 mun paras tähän mennessä.
linkki on tässä http://hannu.daug.net/letters/index.php

EDIT:mun paras täl hetkel vaan 321  :( ...

Petteri Kallanmaa

No enpä nyt kymmensormijäjestelmää käyttänyt, mutta pisteitä minulle kertyi kuitenkin 833.

Heikki Helen

Ei jaksa pelata tollaista ikuisuuspeliä, jonka idea on periaatteessa sama kuin mun tekemässä Näppis - pelien sarjassa... ne ei sentäs kestä noin jumalattoman kauan...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Petteri Kallanmaa

Huhhuh!

Tuossa pelissä kyllä sormet menee tiukoille!
Sain tehtyä uuden ennätykseni: 3560
Ja ilman kymmensormijärjestelmää tietenkin.
Onkohan tuo helpompi kymmensormijärjestelmällä vai ihan näpyttelemällä?

Heikki Helen

Kyllä se on kymmensormijärjestelmällä helpompaa, koska silloin ei tarvitse tuijottaa näppäimistöä ollenkaan ja katseen voi pitää koko ajan ruudussa...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Jasper Kaarna

#5
     V***U! Jos sitä v***n ZETAA ja Quuta ei olisi, niin saisin, ties kuinka monta sataa! >:( Mitä ihmettä tämä on, kun sain 8. luokalla kymmensormijärjsestelmäkokeesta 10, mutta nyt en mitenkään saa enempää, kuin 130! >:( :o :( Miten ihmeessä oot Petteri onnistunu saamaan noi lukemat!?! >:(
    Melkein ainoastaan Q ja Z tuottaa vaikeuksia, kuten myös se, kun paniikissa ei erota (O)ota, eikä (Q)uuta. Ja joskus kirjaimet menee ärsyttävästi päällekkäin, niin ettei niitä erota...
    ...Ennen kun on liian myöhäistä.

Edit: pieni korjaus. Laitoin Oon tämmöisiin sulkeisiin: [ ]ja siitä tulikin joku iso piste katsotaan vaikka:
  • [/i]

    Edit: Joo, pistäkää vaikka mun teksti quoteksi. Älkää toki julkaisko sitä, mutta näätte, että iso O, yhdenlaisissa sulkeissa muuttuu suureksi pisteeksi, kun sen julkaisee. :o
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Jasper Kaarna

     Ton jos jonku pelin kanssa menee hermot! >:(
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Miran Hamidulla

Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Heikki Helen

Ny toi ton pelin lista näyttää siltä miltä sen pitääkin... ei kyllä jaksa ihan heti pelata uusiks... ;D
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Heikki Helen - 14.09.2003, 18:36:03
Ny toi ton pelin lista näyttää siltä miltä sen pitääkin... ei kyllä jaksa ihan heti pelata uusiks... ;D
Voi SENSUROITU!!!!!
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Heikki Helen - 14.09.2003, 18:36:03
Ny toi ton pelin lista näyttää siltä miltä sen pitääkin... ei kyllä jaksa ihan heti pelata uusiks... ;D

:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o
Glup! Nyt meni pala kurkkuun!  ;D

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 14.09.2003, 15:50:59
Miten ihmeessä oot Petteri onnistunu saamaan noi lukemat!?! >:(

No senkus näpyttelee, mutta mitenkäs hese nyt noin pankin räjäytti!?!
Täytyy varmaan mainostaa tätä peliä muilla foorumeilla, että saadaan hese pois ykkyspaikalta!

T: Kateudesta vihreä  ;D  ;)

Kervisen Lauri

Pitäisiköhän SuperLaurin mennä ottamaan ykköstila sen oikealle omistajalle?  :o ;D

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 14.09.2003, 19:53:07
Pitäisiköhän SuperLaurin mennä ottamaan ykköstila sen oikealle omistajalle?  :o ;D

Jos sen teet niin olet kyllä SuperLauri-niemen veroinen!!!!!

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Petteri Kallanmaa - 14.09.2003, 19:49:15
Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 14.09.2003, 15:50:59
Miten ihmeessä oot Petteri onnistunu saamaan noi lukemat!?! >:(

No senkus näpyttelee, mutta mitenkäs hese nyt noin pankin räjäytti!?!
Täytyy varmaan mainostaa tätä peliä muilla foorumeilla, että saadaan hese pois ykkyspaikalta!

T: Kateudesta vihreä  ;D  ;)

    Ei ei ei. Älä pliis mainosta tätä peliä! Parempi vaan, kun eivät muut saa tietää, niin tämän on tällainen FCBS:ssäläisten ''oma peli.'' ;) Ja en ole vaarassa pudota kärjestä, minun ''mahtavalla'' tuloksella 465. :-[ ;)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta