Kirveenrauma, Merimasku, Attu, Wattkast, Pinoperä ja ensi vuonna vielä Särkisalon Ulkoluoto (Utö på svenska!). Siinä toteutuva osa tappolistasta, joka lossibongareiden iloksi lyheni loppupäästään määrärahojen loputtua. Kun se siltojen rakentaminen on niin kallista..

Jäljelle jäävät lossipaikat ovat siis Hämmärönsalmi (Aasla), Högsar, Keistiö, Kivimo, Kokkila, Lövö, Mossala, Palva, Saverkeit, Skagen, Vartsala, Velkuanmaa ja Våno. TLLL:n hoidossa olevien vapaasti ohjailtavien lauttalinjojen (Parainen-Nauvo, Nauvo-Korppoo, Galtby-Norrskata-Houtskär) sekä Haverön ja Högsåran yksityistielauttojen kanssa lukemaksi tulee juuri tuo mainittu 18, mutta lukemaan ollaan voitu päätyä jollain muullakin laskutavalla.
Haverön ja Högsåran lossit ovat TLLL:n kaluston oloisia keltsuja, mutta ovatko ne tämän vai jonkun muun hallinnonalan alaisia, kertokoon joku, joka tuntee tapaukset paremmin. Käyttäjille ne kuitenkin ovat ilmaisia tien jatkeita.
Nauvon saaristossa on vielä kolme "epäselvää" lauttapaikkaa: Vikomin Hangslaxin ja Ramsön välillä kulki jo vuonna -88 joku yksityislautta ja Öjenille ja Sandöhön kulkevan tien varressa on ainakin ollut kaksikin pientä keltaista lossia. Liikkujien lossihaku ei kuitenkaan näitä reittejä tunne. Toisaalta jos nämä ovat kaikki normaalsti toimivia lossilinjoja, on lossilukuun 18 päädytty laskemalla mukaan nämä, mutta ei isoja tielauttoja. Mene tiedä...
