Itse en ole itse asiassa ikinä matkustanut A-luokkaa korkeammalla, mutta Silja Operalla on ollut paras hytti. Vaikka se taisi olla vielä halvimman mahdollisen hyttiluokan hytti, se se hakkasi mennen tullen kaikki A/Seaside-luokan kämpät. Oli lipastot, kirjahyllyt, TV:t, käsittämättömän pehmeät sängyt, ja ennen kaikkea TILAA!
Kaikki muut hytit ovat vain sellaisia ''käytäviä'', joiden varrella on ne kerros-sängyt, wc, jotkut vaatekaapit ja peilipöydät. Sitten käytävän päässä on hyttiluokasta riippuen peili, tai ikkuna merelle. Sitten ei ole oikeastaan yhtään tilaa, johon voisi laittaa; tax free ostokset, kirjat, lehdet, cd-soittimet, kamerat, lompakot, hyttiavaimet, jne.
Tämä olikin sitten taas aivan eri muotoinen. En tässä jaksa sitä selittää, mutta keskellä lattiaa oli paljon tilaa, ja hytti pysyi siten siistinä, kun matkalaukut eivät peittäneet koko lattiaa, ja kaikki tavarat sai laitettua hyllyille...
Nuo Silja-luokan, ja sen sellaiset hytit tietenkin olisivat aivan mahtavia, mutta ''no money, no funny.'' Itse nukun yleensä B-luokan hyteissä. C-luokkaa yritän mahdollisimman paljon välttää...