Moottoripyöräsi, tai moposi

Aloittaja Oskari Nurminen, 12.02.2009, 21:17:16

« edellinen - seuraava »

Oskari Nurminen

Minkälaisia moottoripyöriä tai mopoja foorumin käyttäjillä on?

Minulla on henkilökohtaisesti Cagiva River 500 (25kw).  ;D

Marja Pyymäki

Ei mun, mutta miehenimoottoripyörä:
Suzuki 380 GT -73  8)
2 tahtinen, 3 sylinterinen, 4 pakoputkea...
Menneitä matkoja: 18.02.2008 SFIX & Star, 22.03.2008 Galaxy (Suite), 05.04.2008 Serenade (Commodore), 26.04.2008 Galaxy (Suite), 31.05.2008 Serenade (Commodore),  02.08.2008 Symphony (Commodore), 06.08.2008 Serenade (Commodore), 29.08.2008 Star (kansipaikka) & Star (busines), 08.11.2008 Symphony (Commodore), 21.12.2008 Serenade (Commodore)

Vesa

Yamaha DT 50R VM -05 melkee 10 000 varmaan ajettu? mittari ei oo toiminu 6200 kilometrin jälkeen. Jos kesäl jonkun kevarin ostais

Niklas von Bruun-Riegels

BMW F 650 "Funduro".
Mahtava peli. On vain niin mukavaa painella mettäteitä pitkin.
Siitä on TM:ssa ollut juttu (13/2000), jossa tästä pyörästä käytettiin sanaa "ajohauska". - Hyvin sanottu.

Mikko Lantta

Solifer Speed skootteri vuosimallia 08. Solifer Speed.
Ajettu äskisellä katsomalla 01.08.08 jälkeen tasan 4787 km. Ei ole kieltämättä mikään paras skootteri, mutta itselle merkitsee enemmän kunhan se ettei se jätä tielle ja kuljettaa määränpäähän. Kulutus on myös hyvää luokkaa (nelitahtimoottori).

Myös tallissa lojuu iskällä Peugeot Speedfight 2 vuosimallia 2000. Ajokilometrejä hieman alle 27 000. Itse ostin kyseisen kulkupelin käytettynä eräältä tutulta hieman huono kuntoisena (ostohinta 300 €) ja koko ajan siihen joutui ostamaan uusia osia ja kerran Kouvolalainen huoltofirma MP-Huolto sitä rikkoi kerran ratkaisevasti. Laskeskeltiin että tulee halvemmaksi ostaa alle tonnin Solifer kun remontoida patonki kuntoon. Nyt se on tunnetusti tallissa odottelemassa käyttöä varten.

Kevaria en meinaa hankkia tulevaisuudessa.

Janne Koskinen

Viimeksi Honda MTX 125 1986-1988 ja KTM enduro samoina vuosina.
Tuli aikoinaan ajettua trialia, crossia ja mantsaa joten taisi tulla mitta täyteen.

Isäni hankki 60-vuotislahjaksi itselleen jonkun Hondan 650cc kustomin joitain vuosia sitten.
(mopo 42-vuoden tauon jälkeen).
Kerran oon ajanut, samoin kaverin Hayabusalla kerran kesässä.

Kai sitten 60-vuotislahjaksi vuonna 2030 ostan itselleni jonkun mopon.
Itselleni riittää kerran kesässä 3-4 tuntia Hayabusalla.
"Syyttömiä ihmisiä ei ole olemassakaan; ainoastaan väärinkuulusteltuja." Josif Vissarionovitš Džugašvili "Kun syyllinen tiedetään, niin rikokset on helppo keksiä." Sama

Jan Holm

#6
Honda VFR 750F -1988 ajettu n.120tkm Starttikytkin ainoastaa vaihdettu kuluman takia! Käytössä kuluu !
                                                                                                                                                                                                                                           

Jouni Hämäläinen

J. Juhani Hämäläinen
http://puumalanveneseura.fi/

Timi Myllymäki


Kalle Id

Halut oman pyörän hankkimiseen karisivat aikoinaan kun olin kaverin kyydissä potentiaalisesti vaarallisessa moottoripyöräonnettomuudessa. Sillä kertaa selvisin naarmuilla, mutta onnea oli sen verran reilusti mukana ettei tee mieli enää uudestaan alkaa hengellään leikkimään.

Oskari Nurminen

Olisiko teillä kuvia omista kuvia moottoripyöristä tai mopoista? Olisi mukava nähdä minkä laisia pyöriä foorumin käyttäjillä ja missä kunnossa. Omastani ei ole kuvia. Pitäisi mennä ottamaan, kunhan ne ajo kelit alkaa. :thumb:

Vesa

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sampo30&image_id=99688023  Tuossahan tuo rohjo on Yamaha DT 50r ajettu yli 6233 km ( mittari pysähtynyt melkein vuosi sitte  ;D) koneremppa tehty joku 300 km sitten.. peseminen jäi kun pakkaset iski joten kuvassa likainen  :(

Jan Holm

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 16.02.2009, 17:48:34
Halut oman pyörän hankkimiseen karisivat aikoinaan kun olin kaverin kyydissä potentiaalisesti vaarallisessa moottoripyöräonnettomuudessa. Sillä kertaa selvisin naarmuilla, mutta onnea oli sen verran reilusti mukana ettei tee mieli enää uudestaan alkaa hengellään leikkimään.

Mikä ei tapa, vahvistaa! :thumb:

Tuomas Honkala

Snafu since 1943.
(Situation normal, all... all fouled up!)

Mikko Lantta

Edellisen viestini jälkeen mopotilanne on muuttunut:

Nykyään omistan Yamaha DT 50R:n vuosimallia 2006. Soliferin moottori viime kesänä aikoinaan leiposi kiinni niin päätin vaihtaa Yamahaan, koska se löytyi vapaana samasta taloudesta.  8)

Onneks tää 50 cc -ajelu luultavasti päättyy joulukuussa...