Kuinka löysit FCBS-Foorumin?

Aloittaja Kervisen Lauri, 27.08.2003, 20:42:04

« edellinen - seuraava »

Kervisen Lauri

Puuttuuko jokin?  ???

Itse löysin tänne kun Heikki Helen kertoi minulle tästä, kiitos! :D

Miran Hamidulla

Itse olin ennen FCBS Forumia käynyt keskustelua laivat.cjb.netin vieraskirjassa, ja siellä oli jo hyvän aikaa ennen FCBS:n perustamista tullut ilmi, että Arttu suunnitteli laivasivuja, ja sitten, kun Arttu vihdoin avasi sivunsa, niin melko pian sen jälkeen sitten liityin tälle foorumillekin kohtalokkain seurauksin.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Joni Huopana

Taisi olla niin, että etsin tietoa Mariellasta, jolle olin menossa silloin (kesällä 2001). Rekisteröidyin tänne aika pian.

Jouni Kalliomäki

2002 kesällä, kun haeskelin netistä Silja Operasta tietoa, törmäsin näihin sivuihin, ja jäi tavaksi vierailla näillä sivuilla säännöllisesti.

Matti Lehtinen

#4
Viking Line.cjb.net sivuilta...

Heikki Helen

Itse eksyin tänne näin (lyhyt historia):

Mainostin omia sivujani (juuri tuolloin luotuja) Miran Hamidullalle, joka mainosti eteenpäin sitä Artulle, joka lähetti sähköpostia mulle ja kertoi sivuistaan...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Petteri Kallanmaa

Jaahas!

Kyllä minä tämän jostain linkistä olin löytänyt ehkä vuosi sitten, mutten vaivautunut rekisteröitymään saati edes käymään (Ei tainnut olla laivahulluus silloin niin korkealla tasolla)

Pekka Laakso

Ai tällainenkin kysymyspolli tullut tänne. No, mä löysin foorumin Laiva-lehden yhdessä vuoden 2001 numerossa olleen linkin perusteella. Mutta jostaki syystä sitten en viitsinytkään jatkaa foorumilla vierailua, jätin vaan profiilini tänne, kunnes selailtuani eri laivasivuja päädyin viime syksynä takasi tänne ja aloin toimia aktiivisesti. :)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Matti Kauppinen

Lokakuussa 2001 kyselin laivat.cjb.netin vieraskirjassa laivojen peräsponsoneista ja Takalan Sami vastasi viestiini ja neuvoi linkin tänne ja rekisteröidyin saman tien ja täällä sitä ollaan vieläkin. Silloin en tosin tuntenut ketään muita laivaharrastajia, mutta kiitos fcbs:n laivoista kiinnostunut tuttava-piiri on kasvanut kiitettävää vauhtia tänne rekisteröitymisen jälkeen. ;) :beer:

Vesa Vepsäläinen

Matkapuhelinfoorumille laittoi Petri Lindqvist linkin. Sieltä löysin tieni tänne.

Olin innoissani, sillä olin jo vuosia aiemmin etsinyt netistä laadukasta laivasivustoa/keskustelufoorumia, mutta tuolloin tarjonta oli hieman laihaa...

Kenny Leong

Tämän sivuston/foorumin löysin surffaamalla naama ruudussa ja hiiri kädessä   8)

Sami

Ihan sattumalta nämä sivut löytyi...

Kim Granlund


Emil Östman

En löytänyt searchilla tämmöistä kysymystä.. Joten miten eksyit tänne forumille?

Minulle kävi näin: Menin googlen hakusivuille rupesin sitten hakemaan Silja Linestä jotain, en muista mitä.
Sitten löysin Eerik Laineen ylläpitämän Silja Line sivuston, sen jälkeen menin linkkeihin ja sitten sieltä löysin tänne ja liityin. :)

Jasper Kaarna

     Jostain syystä mäkin pienen googletuksen tuloksena eksyin Eerik Laineen Silja Line sivuille, olisiko haku ollut sana ''laivat'', tai jotain. Sitten linkeissä seikkaliemalla onnistuin löytämään tieni tänne ja... ;D
    En ole ihan varma, mutta tästä kai on joskus kuitenkin ollut jotain puhetta, toi Search-toiminto ei kai aina toimi. ??? Tai jotain saman tapaisia on kyllä ollut. ::)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta