Galaxy Turku-Tukholma reitille

Aloittaja Ville Halonen, 11.04.2007, 20:54:13

« edellinen - seuraava »

Santeri

#1005
Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 18.07.2009, 23:37:11
Mutta ei aivan uuttakaan. Silja Star (Estonia) kun oli Turun linjalla niin siellä oli vastaava hyttiluokka, kun siellä oli autokannen alla ainoastaan säästöhyttejä. Onhan se tosin hyvä markkinointi keinonakin, saadaan alkaen hinta alemmaksi.
Varmaan se oli sitä sitten myös Starilla, jos säästöluokan suhteen haluttiin pitää matalampaa profiilia.

Tämä E-luokka menee osittain mauttoman mainonnan puolelle. Minä kun olin Galaxyn Executive -hytissä 9. kannella niin discon äänet kuuluivat melkoisen hyvin sinne! Tässä voisi olla jopa pienen valistamisen paikka laivayhtiötä kohtaan väärän markkinointikeinon käytöstä.

Jani Nousiainen

Lainaus käyttäjältä: Santeri Lahdensalo - 18.07.2009, 23:45:44
Varmaan se oli sitä sitten myös Starilla, jos säästöluokan suhteen haluttiin pitää matalampaa profiilia.

Tämä E-luokka menee osittain mauttoman mainonnan puolelle. Minä kun olin Galaxyn Executive -hytissä 9. kannella niin discon äänet kuuluivat melkoisen hyvin sinne! Tässä voisi olla jopa pienen valistamisen paikka laivayhtiötä kohtaan väärän markkinointikeinon käytöstä.

Laivan samasta osasta myydään halvimpia hyttejä mahdollisen melun vuoksi , mutta siellä sijaitsee myös kalleimmat hytit. Ehkä joko Discon tai parvekehyttien sijoittelun suhteen olisi voinut tehdä muutoksia.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Joonas Vähämäki

Toisaalta sitten E-luokka on aivan mainio päivävuorolla, halvempi hyttiluokka hyvällä sijainnilla eikä mitään melua. Heinäkuun alussa kun mentiin Tukholmaan reittimatka, mietin ensin että ei sitä hyttiä mihinkään tarvitse mutta hintaa tuli vain 15 euroa enemmän kuin kansipaikoista joten kyllähän se kannatti ottaa.

Santeri

Lainaus käyttäjältä: Joonas Vähämäki - 19.07.2009, 08:10:28
Toisaalta sitten E-luokka on aivan mainio päivävuorolla, halvempi hyttiluokka hyvällä sijainnilla eikä mitään melua. Heinäkuun alussa kun mentiin Tukholmaan reittimatka, mietin ensin että ei sitä hyttiä mihinkään tarvitse mutta hintaa tuli vain 15 euroa enemmän kuin kansipaikoista joten kyllähän se kannatti ottaa.
Noin päin kuulostaa hyvältä, mutta tuon E-luokan "yleinen katu-uskottavuus" sahataan sillä, että Executive suiteen kuuluu meteliä. Se on nimittäin ollut yksi meluisimmista hyteistä, jossa olen ollut.

Jari Nieminen

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 18.07.2009, 14:12:36
... Nimittäin varsinkin Galaxy-luokan laivoissa olen huomannut tämän squat-ilmiön aiheuttavan suurta tärinää peräosissa ajettaessa matalissa vesissä ...
Voisin väittää, ettei kyse ole tästä ilmiöstä. Tärinä johtuu potkurin resonanssista, joka vaihtelee potkurin muodon ja käytettävän nousukulman mukaan.

als

Lainaus käyttäjältä: Jari Nordman - 18.07.2009, 22:20:41
Ootkohan oikeasti ollut Europalla???
No voi olla kyllä, että muistan nyt väärin. :) Mutta ainakaan mitään merkittävää en huomannut, vaikka bändiä istuin Ocean Clubissa katselemassa pitkäkin aikoja. Toista oli Mariellalla.

Lainaus käyttäjältä: Jari Nieminen - 19.07.2009, 16:40:59
Voisin väittää, ettei kyse ole tästä ilmiöstä. Tärinä johtuu potkurin resonanssista, joka vaihtelee potkurin muodon ja käytettävän nousukulman mukaan.
Kiitos Jari teorian kertaamisesta, olen kyllä saanut muuan tutulta skönäriltä selventävän selityksen tästä ko. ilmiöstä. ;)