Musiikkimakusi?

Aloittaja Gallet, 19.09.2004, 23:22:29

« edellinen - seuraava »

Gallet

Kun olen aina sillointällöin törmännyt sellaisiin henkilöihin (itseni lisäksi), joilla on aika "erikoinen" musiikkimaku. Yksi kaveri kuuntelee torvisoittokuntamusiikkia, toinen sambaa ja muuta neekeriafrikkamusiikkia. Itse kuuntelen venäläistä rokkia/poppia (Sektor Gaza, Korol i shut, prikluchenija elektronikov, 140 bpm jne), joten tunnustaako kukaan täällä omaavansa tällaista "massasta poikkeavaa" musiikkimakua?

Edit: Erikoista musiikkimakua ei olekaan. ;)

Timo Lehtinen

Kyllä, kerään huonoa musiikkia. Siis niin huonoa että sitä ei jaksa kuin viiden promillen humalassa. Mulla on ainakin suomessa tehdystä huonosta musiikista melkoinen siivu...  :P
Kaikki paitsi merivalvonta on turhaa! -Jenkkimenttaliteettiviranomaisbyrokratian sisäistänyt henkilö-


http://s100.photobucket.com/albums/m26/timolehtinen/

Joni Huopana

Harvat minun ikäiseni pitävät sellaisesta musiikista kuin minä. Gospel ja country sekä artistit kuten Elvis Presley, Tom Jones sekä lukuisat kotimaiset hengellisen musiikin tekijät ovat sellaisia, jotka eivät ystävissäni juurikaan hurraa-huutoja synnytä.

Oksanen

 :) Eli ensiksi, en löytänyt tällaista aihetta Search jutulla.
Mitä musaa te kuuntelette mieluiten...  ;)

Mikko-Oskari Koski

No jaa... Musiikkiluokkien kasvattina olen pienestä pitäen oppinut, ettei huonoa musiikkia ole olemassakaan. Jossain vaiheessa se, että oikeasti piti klassisesta musiikista, miellettiin ikätovereiden piirissä vähän kummalliseksi, mutta koskaan en ole siinäkään seurassa ollut ainoa.
Itseäni innostavat parhaiten erilaiset soundit, joista kuulee, että ne on tehty nautinnolla. Värttinä on vetäissyt reippaasti irti siitä, mitä kansanmusiikin on mielletty olevan ja luonut kansainvälisenkin etnogenren, Ultra Bra risteytti seitsemänkymmenluvun iskelmän ja bigband-soundit ja Rajaton, Real Group ja kumppanit ovat nostaneet säestyksettömän vokaalimusiikin tason niin ylös, että siinä on meillä rivikuorolaisilla tekemistä.. ;D

Alkuperäiseen kysymykseen minun on jotakuinkin mahdoton vastata... 8)
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Wirrankosken Rami

#5
Kreikkalainen sekä intialainen, ehdottomasti, ja siitäkin lähes pelkästään Ghazalit :D
Yleisestihän näistä intialaisista tunnetaan vain joku Lata Mangeshkar, joka on levyttänyt kymmeniatuhansia kappaleita, mutta Sonu Nigam on ehdoton suosikkini!

EDIT: Lata-rouvan levytysten määrä on (tarkistin juuri) tällä hetkellä n. 40.000!!!

EDIT 2: tässä kuuluisa Lata-rouva

Väyrysen Antti

#6
Vauvan itku...

No eipäs vaan hevi.
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Eerik Laine

Itsekin olen suuri venäläisen popin ystävä. Parempaa musiikkia saa hakea :beer: Lisäksi erilainen suomalainen ja ruotsalainen iskelmä uppoaa  ::)

Jasper Kaarna

#8
     Niin sekalainen on musiikkimaku, että turha siitä on mitään tolkkia ottaa.
    Pitkäaikainen lempparini on Red Hot Chili Peppers, jonka niin uusi kuin vanha tuotantokin on huippua. Eppu Normaali on myös parhaita edustaen kotoista Suomea. SItten tulee kuunneltua kaikkea Metallicasta Gunnareitten kautta Coldplayhyn, välillä Reggaekin menee (erityisesti kesällä). ;) Ja lisäksi on ties kuinka paljon bändejä, joilla yks tais muutama hyvä biisi, esim Egotripin Unihiekkaa on hyvä. :thumb: Ota sitten selvää...

    Mitäs Joni itsee kuuntelee? ;)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Pekka Lappalainen

Niinkuin tuosta allekirjoituksesta voi päätellä, musiikkimakuni on kohtuullisen raskasta.
En kuitenkaan ole kaavoihin kangistunut vaan kuuntelen monipuolisesti kaikenlaista musiikkia suomirokista jazzinkakkaan ( ;) )
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Oksanen

Arvatkaa,
Techno & Trance...
;)

Timo Lehtinen

#11
ostin tänään mtv3:lta tutun puhuvan pään (nyt mediaseksikkäästi MC PUHUVA PÄÄ) albumin "mc puhuva pää ja frendit". Kuka vielä väittää että maailmassa ei muka ole huonoa musiikkia ja että minä en sitä muka kuuntelisi...  :D
Kaikki paitsi merivalvonta on turhaa! -Jenkkimenttaliteettiviranomaisbyrokratian sisäistänyt henkilö-


http://s100.photobucket.com/albums/m26/timolehtinen/

Mikko Tuominen

#12
Kyllä aika paljon menee nopeahkon melodisen hevin puolelle. Esim. stratovarius, nightwish ja sonata ovat loistavia! Tosin muistakin tyyleistä löytyy muutamia hyviä poikkeuksia :beer:

Pasi Leino

Pääasiallisesti punkkia tulee kuunneltua + tietysti hardrockin helmeä AC/DC:tä.  

Ulkolaisia: NOFX, Rancid, The Offspring, Green Day, Millencolin, Vandals....

Suomalaisia: No Shame, DMBSTR, The Odorants, Ne Luumäet....

Esa Elo

Pääasiassahan tua koostuu raskaammasta osastosta tyyliin Children of Bodom, Nightwish,  Rhapsody, vanhempi Helloween.. mut kuuntelen niin paljon erilaisia bändejä et menis varmaan foorumi tukkoon jos ne kaikki listais tähän  ;D Kuitenkaan ei pelkkää metallia vaan hyvät rokkisbänditkin on ihan vitun hyviä! Riippuu tietenkin vähän mielialasta jne ni menee hempeempikin osasto.. Ja rölliä pitää kuunnella kännissä  :beer:
Aamen ja Llepoo!

np Primal Fear - Out In The Fields (Gary Moore cover)
Takana loistava tulevaisuus