Tällä lähetämme terveiset hienolle miehelle, Wirrankosken Ramille!

Aloittaja Timo Lehtinen, 30.09.2007, 19:49:53

« edellinen - seuraava »

Esa-Pekka Helanne

Jonkun vuoden olen lueskellut keskusteluja täältä ennen rekisteröitymistäni ja täytyy kyllä sanoa, että Ramin poistuminen on suuri menetys FCBS:lle. :(
Miksi lykätä huomiseksi se, minkä voit lykätä ensi viikkoon?

Jani Nousiainen

Todella ikävä juttu. Toivottavasti  Rami vielä palaa joskus takaisin forumille.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Teemu Uusi-Esko

Harva "ovet paukkuen" foorumilta lähtenyt malttaa pysyä kovin pitkään poissa, näin olen havainnut muutamilla muilla seuraamillani foorumeilla.  Tervetuloa takaisin Rami, sitten kun mieli on tyyntynyt.  Tauko tekee jokaiselle hyvää.
-Teemu-

Mikko-Oskari Koski

Kertoohan tämänkin viestiketjun pituus siitä, miten tärkeästä yksittäisestä henkilöstä koko foorumin toiminnan kannalta oli kyse. Varsinkin näin pientonnistonäkökulmasta -aihepiiristä, jossa liikkuu paljon mutua, huhuja ja epätarkkaa näennäisfaktaa- on jopa pelottavaa, mitä tapahtuu, kun ainoa viimeisen, taatusti paikkansapitävän sanan sanoja poistui.
Varsinkin pientonnistokeskusteluissa on paljon kapealta sektorilta todellista tietoa omaavia kirjoittajia, joiden yhteenlaskettu viestimäärä ei ole kovinkaan korkea. Kyllä he ansaitsevat ainakin minun silmissäni paljon arvostusta, ei epäilystäkään. Asiantuntemus painaa.
Muuten olen kyllä minäkin taipuvainen uskomaan RAW:n kaumbäkkiin. Vaikka juuri nyt tahollaan saattaakin olla toisenlaisia ajatuksia.  
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Simo Peräkorpi

Aivan uutena rekisteröitynyt, mutta kolmisen vuotta seuranneena, olen osaaottavaisena seurannut Ramin (anteeksi tuttavallisuuteni) pois jääntiä foorumin listoilta, muutaman kerran selattuani kirjoituksia tästä aiheesta ja vähän edellisiäkin, voin hyvin ymmärtää hänen ratkaisunsa tässä tilanteessa.
Meillä kaikilla on työmme ja toimemme, ko henkilöön jatkuvasti kohdistuva pyyntö ja kysely eri aluksista, tietäen että aina tulee kuin apteekin hyllyltä. Vaikka olisi kuinka avulias ja auttavainen, tämähän rassaa. Nämä ala-arvoiset kirjoittelut ja suorastaan solvaukset voivat olla lopullinen niitti, siihen pyyteettömään avuliaisuuteen jota ystävämme Rami on tietopankistaan jakanut meille Foorumilaisille ja muille seuranneille toivottavasti tulee vain pieni katkos.

Olli Tuominen

Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 01.10.2007, 20:31:46
Todella ikävä juttu. Toivottavasti  Rami vielä palaa joskus takaisin forumille.
Täysin samaa mieltä. Foorumin taso sen kun jatkaa laskemistaan...  :-\

Jussi Littunen

Täytyy sanoa, että ihmettelin aika lailla palattuani taas foorumille ja huomasin Wirrankosken Ramin alla sanan vieras.
Olen seurannut FCBS-forumia tammikuusta 2006 ja rekisteröitynyt tänne kesäkuun alussa 2007 ja kaiken aikaa olen kiinnittänyt huomiota Wirrankosken asiallisiin ja asiantunteviin mielepiteisiin ja kommentteihin. Vaan jokaisella on omat kiireensä ja ymmärrän, jos muut asiat tai syyt painavat päälle. Kiitokisia sinulle myös minulta!

Olli Tuominen

Lainaus käyttäjältä: Olli Tuominen - 02.10.2007, 21:11:40
Täysin samaa mieltä. Foorumin taso sen kun jatkaa laskemistaan...  :-\
Lainaus käyttäjältä: Santeri Lahdensalo - 02.10.2007, 22:23:38
Mutta sehän johtuu jostain aivan muusta...
Niin johtuukin, mutta näin asiallisen kirjoittajan ja tietopankin poistuminen vaikuttaa väkisinkin ainakin vähän foorumin tasoon, kuten Mirankin tuolla jo aiemmin mainitsi.

Matti Tersa

EN OLISI IKINÄ USKONU ET TÄL FOORUMILLA TAPAHTUU TÄLLÄSTÄ :(, . Olen aina lukenu mielenkiinnolla Ramin jutut ja arvostan hänen tietämystään. Ramista tuntu varmasti tosi häijylle lukea sitä potaskaa enkä ihmettele hänen vetäytymistään, mutta hyvä et edes vieraana piipahtaa.
masa tersa