Yliarvostettu Silja Europa

Aloittaja Kapteeni, 21.07.2001, 19:16:42

« edellinen - seuraava »

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 03.05.2003, 18:30:55
Europalla olevan tuttavani mukaan kyseessä on pikahuolto ja talven aiheuttamien vauroiden korjaaaminen.

Millaisia vaurioita talvi on Europalle aiheittanut?

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Matti Kauppinen - 05.05.2003, 12:25:41
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 03.05.2003, 18:30:55
Europalla olevan tuttavani mukaan kyseessä on pikahuolto ja talven aiheuttamien vauroiden korjaaaminen.

Millaisia vaurioita talvi on Europalle aiheittanut?
Ei aavistustakaan, niin vaan hän kertoi. ::)
Copyright © 2024 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jasper Kaarna

Täällä sanottiin aikaisemmin, että Silja Europan Arcade-ostoskatu olisi ahdas. Kun olin Euroopalla viimeksi, laiva ei tuntunut mitenkään ahtaalta. Tosin se saattoi johtua siitä, että kyseinen risteilyni tehtiin uudenvuodenpäivänä 2003.
Älkää kukaan haukkuko Silja Europaa. Ainakin minun B4 hyttini oli varsin hyväkuntoinen (tosin hieman ahdas. Silja Europan hyteissä tarvitaan kipeästi lisää hyllytilaa, ja saattoi olla, että minulla kävi mäihä.)
Silja Europa on melkein Siljan ''Hel - Sto'' laivojen tasoa. Olen vain miettinyt, että laivan oli määrä mennä alunperin Viking Linelle, mutta Sliten ja muiden ongelmien takia silja VUOKRASI laivan, (ei ainakaan tietääkseni ostanut.) Aikooko Viking Line vielä joskus ottaa laivan omakseen???
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Jape - 13.05.2003, 21:41:31
Aikooko Viking Line vielä joskus ottaa laivan omakseen???
No ei aio, kun Viking Line ei millään tavoin omista kyseistä laivaa.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

heikki helin

täst asiasta tuliki mieleen huhu minkä mä jostain laiva sivuilta luin.
sellasta että seacontainers olisi sen takia ostanut surimman osan europasta, koska stena suunniteli nappaavan europan siljalta ja sc halusi estää tämän.
mutta tälle mulla ei oo mitään varmuutta, oon lukenu sen jostain.

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: heikki helin - 15.05.2003, 01:29:13
täst asiasta tuliki mieleen huhu minkä mä jostain laiva sivuilta luin.
sellasta että seacontainers olisi sen takia ostanut surimman osan europasta, koska stena suunniteli nappaavan europan siljalta ja sc halusi estää tämän.
mutta tälle mulla ei oo mitään varmuutta, oon lukenu sen jostain.
Kyseinen väite löytyy tältä sivulta:
http://www.scotland-heritage.com/silvia_regina_3.htm
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar