Kuinka löysit FCBS-Foorumin?

Aloittaja Kervisen Lauri, 27.08.2003, 20:42:04

« edellinen - seuraava »

Jess_e

Joku tais kertoa,mutta en saa KUULEMMA kertoa kuka :D

Marjo Ukonaho

Laiva-lehden sivuilta tuli otettua linkki talteen.
Aina välillä olen käynyt juttuja lukemassa, mutta vasta nyt (ehkä 2 vuoden jälkeen) uskaltauduin jopa rekisteröityä...
???

Oskari Ojala

Löysin tänne ruotsalaisen landgången-foorumin kautta: www.landgangen.se
Rekisteröidyin heti

Santeri Salminen

En edes muista vaikka ei siitä ny niin kauaa ole kun tänne rekisteröidyin se tais olla nii että olin jo nähnyt tämän sivuston aikaisemmin mutta en tiennyt että rohkenisko tänne rekisteröityä. Ei ei tuu kyllä mieleen että miten löysin sivuston. Mutta hetkeäkään en ole katunut liittymistäni tänne  ;D  :thumb:

Vesa T. Lilja

Kaverin kautta kuvan takia. Hänellä oli 15 veneenä entinen Merivoimien YM 63. Siitä piti saada kuva Isoisän vanhat laivat-kirjaan ja minulta löytyi sopiva kuva. Sitten hankittiin tuo kirja ja parin vuoden päästä siitä tutustuin kaverin luona Laiva-lehteen ja nyt olen ollut pari vuotta SLHY:n jäsen.

Mauri K Rantala

Olin töissä painossa jossa lehteä alussa tehtiin ja nappasin linjalta  ;D tosin melko nopeasti liityin tilaajaksi hyvän asian puolesta. Voin jo tunnustaa, että tilauksestani huolimatta "nappasin" myös kaverilleni  ;D  ;D taka-ajatuksella josko hänkin koukkuun jäisi?

Jussi Littunen

Itse etsin kuvia Silja Serenaden ja Symphonyn uudistuksesta ja sitten päädyin tänne hyvälle forumille. Tosin sivuja tuli ensin luettua ainakin vuosi, ennen kuin tein tunnuksen.

Antti Kuisma

Näin linkin Kala-Stamon turinatorilla siitä sitten hyppäsin tänne.
Kiva foorumi kiitos kaikille kun saa jutella teidän kanssanne.

Eero Vaskonen

#68
Sain kuulla tästä joskus muutama vuosi ennen rekisteröitymistä...

Lassi Liikanen

Jeps, elikkäs minulle tuo Lehden Santeri kertoi mulle tästä. Selailin ensin jonkun aikaa, ja vähän aikaa sitten rekisteröidyin.
Kaikki tällä palstalla esittämäni mielipiteet ovat henkilökohtaisia, eivätkä edusta muita tahoja tai ole kytkösissä tämän palstan ulkopuolisiin tahoihin.

Verkkolehti Ulkomatala

Canukki

Etsittiin Topin kanssa tietoa Helsinki-Pietari -ylityksen kestosta ja sit löytyki tää.

Jussi Lampinen

Löytyi, ihan sattumalta googlen kautta etsiessäni muuta laivajuttua

Marja Pyymäki

Noin kuukausi sitten löysin linkin tänne, jollen aivan väärin muista, niin linkki oli suomi24 laivakeskustelun yhteydessä. Etsin sieltä suomi24 sivuilta tietoa erilaisista luksus-hyteistä, lähinnä kuvia.
Menneitä matkoja: 18.02.2008 SFIX & Star, 22.03.2008 Galaxy (Suite), 05.04.2008 Serenade (Commodore), 26.04.2008 Galaxy (Suite), 31.05.2008 Serenade (Commodore),  02.08.2008 Symphony (Commodore), 06.08.2008 Serenade (Commodore), 29.08.2008 Star (kansipaikka) & Star (busines), 08.11.2008 Symphony (Commodore), 21.12.2008 Serenade (Commodore)

Joonas Vähämäki

Lainaus käyttäjältä: Jussi Lampinen - 01.02.2008, 08:37:59
Löytyi, ihan sattumalta googlen kautta etsiessäni muuta laivajuttua

Kuin myös, ja harmi että vasta viime joulun pyhinä! Mahtava saitti, tosin ehkä hieman turhan tiukkaa moderointia aina välillä  ;)

Teemu K.

Minä löysin tieni tänne Valkeatlaivat-sivustolta.