StarCruise "erilaisti" Myrstenin siskoksia jo ne hankkiessaan. Aquariuksen se sijoitti Singaporen ja Piscesin Hongkongin vesille. Ennen pitkää A:n markkinointi ja risteilymyynti siirtyi saman konsernin alaisen matkatoimiston tai vastaavan Lankapurin vastuulle, jolloin toisen operaattorin nimi lisättiin laivankin nimeen. (Kuvio on vähän vastaavanlainen, kuin -70-luvun alussa Suomessa lentoyhtiö Karairin ja Kalevi Keihäsen Keihäsmatkat-matkatoimiston kesken suunniteltu diili: Karair olisi suostunut maalaamaan yhden koneensa Keihäsen matkatoimiston väreihin, koska sille ei kuitenkaan olisi ollut muuta käyttöä. Hanke raukesi, kun Keihänen osti jenkeistä kaksi vanhaa DC-kasia ja ajoi niillä koko firmansa parissa vuodessa konkaan).
Lankapurin myymillä reissuilla Star Aquarius ajoi Malakan salmen ja Indonesian vesillä useamman päivän risteilymatkoja, Pisces taas on koko ajan ollut keskittynyt vain Hongkongin lähivesien kasinokruisailuun. Alusten toimintabrandit olivat siis aika paljon toisistaan poikkeavat. Aquariusta ei oltu suunniteltu näin pitkään ajoon, joten sen päätyminen myyntilistalle ja DFDS:n laivastoon jo suhteellisen pian (alle 7 vuotta) hankkimisen jälkeen oli ratkaisuna ymmärrettävä.
Piscesin rakenteisiin on tehty kiinteitä muutoksia. Aluksen autokansi olisi tietysti otettavissa uudelleen käyttöön ja sen sviiteiksi yhdistettyjä yläkansihyttejä voitaisiin toki taas pilkkoa alkuperäisen mallin mukaisiksi, mutta epäilen, ettei kovinkaan monella eurooppalaisfirmalla ole intressejä moiseen. Lisäksi Pisces välttää nykyisessä toimessaan paremmin, kuin Aquarius Starilla liikennöidessään omassaan, joten sen myyntiin tuleminen ei ehkä ole kaikkein todennäköisin Starilta odotettavissa oleva ratkaisu.