Windows Vista tulee, oletko valmis?

Aloittaja Arska, 01.12.2006, 14:39:40

« edellinen - seuraava »

Aiotko hankkia Windows Vistan?

Kyllä
13 (22.8%)
En
25 (43.9%)
En tiedä vielä
19 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 42

Arska

Removed.

Kalle Id

XP on osoittautunut harvinaisen hyväksi Windowsiksi, ja muistaen kuinka pa*koja Windowsit ovat yleensä olleet, en näe mitään syytä vaihtaa pois toimivasta versiosta.

Urho Kuivakangas

Eipä ainakaa lähitulevaisuudessa ole tarvetta Vistalle. Kyllä siinä muutama vuosi todennäköisesti menee että nuo alkaa yleistymään..kenties sitten joskus koneen vaidon yhteydessö tms. http://www.teach2000.nl/img/windows_vista.png
Silja Festival 0708

Sami Koskinen

Missään nimessä ei hankita noin kallista sontaläjää. Kun XP:n tuki ja tietoturvapäivitykset lopetetaan, täytyy lopettaa vähäinenkin Windows-käyttely. Vistassa ei ole hintaansa nähden mitään merkittävää uutta, pahimmat puutteet ovat edelleen korjaamatta ja mun koneeni ei sille riitä. Yleensäkin koko touhussa on niin voimakas kusetuksen maku mukana, että pahalta tuntuu.
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Urho Kuivakangas - 01.12.2006, 16:13:58
Eipä ainakaa lähitulevaisuudessa ole tarvetta Vistalle. Kyllä siinä muutama vuosi todennäköisesti menee että nuo alkaa yleistymään..kenties sitten joskus koneen vaidon yhteydessö tms.
Jokseenkin samaa mieltä. Vielä ei ole tarvetta, kun XP:hen saa ajallisesti uusia tietoturva jne. -päivityksiä. Joskus tulevaisuudessa voi olla jos tulee uuden koneen mukana (tai koneen asentaja ajaa tuon sinne käyttöjärjestelmäksi)...
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Aleksi Viskari

#5
Koneen vaihdon yhteydessä vaihtuu myös käyttöjärjestelmä.

Janne Rantasaari

Vaikuttaa sen verran raskaalta, että jää varmaan monen vuoden päähän tuon hankinta. :) XP toimii joutuisasti ja on minulle riittävä.

Tarmo Hurskainen

Miksi vaihtaisin Porschen Ladaan? Minulla on Mac G5.

Kille

kannattaa varmaan odottaa vaikka vuosi, että siitä saadaan kaikki "lapsen" viat pois   ...ei ollut xp:kään alussa mikään helmi ::)

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Tommi Aro - 04.12.2006, 16:18:24
(Täydellistä käyttistä odotellessa..  :) )
Elät utopiassa, sellaista ei kuunaan ole tulevan. :D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kille

Lainaus käyttäjältä: Tommi Aro - 04.12.2006, 19:41:04
Eli saan rauhassa odotella elinikäni.  :)
Ei tarvitse murehtua, tästä asiasta kyllä ne viat xp:ssä pysyy. Mikä onkaan ihanampaa ajanvietettä kuin selvittä jumittunutta konetta :finger: voittaa ainakin sudokun  ;D

Joni Huopana

Monet kokemukset kyllä osoittavat, että useimmiten vika on ajureissa tai itse raudassa, eikä käyttöjärjestelmässä.

Mika Bister

Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 05.12.2006, 13:29:33
Monet kokemukset kyllä osoittavat, että useimmiten vika on ajureissa tai itse raudassa, eikä käyttöjärjestelmässä.
Ja vielä useammin käyttäjässä, ei ne pöpöt, virukset ja muut haittaohjelmat sinne itsestään tule käyttäjä ne sinne hankkii ;) Mikään käyttöjärjestelmä eikä mikään viruksentorjuntaohjelmisto korjaa tilannetta jos ongelma on näytön ja selkänojan välissä.

Urho Kuivakangas

Silja Festival 0708

Anssi Krooks

Juuri omenaan siirtyneenä en näe juuri syytä palata takaisin Virus/Spyware/jumijumi maailmaan. Vistan suurimmat "uutustekijäthän" liittyvät lähinnä uuteen käyttöliittymään, jota ei normaaleilla kotikoneilla edes voi käyttää. Oikeasti käyttöä helpottavia uudistuksia ei juuri ole kun aikapulan takia ne pellin alle tulevat uudistukset jätettiin vajaiksi... Vaikka tuo tässäkin koneessa pyörisi, en näe mitään syytä maksaa kolmeasataa siitä, että saan Winsoosiin samantapaisen käyttöliittymän kuin OSX, joka on sentään ollut olemassa jo kuutisen vuotta.