Oletko lukenut mitää Harry Potteria?

Aloittaja x25, 16.03.2006, 20:51:28

« edellinen - seuraava »

Repe

Eri linja, olen lukenut kaikki ja uusimmastakin yli 200 sivua :P . Hyvä sarja, tosin vitonen ei ollut kovinkaan juonikas, jonkinlainen väli kirja joka vain selvensi tulevia ja menneitä asioita.

Kutosen alku vaikuttaa ihan kohtuulliselta, mutta ei ole mitään iloa aloittaa Pottereiden lukemista kutosesta, jos näin tekee putoaa kärryiltä heti alussa.

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Markus Takala - 17.03.2006, 18:59:24
Dekkari tai trilleri se olla pitää! :beer: :thumb:
Löytyyhän toki myös fantasiadekkareita. :P

x25

niin... sitä on kaikenlaisia kirjoja...

Pekka Laakso

Lisäyksenä aiempaan viestiini, yleensä en edes lue mitään kaunokirjallisuuden piiriin kuuluvia kirjoja, olkoon sitten fantasiaa, dekkareita tai jotain muuta. Eipä vaan innosta alkaa lukea... :D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Iiro Hyrsky

Toki olen lukenut Potterit, viimeinen ei ole vielä lapsilta joutanut - mutta varmaan luen senkin, kun saan joskus käsiini.

Heikki Kautiainen

uusin potteri on hyvää vauhtia lähestymäs loppua. eli siis kohta on luettu sekin kirja

Ilari Uusi-Einola

Olen kirjastosta joskus aina lainaillut harry potteriA. Hyvä kirja se kylä on :)
-Ilari.

Wirrankosken Rami

Lainaus käyttäjältä: Ilari Uusi-Einola - 27.05.2006, 09:36:16
Olen kirjastosta joskus aina lainaillut harry potteriA. Hyvä kirja se kylä on :)

Hmm...tuollaista "kylä"-nimistä Potter-kirjaa en muistakaan nähneeni! ::)

Ilari Uusi-Einola

Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 27.05.2006, 12:15:04
Lainaus käyttäjältä: Ilari Uusi-Einola - 27.05.2006, 09:36:16
Olen kirjastosta joskus aina lainaillut harry potteriA. Hyvä kirja se kylä on :)

Hmm...tuollaista "kylä"-nimistä Potter-kirjaa en muistakaan nähneeni! ::)

Se tarkoittaa että kyllä,en vain muistanut kirjoittaa loppuun. Eikä se Potter kirja ole.
-Ilari.

Pekka Laakso

^Niin sitä pitää! Sinulla on juuri oikea asenne. :D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

JNordman

suoraan kysymykseen suora vastaus: EN!

Samuli Kyllästinen

Heh olen luenut kaikki POtterit ja minusta ensimmäinen ja kutonen ovat parhaat suosittelen niitä kaikille
Laivoilla Matkustaminen on tärkeää.
- Samuli

x25

Lainaus käyttäjältä: Samuli Kyllästinen - 09.06.2006, 21:07:34
Heh olen luenut kaikki POtterit ja minusta ensimmäinen ja kutonen ovat parhaat suosittelen niitä kaikille
samoin, varsinkin kutonen :thumb:

Gallet

Lainaus käyttäjältä: Väyrysen Antti - 16.03.2006, 23:43:08
En ole. Lajittelisin Potterit samaan koriin Aku Ankkojen kanssa.

Minä taas tekisin tuohon em. "koriin" tilaa ottamalla Akut pois ja heittämällä lisää Pottereita sekaan. Ei oikein jaksa tuollaiset tiiliskivenpaksuiset satukirjat kiinnostaa... Akussa saa kuitenkin aina nauraa ja se on paljon helpompaa luettavaa. -En siis näköjään ole
vielä edennyt kuvakirjatasolta satukirjoihin...  ;D

Pekka Laakso

Tässä J.K. Rowlingin vihjausta tulevista viimeisestä kirjasta teille Potter-ihQuttajille... ::)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.