Merenkulku > Muu merenkulku

laiva duunarina oleminen.

(1/4) > >>

heesu72:
mun rehellinen mielipiteeni on et kyl tätä laiva duunia kannattas kokeilla kenen tahansa, sellasen jol ei tee vaikeuksia pysyä pullosta irti.

tosin tähän mennes en viäl ole ollu muualla kuin Europalla mut olen tykänny joka kerta mennä sinne, itte asias menen mielelläni sinne.

joten jos jollakulla tulee joskus mahd.kokeilla millasta on työskennellä laivalla ni kokeilkaa, älkää epäröikö 2 kertaa. koska sieltä pääsee aina pois.

ÄLKÄÄKÄ missään tapaukses luottako siihen et se on samanlaista se laiva duuni mitä Varustamo sarja antaa käsittää.
siin sarjas kettään ei tee mitään, Freja seilaa turun ja tukholman väliä, yhden kerran on koko sarjas näytetty turkua, ja sekin oli kuvattu kalypsolta.

mulla joskus oli tilaisuus mennä Diana II:lle töihin varastoon, mut en käyttäny sitä tilaisuutta hyväks, ja katusin sitä helvetisti sen jälkeen.

Unohtakaa Silja työnantajana, Siljan rekrytoija Nils Nyman kertoo teille jos soitatte sille et teil pitäs olla Basic Training kurssi suoritettuna, hinta 1800/6pv. Viikkari ei vaadi sitä edes tänä vuonna kesätyöläisiltä, silja vaatii vaikka menisit kesäks töihin. Mut ens vuonna se on pakollinen kaikil jotka meinaa laival duuniin. Ja sen lisäks et sul olis toi BT kurssi suoritettuna ni pitää olla hyväksytty merimieslääkärin todistus turussa se ainaski maksaa 150.

p.s tänään perjantaina töihin ja tiistai illal takas.;D vappu töissä. ei haittaa pätkääkään.

renkomi:
Mitä työtä sä teet siellä Europalla?

heesu72:
nyt tähän asti olen ollu talous apulaisena, mut nyt kun meen tänään taas töihin ni olen nimikkeel keittiöapulainen, ja työpisteeni sijaitsee kannella 1. eli mua näkyy viel vähemmän köökis.  ;D

heesu72:
kenny: oletko tulos europan matkaan? olen töissä sillon, haluaisitkos kenties vilkaista laivan "kulissien" taakse? luulen et se onnistuis. mut jos haluat ni ota yhteyttä mun sähköpostiin heikki_hese@hotmail.com ni jutellaa lisää. pystyn kattomaa sähköpostin myös laivalla. joten se on mårå

Tume:
Joo, kyl mun täytyy yhtyä edelliseen. Mä pääsin Amorellalle, tosin kerkesin olee siellä vaan yhden matkan, kun tuli vähän ongelmia lääkärintodistuksen kanssa. Mut mä voin sanoo, et odotan innolla seuraavaa kutsua laivalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta