Aker Finnyardsille tilaus kolmesta SECU-rorosta

Aloittaja Miran Hamidulla, 20.10.2004, 14:47:13

« edellinen - seuraava »

Pekka Laakso

TransTimber näyttää todellakin siirtyvän Göteborg-Zeebrügge -reitille lisälaivaksi. Lastivolyymeistä johtuvista syistä näitä linjamuutoksia tapahtuu puolivuotiskatsauksen mukaan:


"...This has been clear for the forest industries, which have increased
their shipments to Asia and the U.S., under the first six months year. This development has lead to
problems with our filling degree, for some of our inter‐European lines. As a result of this, we have an
agreement with StoraEnso to reduce our timetable for TransSuomi Line, and temporarily restore one
vessel, which will lead to a significant cost reduction for our traffic during the second half this year.
The task to suit our costs in relation to the market situation continues. We will return or renegotiate
four vessels this fall, which will benefit our Atlantic‐and container traffic."


http://www.rabt.se/en/Investor-Relations/Pressreleases/?url=http://cws.huginonline.com/R/135816/PR/201007/1433685.xml
Copyright © 2024 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Pekka Laakso

#76
Näitten bareboatrahtaus siirtyy TransAtlanticin alasajon yhteydessä nykyistä Stora Enson linjaliikennettä hoitavalle Hanko-Rostock -liikenteestä yleisölle paremmin tunnetulle Swedish Orient Linelle (SOL). Sekä alusten hoitoyhtiö, miehistöt että Ruotsin lippu säilyvät ennallaan.

http://www.sjofartstidningen.se/sol-fortsatter-att-expandera/

Alusten tulevat nimet löytyvät SOL tiedotteesta:
https://www.sollines.se/en/nyheter/sol-strengthen-its-fleet-three-modern-ice-class-1a-super-roro-vessels
Copyright © 2024 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.