Jääkiekko veikkaukset

Aloittaja Santeri, 05.01.2006, 17:38:19

« edellinen - seuraava »

Santeri

Jääkiekon Sm-ligaa on kiva veikata Pitkävetona, niimpä olen tänään laittanut seuraavan veikkauksen sisään:

63 Hifk-Pelicans 1
65 Kalpa-Hpk X
66 Saipa-Ilves X
67 Tappara-Blues 1
68 Ässät-Jokerit 1

Ja kertoimeksi tuli mukavat 82.26

Ja uskonko tuohon tosissani se on toinen asia, mutta ei se ainakaan isosta jää kiinni. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma!

Emil Östman

Lainaus käyttäjältä: Santeri Lahdensalo - 05.01.2006, 17:38:19
Jääkiekon Sm-ligaa on kiva veikata Pitkävetona, niimpä olen tänään laittanut seuraavan veikkauksen sisään:

63 Hifk-Pelicans 1
65 Kalpa-Hpk X
66 Saipa-Ilves X
67 Tappara-Blues 1
68 Ässät-Jokerit 1

Ja kertoimeksi tuli mukavat 82.26

Ja uskonko tuohon tosissani se on toinen asia, mutta ei se ainakaan isosta jää kiinni. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma!

Aika varma veto olisi ollut myös JYP-Lukko 2 (JYPillä 1. maalivahti poissa ja joukkueessa muutenki flunssa liikkellä ja Lukko vaihtoi myös valmentajaa ja valmentajavaihdoksen myötä melkein joka joukkue on voittanut ensimmäisen pelin) Mutta eihän sitä koskaan tiedä  ;)

Heikki Helen

Itse suosisin mielummin V4-, V5- ja V75 - ravipelejä kuin jääkiekkoa... niillä tienaa paremmin... itse voitin syksyllä vajaan 10 euron V4-rivillä jotain 576 euroa, vaikka silloin osuikin vain 3 oikein... kellään ei ollut 4 oikein ja siksi kolmellakin voitti... jos olisi ollut 4 oikein silloin olisi voittanut n. 15000 euroa... sain silloin kuiteskin kasaan autonostorahat... nyt ei ole tullut vähän aikaan pelailtua mitään, mutta jossain vaiheessa täytyisi sitäkin jatkaa...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Kenny Leong

Mielessäni aina jankkaan että pitäsi joskus kokeilla noita veikkauspelejä kun niistä voi voittaa pienelläkin summalla aika kivasti ylimääräistä kahisevaa. Ei vain ole tullut mentyä Veikkauksen kioskille perehtymään asiaan kuin vain kerran ja sekin viime syksynä. Silloin en kyllä voittanut mitään.