Merenkulku > Muu merenkulku

Merenkulkuun liittyviä elokuvia/tv-ohjelmia

(1/136) > >>

Eerik Laine:
Näin tässä mainoksia Raumalaisesta >:( Ponterosa elokuasta ja siinä oli kuvattu joitakin kuvauksia laivalla. Minkä muiden elokuvien/tv-ohjelmien kuvauspaikkojen kuvauspaikkoina on käytetty laivoja ja erityisesti mitä laivoja?

Itselleni tulee mieleen ainakin muistaakseni Tallinkilla kuvattu Mafia ja Minä elokuva. (Siitäkin nähnyt tosin pelkän pätkän) Ja kyllä muitakin on tullut nähtyä, mutta ei nyt heti tule mieleen.  ;D

Kenny Leong:
Mafia?? Kuvattu Tallinkilla? Wautsi.....niin milläköhän Tallinkin laivalla? Vai juuriko sillä ex.Tallinkilla?
Mistä saa vuokrata? Makuuni?

Eerik Laine:
Juu ymmärtääkseni se oli kyseinen Tallink niminen laiva. Itse en koskaan ole laivall ollut mutta etukannen perusteella sen oli pakko olla se! Itsellä on ollut jo pitkään tavoitteena raahautua video vuokraamoon ja katsoa löytyyköhän kyseistä viedota sieltä mutta...  ;D

Antti Ruusu:
No Speed kakkonen on kuvattu Seabourn Legend:llä tai en oo varma onko se siis kuvattu itse laivassa vai studiossa??? Ei mulle muita tuu mieleen, mutta pari kuukautta sitten tuli joku suomalainen leffa 90-luvun alkupuolelta jossa kuvattiin pari kohtausta joltain viikingiltä (helsinki-tukholma väliltä)

Heikki Helen:
Ei tuosta Speed II:sta oo epäilystäkään millä se on kuvattu, mutta jos joku on kiinnittänyt huomiota, niin KMA nimisen bändin video Pommeja on kuvattu miinalaiva Pohjanmaalla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta