Tunnistatko itsesi?

Aloittaja Miran Hamidulla, 10.02.2001, 23:45:02

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Laadin huvin vuoksi leikkimielisen luokittelun tämän foorumin käyttäjistöstä, ja sain aikaan 5 eri kategoriaa. Löydätkö sinä itsesi jonkun kategorian kuvauksesta ? Lue, ja vastaa mihin mielestäsi kuulut. Itse tunnen kuuluvani tuohon ylimmäiseen kategoriaan.:)

PAKKOMIELTEINEN KESKUSTELIJA: Laivafriikki, jolle foorumista on tullut pakkomielle. Käynnistää keskusteluja luomalla threadeja, ja pyrkii vastaamaan/esittämään kommentteja lähes kaikkiin muiden luomiin threadeihin. Tämän kategorian jäsenet löytyvät top-20 posters listalta. Jos tunnistat itsesi kuuluvaksi tähän kategoriaan, kehoitan sinua vakavasti avaamaan puhelinluettelon, ja katsomaan millaisia mielenterveyspalveluja sieltä löytyy.:)
KOMMENTAATTORI: FCBS Forumin Sakke Pietilä, joka ei juuri käynnistele keskusteluja, mutta kommentoi ahkerasti tai vähemmän ahkerasti muiden threadeja. Tämän kategorian jäseniä löytyy niin top-20 posters listalta kuin sen ulkopuoleltakin.
KESKUSTELIJA: Avaa threadeja, ja ottaa kantaa muiden threadeihin, mutta ei ole vielä niin koukussa tähän foorumiin, että hänen tarvitsisi selata puhelinluetteloa. Ei löydy vielä top-20 posters listalta.
TURISTI: Kirjoittaa viestejä todella harvoin. Vierailee foorumissa harvoin tai sitten on hieman alla olevan etäjäsenen kaltainen persoona.
ETÄJÄSEN: Ei ole foorumin jäsen, mutta käy säännöllisesti tai usein täällä lukemassa muiden kirjoittamia viestejä. Saattaa joskus lähettää kommentteja kirjoittajille asiasta sähköpostin välityksellä, mutta ei uskalla/halua sanoa mielipidettään julkisesti. Ainoa foorumin persoonallisuuksista, joka ei voi tunnustaa täällä foorumissa kuuluvansa tähän kategoriaan, koska muuttuisi silloin samantien turistiksi.:)

Edit: Ajanmukaistin kategoriat
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Antti Ruusu

#1
Mä taidan sitten olla toi "Keskustelija".

laivat

#2
Minäkin tunnustaudun foorumin PAKKOMIELTEISEKSI KESKUSTELIJAKSI.

Arttu Laaksonen

#3
Olen vissiin PAKKOMIELTEINEN KESKUSTELIJA, koska olen siellä listan kärkipäässä.
.: FAQ :.

Eerik Laine

#4
Mä oon ehkä jotai PAKKOMIELTEINEN KESKUSTELIJAn ja KOMMENTAATTORIn väli jutussa... Koska mä en oo ollu hirvee ahkera tossa uusien aiheiden laittamisessa...

Mikko Pätäri

#5
Taidan olla "Keskustelija"

vesa7

#6
TURISTIN ja ETÄJÄSENEN risteytys

Heikki Helen

#7
Taidan olla tuo "Keskustelija".
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Jaakko Ahti

#8
ööö--keskustelija?
Jaakko Ahti

Aleksi Lindström

#9
-Kommentaattori

heesu72

#10
PAKKOMIELTEINEN KESKUSTELIJA ;D 8) ;)

Mikko-Oskari Koski

#11
Sakke Pietilässä on tyyliä mu(i)llekin jakaa;D
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Kervisen Lauri

Itse voisin kyllä sanoa olevani tuo ylin, vaikkei viestejä olekaan vielä niin paljon... :'(  Ei määrä vaan laatu... ;D ;D ;D

Pekka Laakso

Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Miran Hamidulla

Kun tämäkin juttu kaivettiin esille niin otetaanpa puheeksi se, että oletteko kiinnittäneet huomioon, että tämä foorumi on nykyään täynnä turisteja, jotka liittyvät jäseneksi eivätkä koskaan kirjoita yhtäkään threadia tai edes ole online täällä? Mitäköhän ideaa siinäkin on? Kommenttia kehiin turistit!  ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar