?

Aloittaja Pertti Nuottimäki, 09.03.2008, 15:25:24

« edellinen - seuraava »

Pertti Nuottimäki

S/s Mary, Å/f Runn

Kimmo Heinonen

Lainaus käyttäjältä: Pertti Nuottimäki - 09.03.2008, 15:25:24
http://www.slhy-laiva.net/ajankohtaista.php

Otsikko on kyllä yhtä tyhjentävä kuin linkin takaa löytyvä kontentti - olipas taas topicin arvonen homma ?

Väyrysen Antti

Mitä mystisempi otsikko, sitä enemmän se houkuttelee lukijoita.

Mutta mitä tyhjiin ajankohtaisuus-sivuihin tulee, niin eiköhän sinnekin saada vielä jotain tekstiä silmäniloksi tulevaisuudessa! :beer:
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Kimmo Heinonen

Lainaus käyttäjältä: Väyrysen Antti - 09.03.2008, 16:12:53
Mitä mystisempi otsikko, sitä enemmän se houkuttelee lukijoita.

Mutta mitä tyhjiin ajankohtaisuus-sivuihin tulee, niin eiköhän sinnekin saada vielä jotain tekstiä silmäniloksi tulevaisuudessa! :beer:

Juuri nän - henk. koht. olen kyllä sitä mieltä että tyhjä ajankohtaissivu on paljon parempi kuin vastaava sivu jota on päivitetty viimeksi joskus 'nakkisodan' aikoihin ....

Jollei ole mitään kerrottavaa niin ei ole....  :)

Eki Majankallio

Itse olen törmännyt hyvin usein noihin tyhjiin Ajankohtaista -sivuihin. Vinkki: Jos törmäät johonkin tyhjään sivuun klikkaa hiiren kakkospainiketta ja valitse "näytä sivun lähdekoodi"
#include <stdio.h>
int  main (
void)
{  printf \\\\\\\"Tää onkin c++ kieltä. Revi siitä!\\\\\\\\n\\\\\\\"
   return  0 ;
}

Kimmo Heinonen

Lainaus käyttäjältä: Eki Majankallio - 09.03.2008, 18:09:15
Itse olen törmännyt hyvin usein noihin tyhjiin Ajankohtaista -sivuihin. Vinkki: Jos törmäät johonkin tyhjään sivuun klikkaa hiiren kakkospainiketta ja valitse "näytä sivun lähdekoodi"

jooh  ;D - toi julkisen 'sorsan' lukeminen, voi joskus olla hauskaa puuhaa - etenkin jos törmäät määrättyihin sivuihin joissa mulla on näppini pelissä... no joo tää nyt kuitenkin on ihan tyhjä template - johon ylläpitäjä joskus toivottavasti laittaa jotain mielenkiintoista - kuten epäilemättä tekeekin...