Ammatinne?

Aloittaja ahoy, 18.09.2008, 14:32:02

« edellinen - seuraava »

ahoy

Niin missäs ammateissa muut tämän sivuston käyttäjät ovat töissä? Itse olen vielä 8 luokalla.

Joonas Vähämäki


Roope Haapala

Mutta tännehän voisi vastata laajemmin mitä työhön kuuluu, palkkaus jne...
Minkäs minä sille mahdan?

als

Raskasta työllistämistä muuan hyvinkääläiskoulun 9. luokalla..
Keväällä saakin sitten laittaa kirjeet Raumalle menemään (you know ;))

Teemu Hangasluoma

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 18.09.2008, 16:27:44
Keväällä saakin sitten laittaa kirjeet Raumalle menemään (you know ;))

juuri näin :) itse olen vaasassa ysillä ja keväällä laput raumalle menemään
ehkä näemme sielä

Roope Haapala

Tervetuloa vaa näemme täällä sitten :D
Minkäs minä sille mahdan?

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Roope Haapala - 18.09.2008, 14:38:02
Mutta tännehän voisi vastata laajemmin mitä työhön kuuluu, palkkaus jne...
Opiskelija. Työhön kuuluu tällä hetkellä luennoilla istumista, vanhojen asiakirjojen tulkintaa ja lähes päivittäistä esseiden kirjoittamista . Tästä ilosta valtio tukee minua 428,60:llä kuukaudessa, josta sitten kaikki elämiseen ja opiskeluun liittyvä pitää kustantaa.

Janne Koskinen

Yliperämies/rakennusvalvoja/vik.päällikkö (North Sea Shipping AS)

Ansiotaso offshoressa 1:1 vuorottelulla palkka työ-ja vapaakuukausilta norjalaisen skipfartsforumin mukaan:

1.stm kr 39700,- + stopptørn + overtid = vanlig måned 42-43000,- (NOK)
O.Stm kr 45137,- + ISPS + radio + lærling/assessor + overtid =vanlig måned 49-50000,- (NOK)
Maskinsjef har ca 55000,- alt inkl (NOK), Kapteinen ligger totalt på 66770(NOK)

Itsellä jonkun verran paremmin, koska varustamo maksaa 2500 NOK extraa taulukkopalkkoihin+jouluraha (noin puolen kuun palkka).

Paska palkka,jos vertaa esim. lentäjien palkkausta+olosuhteita. Hakeutukaa nuoriso ilmojen teille.
"Syyttömiä ihmisiä ei ole olemassakaan; ainoastaan väärinkuulusteltuja." Josif Vissarionovitš Džugašvili "Kun syyllinen tiedetään, niin rikokset on helppo keksiä." Sama

Marja Pyymäki

USA autojen varaosamyyjä (puhelimitse)
Menneitä matkoja: 18.02.2008 SFIX & Star, 22.03.2008 Galaxy (Suite), 05.04.2008 Serenade (Commodore), 26.04.2008 Galaxy (Suite), 31.05.2008 Serenade (Commodore),  02.08.2008 Symphony (Commodore), 06.08.2008 Serenade (Commodore), 29.08.2008 Star (kansipaikka) & Star (busines), 08.11.2008 Symphony (Commodore), 21.12.2008 Serenade (Commodore)

Teemu Ahonen

Koululainen. 9. luokkaa käyn Nisulanmäen koulussa (AKA Muuramen yläasteella). Peruskoulun jälkeen menen Muuramen lukioon, ja sieltä jatkan joko Tampereen teknilliseen yliopistoon tai Helsingin teknilliseen korkeakouluun opiskelemaan arkkitehdiksi, Jyväskylässä sille alalle ei voi lähteä (opiskelemaan). Sitten kituuttelen itseäni pärjäten opintotuella ja oppilasrahalla useita vuosia, päästen joskus ulos arkkitehdin paperit kädessä.
Daa daa daa dalalalala, dalalalala, daa daa daa dalalalalala, dalalalala, daa daa daa dalalalala, dalalalala, daa daa daa daa daa dum daa daa daa.

Oskari Nurminen

Raumalla opiskelemassa merenkulkuu.  :thumb:  Eli opiskelija. Kuinka moni täällä foorumissa on Raumalla tai käynyt rauman merenkulku koulun.  ???

Kari O. Laine


Seppo Laitinen

Muutaman viikon päästä paluu Englantiin ja töitä etsimään. 5 vuotta palvelin Ison-Britannian laivastossa eli tunnetaan myös nimellä Royal Navy. Mahdollisen sodan syttyessä, olen taas maastohaalareissa huoltamassa dieseleitä
ja kaikkea muuta kivaa. Toivottavasti näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan.
Royal Navy - Conscript to year 2032

Heikki Kautiainen

siivooja. TES:n mukainen tuntipalkka 7,93€. muistakee että tuossa luvussa on mukana toukokuussa tullu palkankorotus  ;D Kiittäkäämme tästä PAM:a eli Palvelualojen Ammatti liittoa  ;D se kyllä ajaa duunareiden asiaa, mutta unohtaa siivoojat ja kinteistöhuollon työntekijät luvuista pois.

PAM:lle  :finger: :finger: :finger:    ;D

Rontti

LainaaYliperämies/rakennusvalvoja/vik.päällikkö (North Sea Shipping AS)

Ansiotaso offshoressa 1:1 vuorottelulla palkka työ-ja vapaakuukausilta norjalaisen skipfartsforumin mukaan:

1.stm kr 39700,- + stopptørn + overtid = vanlig måned 42-43000,- (NOK)
O.Stm kr 45137,- + ISPS + radio + lærling/assessor + overtid =vanlig måned 49-50000,- (NOK)
Maskinsjef har ca 55000,- alt inkl (NOK), Kapteinen ligger totalt på 66770(NOK)

Itsellä jonkun verran paremmin, koska varustamo maksaa 2500 NOK extraa taulukkopalkkoihin+jouluraha (noin puolen kuun palkka).

Paska palkka,jos vertaa esim. lentäjien palkkausta+olosuhteita. Hakeutukaa nuoriso ilmojen teille.


Juu aivan samaa mieltä, että ei merellä tienaa. Kaveri Finskillä kipparina lentää suomi-pohjois eurooppa väliä 170000€/v.

Jaa ei ole näköjään Normanneissa niin kauhean kaksinen toi förstin liksa jos vertaa vaikka Stasin ofsoorepalkkoihin? Eikös ylitöillä pääse suomi vörsti yli ton n6700€/kk?