Kuinka löysit FCBS-Foorumin?

Aloittaja Kervisen Lauri, 27.08.2003, 20:42:04

« edellinen - seuraava »

Seppo Peltokoski

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 27.08.2003, 20:42:04
Puuttuuko jokin?  ???

Itse löysin tänne kun Heikki Helen kertoi minulle tästä, kiitos! :D


Ihan vaan hakusanalla chattilinja ja uteliaisuuttani tietty tarvi tämäkin katsoa.

Tommy Siltamäki

Kiitos tästä löydöstä menee luokkakavereille.....

Urho Kuivakangas

Kyllä se aikoinaan taisi mennä niin että googletti jotain laivaan liittyvää asiaa ja kohdalle osui tämä. Täältä sitten löytyi niin paljon kaikkea mielenkiintoista, että oli kirjauduttava ihan jäseneksi.  ;)
Silja Festival 0708

Kristian Lampio

Googlesta kun kerra etin jotai niin löysin yhen aiheen. Ja sitte valkeatlaivat linkeistä löyty.Ja kun katoin näitä juttuja niin oli pakko rekisteröityä :beer:

x25

Mä olin aiemmin käyny kyl ja sillon viel paheksuin foorumeita. Mihinkäs niitä pitäis käyttää ku on viekutki keksitty. Noh sitten viime talvena hain Googlesta sanalla keulabulbi ja löyty tää, sattumoisin alko sit kiinnostaa ja lopun voitte arvata...

Mikko_Tuominen

En muista tarkkaan, mutta luulen, että Valkeat Laivat -sivuston linkkejen kautta.
Alussa kävin täällä vain lukemassa juttuja, mutta myöhemmin oli pakko rekisteröityä. :)

Joonas Rautio

Hahaha ;D :thumb:Kennyn laivasivuilta Mistäs muualtakaan?Kiitos kuuluu kennylle!!!!!!!!!!!1 :beer:
Allekirjoitus

Samuli Kyllästinen

Löysin FCBS- Foorumin kaverini ja "valkeidenlaivojen" ;) avulla!
Laivoilla Matkustaminen on tärkeää.
- Samuli

Joppelis

Kyllä se taisi olla eräs entinen luokkakaveri joka tänne "johdatti"  :beer:

Tomi Liias

Lainaus käyttäjältä: Antti Laakso - 14.06.2006, 23:55:16
Kyllä se taisi olla eräs entinen luokkakaveri joka tänne "johdatti"  :beer:
Sama juttu..mutta ei varmaankaa entinen ;)

theemu

Joni Huopanan sivuilla oli linkki...

jsivu

Etsin tietoa laivoista ja päädyin tänne  :D  Rekisteröidyin heti samana päivänä  :thumb: Oi onnea  :D :) 8)

Joonas Viita

etsin  superseacattien   tietoa    ja  sitten  kuin  katsoin  valkeatlaivat  sivuston  linkkejä   ja  löysin      foorumin  ja  rekisteröidyn  sama  päivänä.

juzzy

Google auttoi. Ja myöhemmin huomasin Kennyn laiva-kuva sivuilla linkin  :thumb:.

Kille

ihan selailin laivasivuja ja tämä osui silmiin    ...onneksi  ;D