Dilledagsboken - Juopon päiväkirja

Aloittaja Gallet, 29.11.2005, 05:56:05

« edellinen - seuraava »

Gallet

Ei viitsitä kuuluisan kirjailian nimeä ihan kokonaisuudessaan varastaa. En tiedä kai tämä olis sopinut fiiliksiin tms, tai en tiedä vaikka vastaava topic olis jo mutta anyway.

Ajattelin että tää vois olla paikka johon kirjoitella kaikenlaisia känniörvellystarinoita, omia tai kavereista...

Itse vierailin tuossa juuri työpaikkani pikkujouluissa. No booliahan siellä asiaankuuluen tuli tietysti otettua, osa otti enemmän, osa vähemmän. Mä olin mielestäni jo ihan
pelti kiinni sammumispisteessä, mutta kl 05:35 kun pyysin myöhemmin selitetystä syystä paikalla olleelta polliisilta että saanko puhaltaa niin tulos oli vain 0,1.
Mutta mennään vähän ajassa taakseppäin, muut lähtivät jatkoille, ja minä asiaankuuluen makasin sohvalla ding-dong. rouva tj tulee paikalle ja lupaa lainata rahat taksiin,
ja vieressä samalla sohvalla on iäkkäämpi kollega vielä enemmän umpitunnelissa. No, hänen puheestaan ei saanut mitään selvää sen enempää kuin osoitteestakaan että missä hän asuu, eikä sitä toimistoltakaan löytynyt. No sitten sovitaan että kollega NN tulee sitten nukkumaan mun sohvalle ja pääsee rouva tj:n kyydissä samalla kun minäkin hakemaan toimistolle jäänyttä autoa. No, eikös mitä, kun mä pääsen nukkumaan niin se kirkuminen alkaa, mitään selvää ei puheesta saa, yritin uudelleen laittaa leidin nukkumaan ja menin itsekkin, kunnes 10min päästä herään siihen että tämä matami seisoo makkarini ovella -kusilammikossa! No, telkesin rouvan vessaan, soitin taksiin, jotka eivät yllättäen ottaneet sitä kyytin, sitten polliisille että hakekaa se vittuun täältä kun mua nukuttaa! No, polliisit tuli ja leidi makasi kusessaan vessassa. Omat housunsa oli tunkenut pönttöön ja yrittänyt laittaa mun housut jalkaan...  :-\ No, vihdoin polliisisetät saivat leidin sieltä ulos ja samalla kun pyysin saada puhaltaa niin tämä eukkokin sai pillin suuhun, 2,5 promillea... hyvää matkaa putkaan!  :finger: