Jos ihan tarkkoja ollaan, niin ACE-Link ei ollut matkustaja-autolauttafirma, vaan pelkästään matkustajien kuljettamiseen erikoistunut toimija. Mahtoiko ottaa kyytiinsä fillarietakaan..?
Niin tai näin, tämän tonniston myyminen asettaa omat haasteensa. Autokannen puuttuminen estää aluksia päätymästä esim.Samsøn tai Bornholmin linjoille, joille NFS varmaan lisätonnistoa mieluusti kaipaisi, Sundsbussarnan jalanjälkien lämmittäminen Juutinraumassakaan tuskin uutta yrittäjää ainakaan näillä (isolla velalla hankituilla?) kipoilla innostaa. Acet ovat myös liian isoja Götan kanavaan tai Tukholman saaristoon ja liian hitaita Gotlannin linjoille. Tuskin niitä kohtaan Baltiassakaan hirvittävän kiinnostuneita ollaan. Saksasta saattaa sitävastoin ostaja löytyäkin.
Tietysti mielessä kävi sekin ajatus, voisiko joku kolmikosta olla se Rositan kipeästi etsimä Eivorin vara-alus Utön linjalle. Epäilen, ettei. Ex-Pernille eli Siletta Ace sopisi reitille kyllä mittojensa puolesta ja olisi varmaan matkustajien kannalta Eivoria mukavampikin, mutta rahdinkuljettajana se taitaisi olla Aspötäkin kehnompi.