"Tyhmiä" kysymyksiä

Aloittaja tupe, 02.03.2007, 15:58:57

« edellinen - seuraava »

tupe

Kyseistä aihetta ei kai ole täällä vielä ollut...

Eli tarkoitus on kysyä jokin mieltä askarruttava kysymys, oli se sitten tyhmä tai ei.  ;)
Sen jälkeen asiasta tietävät vastaavat kysymykseen/kysymyksiin ja voivat samalla esittää omankin kysymyksen.

Minä voin aloittaa:

Miksi makkarat ovat yleensä käyriä?  ???

Rohkeasti mukaan!

Janne Koskinen

Minulle usein vitsinä kerrottu "När anländer vi till Stockholm? Saatuaan vastauksen om en timme, jatkaa svenski finsk eller svenk tid"?
Pidin tätä hyvänä juttuna kunnes itselleni tehtiin tämä kysymys.
"Syyttömiä ihmisiä ei ole olemassakaan; ainoastaan väärinkuulusteltuja." Josif Vissarionovitš Džugašvili "Kun syyllinen tiedetään, niin rikokset on helppo keksiä." Sama

Rontti

No samantapaiseen viisauteen törmää kun vierailee suomen turussa ja kysyy, että "paljonko kello on?"
niin vastaukseksi tulee "ai nyt vai?"

Wirrankosken Rami

 ;D Meillä töissä on jokapäiväistä tämä: "Onkohan minulle tullut paketti? Onko minulle postia? Olenkohan minä suorittanut leimaukseni oikein?"
Oikea nimikin kyllä löytyy kun on ensin kertonut henkilölle, ettei tiedostosta löydy yhtään minä-nimeä ::)
(Selityksenä vain, että talossa on n. 1200 työntekijää...)

Teemu Uusi-Esko

Lainaus käyttäjältä: Janne Koskinen - 02.03.2007, 18:03:29
Minulle usein vitsinä kerrottu "När anländer vi till Stockholm? Saatuaan vastauksen om en timme, jatkaa svenski finsk eller svenk tid"?
Pidin tätä hyvänä juttuna kunnes itselleni tehtiin tämä kysymys.

Kuulin tästä tällaisen version radiosta, joku oli ollut Maarianhaminassa satamassa töissä, kun ruotsalaisperhe oli tullut paikalle ja isä oli kysynyt, milloin seuraava laiva Ruotsiin päin lähtee.  Kahden tunnin päästä, oli kuulunut vastaus, johon isä "är det svensk eller finsk tid"...no, ei varmasti ole eka eikä viimeinen kerta.

Kuulemma Vikingin Turun terminaalin infotiskillä yksi kärkipään kysymyksistä on "onko täällä jossain pankkiautomaattia".  Onhan siinä, ihan infoluukun vieressä.
-Teemu-

Gallet

Lainaus käyttäjältä: Matti Lankinen - 14.03.2007, 04:44:42
No samantapaiseen viisauteen törmää kun vierailee suomen turussa ja kysyy, että "paljonko kello on?"
niin vastaukseksi tulee "ai nyt vai?"

Ja tänä kännyköiden aikana, jos jollakulla löytyy vielä ihka aito lankapuhelin, saattaa käydä näin:

-Haloo?
-Moi missäs olet?

als

Joskus saattaa kuulla terminaalin matkalippujen lunastus jonossa todella järkevät kysymyksen:
"Anteeksi, minne tämä laiva olikaan menossa?" -Yleensä kuultavissa kosteaa risteilyä viettämään meneviltä matkustajilta.. :P

Koulussa saan laivakiinnostukseni takia yleensä jokapäivä kuulla kymysyksen:
"Hei laivatyyppi, vieläkö laiva kelluu?" -Ei kai vaan pientä vittuilua ilmassa.. ::)

Timo Selkälä

Itse sain kuulla aika oudon kysymyksen kun pidimme pienelle TV-kanavalle brykäkierroksen Superfast VIII:lla:

Excuse me, which one is the self-destruction button?

Sama nainen kysyi myös mikäli juuri hyvin näkyvä saari oli asuttu vai asumaton. Kyseessä oli Bornholm.

Ahvenanmaalla asuessani ruotsalaismies tuli kysymään koska Athena lähtee. Vastasin kolmenkymmenen minuutin päästä. Hän tuntui laskevan hetken sormillaan ja kysyi sitten - Suomen vai Ruotsin aikaa?

Tiesittekö muuten että Afrikassa on maa nimeltä Allergia...
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

06 / 2007 Liverpool Viking ja Ulysses.

Juha-Matti Harjumäki

#8
Lainaus käyttäjältä: Timo Selkälä - 16.03.2007, 13:27:29
Tiesittekö muuten että Afrikassa on maa nimeltä Allergia...

Aiai nyt meni väärin se on Algeria.

Minä en ole vielä vitutusta laiva hommista saannut. Mä oon jopa pitänyt laivoista esityksen pyynnöstä (älkää kysykö lisää)

2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9