löytyykö digiboxi?

Aloittaja Heikki Helin, 13.09.2003, 02:50:01

« edellinen - seuraava »

Heikki Helin

Maailma menee kokoan digitaalisemaksi,
ja niin myös tv, suunnitelmienhan mukaan analoginen lähetys loppuu 2006.
Eli kysymykseen oletko sinä digiboxsin omistaja/vuokraaja?
meikäläinen on vuokraaja, ostoa mä en suunnitele viellä.
Johtuen ihan sitä että mä odottelen kovalevy tallenuksella varustettua versiota,
kaapeliin sopivaa sellasta.
On meinaan ihan kiva ominaisuus mikäli laitteessa on tarpeeks iso kovo,
just meikäläiselle ku videot hajos ja ainoo pyörittäjä on dvd,
ei tallentava malli,
mutta tallentavaksi muuttuu kohta.
Eikä niitä uusia videoita jaksa enään ostaa.
Mutta siis juu vuokra boxi, ja tv 1000paketti digitaalisena, löytyy täältä.
Silja Serenade 23.03

Petri Lindqvist

Löytyy medionin digiboksi (työpaikan omaisuutta). Voisi sanoa että ei mikään älyttömän hyvä laite. Digitaalinen TV1000 paketti löytyy minultakin.

Kim Granlund

eipä löydy ei.Pitäs varmaan hankkia.Mut en mä nää sille mitään käyttöä ainakaan vielä.En mä hirveesti muutenkaan töllöä kattele.

Vesa Vepsäläinen

Ei löydy. Ihan turha laite toistaiseksi.

Ossi Junnonen

Ei löydy eikä tuu löytymäänkään, ainakaan niin pitkään aikaan kun analogiset lähetykset jatkuvat, en usko että pystyvät vielä vuonna 2006 kaatamaan analogista verkkoa. Ylipäätään homma on turhaa vouhotusta ja täydellistä idiotismia noi valtiovallan suunnitelmat lopettaa tavalliset lähetykset! Ihmiset pakotetaan ostamaan joku h******n loota millä ei loppujen lopuks tee yhtään mitään.

Marko Mälkiä

Ei löydy. Yhtenä syynä asuinpaikkani maantieteellinen sijainti, joka ei mahdollista digitaalisten lähetysten vastaanottamista ainakaan ennen kesää 2004. Ja lisätään vielä, että nelonenkaan ei näy, vaikka sama tv-lupa maksetaan kuin muuallakin Suomessa! Todellista alueellista tasa-arvoa!

Janne Korhonen

Minä ainakin odotan siihen asti että Didiboxi ja telkku ovat samassa laitteessa ja että sellaisen saa samaan hintaan kuin nykyisen analogivekottimen!!

Kervisen Lauri

Vähän samoilla linjoilla olen kuin Janne.
Valtio voisi mahdollisuuksien mukaan antaa verohelpotuksia digiboxien ja -televisioiden myynin edistämiseksi jotta (hieman suurudenhullussa) vuoden 2006 takarajassa pysyttäisiin.

::)

Pasi Leino

Digiboxia ei kannattanut aluksi hankkia, koska siitä sai ainoastaan SubTV:n ja jotain Ylen lisäpalveluja. Mutta onneksi tämän vuoden alussa Digipalveluun liitettiin Canal +, joka tekee DigiBoxin ostamisen kannattavaksi.  :beer:

Vesa Vepsäläinen

Lainaus käyttäjältä: Janne Korhonen - 13.09.2003, 17:20:53
Minä ainakin odotan siihen asti että Didiboxi ja telkku ovat samassa laitteessa ja että sellaisen saa samaan hintaan kuin nykyisen analogivekottimen!!

Kalliimmissa hintaluokissa on jo saatavissa. Economy-luokkaan tulossa voi hieman vielä vierähtää.

Tosin mikäs kiire tässä on. Jos on hyvä analoginen telkkari ja tietokone laajakaistayhteydellä, niin mihin sitä digitelkkaria oikeen tarvitsee...aivan oikein, nykyisillä spekseillä ei mihinkään.

Kenny Leong

Miki

Löytyy! Suht halpaa touhua kuiteskin..

Väyrysen Antti

-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Tomppir

Kyllä löytyy... Canal+ on pakko olla ku tulee futista!