Minkä kännykän omistat?

Aloittaja Kenny Leong, 09.12.2003, 11:29:11

« edellinen - seuraava »

Minkä merkkisen känän omistat?

Nokia
176 (65.9%)
Siemens
13 (4.9%)
Sony Ericsson
22 (8.2%)
Motorola
0 (0%)
Joku muu, mikä?
55 (20.6%)
En omista kännykkää.
1 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 219

Mikko Karhu


Karo Suopuro


Esa Aarimaa

Sony-Ericsson X10 MiniPro

Olen ollut helkkarin tyytyväinen; etenkin pieneen kokoon ja hintaan, Androidiin ja qwerty -näppikseen.

Nokiaa en enää osta.



Repe

Lainaus käyttäjältä: Karo Suopuro - 23.11.2010, 12:33:19
Nokia N8  :thumb:
Vanha samsung tuli vaihdettua N8:siin :) . Hintaisekseen erinomainen puhelin, joskin tulevan ohjelmistpävityksen pitäisi korjata suurin moka: pystysuuntaisen qwertyn puuttuminen. Elloksella näkynyt N8  399€ ;) .

Ja onpa tämä minun silver white N8 Salossa tehty :) Erittäin tyytyväinen olen puhelimeen.

Kenny Leong

Elloksella on yllättävän edulliset hinnat puhelimien suhteen, vaikka olen pitänyt Ellosta jossain määrin kalliina kauppapaikkana. Pian kauppoihin tuleva uusi LG Optimus 2X dual-core Android maksaa "vain" 469eur, Elloksella. Hintaseuranta taas näyttää halvimmaksi hinnaksi 543eur.

Nokiaa en tule enää koskaan ostamaan.

Esa Aarimaa

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 05.01.2011, 22:02:57
Elloksella on yllättävän edulliset hinnat puhelimien suhteen, vaikka olen pitänyt Ellosta jossain määrin kalliina kauppapaikkana.

Juu. Ostin omani kans Elloksesta, oli halvin siellä.

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 05.01.2011, 22:02:57
Nokiaa en tule enää koskaan ostamaan.

Oikeata puhetta  :thumb:

Tuomas Masalin

Nokian kosketusnäytöllinen.

Mitään muuta kuin Nokiaa en tule enää koskaan ostamaan. :P

Gallet

Monen vuoden jälkeen jouduin puhelinta vaihtamaan... Nyt on sitte se nokian kolhun ja veden kestävä malli... Minä niissä numeroissa enää pysy mukana, 5110 se ei oo ainakaan mut joku nelinumeroinen luku kuitenkin. Ja on hyvä vehje, jos vaikka kestäisi merimiehen haalarin taskussa pidempään kun 2 vai 3 vuotta mitä edellinen kesti...

Esa Aarimaa

Tuli vaihdettua SonyEricsson HTC Desire Z:aan, kun halvalla sai :-)

MATKAILIJA

Mulla on kanssa Samsung Galaxy S :D

Juha Lampinen

Mulla on sony ericsson x10 xperia sarjaa ja oon ollu tyytyväinen kännykkään ja android käyttikseen :)

Henri Korpela

Nokia N900 on ollut tässä jo muutaman kuukauden, ja en mie ainakaan tuosta aparaatista paljoa moitittavaa löydä. Ei tuo mikään jokapojan laite kyllä ole, käyttö ei nimittäin ole mitenkään helpoimmasta päästä. Toisaalta kun sen kerran oppii ja ymmärtää esim. tuon komentorivin hienouden, ko. vempeleestä ei kyllä mahdollisuudet lopu.

Tiina Kemi

nokialainen minulla on kuten ylensä , toki muitakin on ollut
Merimiehen tytär

jeremiasnieminen

Tällä hetkellä Galaxy S, ei oikeen mun makuun, seuraava luuri tulee olemaan joko iPhone tai Nokian Windows Phone-luuri.
Ei enää ikinä Androidia, on se niin säätämistä..

Vesa Penttilä