Gabriellan sisäänkäynti: liukuhihna

Aloittaja Lasse Hyppönen, 16.01.2005, 00:14:05

« edellinen - seuraava »

Lasse Hyppönen

Joo. Eli tosi vanha juttu, mutta en silloin tajunnut kertoa.

Kesällä olin Gabriellalla. Helsingin terminaalissa siinä liukuhihnalla japanilainen mummo kaatui sinne eteen ja kaikki liukuhihnalla olleet menivät ihan paniikkiin. Tietty kaikki jotka eivät olleet liukuhihnalla yrittivät auttaa mummoa, mutta mummon ison koon vuoksi hänet oli aika vaikea saada ylös siitä. Itse hyppäsin reunan yli, mutta vanhat ihmiset ajautuivat väkisinkin sen kaatuneen mummon päälle. Onneksi kuitenkin mummo saatiin pelastettua.

:beer:  olin kupilla ja oon vähän kaljoisssa. teksti on aika sekavaa kyl.

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Lasse Hyppönen - 16.01.2005, 00:14:05
Joo. Eli tosi vanha juttu, mutta en silloin tajunnut kertoa.

Kesällä olin Gabriellalla. Helsingin terminaalissa siinä liukuhihnalla japanilainen mummo kaatui sinne eteen ja kaikki liukuhihnalla olleet menivät ihan paniikkiin. Tietty kaikki jotka eivät olleet liukuhihnalla yrittivät auttaa mummoa, mutta mummon ison koon vuoksi hänet oli aika vaikea saada ylös siitä. Itse hyppäsin reunan yli, mutta vanhat ihmiset ajautuivat väkisinkin sen kaatuneen mummon päälle. Onneksi kuitenkin mummo saatiin pelastettua.

:beer:  olin kupilla ja oon vähän kaljoisssa. teksti on aika sekavaa kyl.

Otetaan oikeen talteen tämä hassunhauska kännitilitys... ::)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Lasse Hyppönen

sä siirrät kaikki mun topit prkl. edit tarkotan siis topikkeja kirjotin väärin ton

haha

Pekka Laakso

Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.